Wat je even kwijt wil #28

Ja voor jou niet, maar voor ons leken wel.

13 likes

Heb ijs gehaald met 35% korting yessss, alleeen nu is m’n zoete trek voorbij en heb ik mega trek in chips en dat heb ik niet in huis :cry:

Nou dat vind ik ook een pot nat mja

3 likes

@PizzaFunghi
Nee denk ik. Ofja misschien wel, maar de enige waaar ik heen wil is eigenlijk papa, maar die is niet thuis en kan ik ook niet bellen.
Nu mis ik mn slaapmedicatie wel eigenlijk… shit.
Lekker onsamenhangend dit. Het ging net zo goed de laatste tijd

Het gaat al wel weer. Toch lief :kissing_heart:
Ik ga naar bed toe

1 like

Ik zag net voor het eerst de nieuwe Lingo, looool, nostalgisch. Geluidjes zijn zelfs nog hetzelfde.

2 likes

Yehes ik heb een nieuwe auto gekocht :tada:

27 likes

Hahaha deze kan ik jullie niet onthouden!

4 likes

Ben net klaar en zit nu zoo chill en voldaan op de bank dat is de beste beloning altijd haha

1 like

O’neill (ski) parkajas. Heb het nooit koud in deze jas en ik ben een echte koukleum

1 like

Oooh zo leuk dit, Mn vriendinnetje/huisgenootje van Praag komt eind november waarschijnlijk met haar vriend bij me op bezoek en dan blijven ze ook hier logeren! :grin: hoop zo hard dat het gaat lukken

Volgens mij is het tijd voor een borrel en Hartenstrijd. Is iemand deze bagger aan het kijken? (@Monstertruck waren belabberde Nederlandse films niet jouw specialiteit? Of wie had er ook alweer zo’n clubje?) De moeite om met begin gemist terug te kijken?

2 likes

Ik ben helemaal niet zo’n hardcore “mannen zijn waardeloos!!”type maar ik kijk nu een programma waarin mannen in de natoer zijn en mijngod zijn mannen het zwakke geslacht zeg.

Dat geklaag, steen en been. Hebben nul basisskills, hoe leven deze mannen al 50 jaar joh.

8 likes

omgg ja ik heb me opgegeven met een vriend haha, hoop zo dat we worden uitgekozen!! m’n leven bestaat uit 5 letter woorden

7 likes

Oja! Nou ik heb de gok er maar op gewaagd.

1 like

Ohh is dat die mannen in midlifecrisis die dan samen gaan bergbeklimmen en wildkamperen enzo? Da’s goud ja

Waarschijnlijk alleen maar zo lang overleefd dankzij mama en moeder de vrouw

4 likes

@voortaan jaa haha ik heb een clubje en @kali is ook liefhebber!

Hartenstraat staat in onze Top 19 trouwens op 14, wat betekent dat hij wel oké was (plek 1 is voor de slechtste film, plek 19 voor de beste).

Edit: o lol je hebt het over Hartenstrijd. Heb ik niet gezien maar de trailer ziet er top uit!

2 likes

Vandaag begonnen op een nieuwe locatie en als ik de meest sociale ben van alle collega’s… dan is er stront aan de knikker

25 likes

Ik heb nu al zo vaak die October 3d meme van Mean Girls op instagram voorbij zien komen dat het een beetje voelt als die Groundhog Day film uit 1993 behalve dat het 3 oktober is ipv 2 februari

8 likes

He verdorie ik probeerde 3x op play te klikken.

16 likes