Voel me ff heel kut. En benauwd. En nu heb ik huilbui en wordt de benauwdheid en paniek groter.
Laatste keer dat ik me koortig voelde namen ze me op in het ziekenhuis en ik ben echt bang. Dit slaat nergens op, want ik hoef niet naar het ziekenhuis
Is er niemand die even langs kan komen bij je?
Soms snap ik de NS niet. “We staan stil zodat de stoptrein er naast ons langs kan.” … " We komen later aan omdat we achter een stoptrein rijden." JOH, didnt see that coming?
Kan je iemand bellen? Of appen?
En misschien een achterlijke tip, maar als ik heel erg moet huilen (met van die uithalen, ik krijg dan hyperventilatie) ga ik altijd hardop meezingen met bijvoorbeeld Westlife of iets dat ik uit Mn hoofd ken op YouTube, dat helpt bij mij zowel Mn ademhaling te bedaren en af te leiden van het gehuil.
Maar weet niet of dat universeel helpt.
Een pot nat
Dan snap ik ze allebei niet.
Ja voor jou niet, maar voor ons leken wel.
Huh? Maar jij werkt toch niet bij de NS? Bij een bedrijf dat hun klantenservice doet toch?
Heb ijs gehaald met 35% korting yessss, alleeen nu is m’n zoete trek voorbij en heb ik mega trek in chips en dat heb ik niet in huis
Nou dat vind ik ook een pot nat mja
@PizzaFunghi
Nee denk ik. Ofja misschien wel, maar de enige waaar ik heen wil is eigenlijk papa, maar die is niet thuis en kan ik ook niet bellen.
Nu mis ik mn slaapmedicatie wel eigenlijk… shit.
Lekker onsamenhangend dit. Het ging net zo goed de laatste tijd
Het gaat al wel weer. Toch lief
Ik ga naar bed toe
Ik zag net voor het eerst de nieuwe Lingo, looool, nostalgisch. Geluidjes zijn zelfs nog hetzelfde.
Yehes ik heb een nieuwe auto gekocht
Hahaha deze kan ik jullie niet onthouden!
Ben net klaar en zit nu zoo chill en voldaan op de bank dat is de beste beloning altijd haha
O’neill (ski) parkajas. Heb het nooit koud in deze jas en ik ben een echte koukleum
Oooh zo leuk dit, Mn vriendinnetje/huisgenootje van Praag komt eind november waarschijnlijk met haar vriend bij me op bezoek en dan blijven ze ook hier logeren! hoop zo hard dat het gaat lukken
Volgens mij is het tijd voor een borrel en Hartenstrijd. Is iemand deze bagger aan het kijken? (@Monstertruck waren belabberde Nederlandse films niet jouw specialiteit? Of wie had er ook alweer zo’n clubje?) De moeite om met begin gemist terug te kijken?
Ik ben helemaal niet zo’n hardcore “mannen zijn waardeloos!!”type maar ik kijk nu een programma waarin mannen in de natoer zijn en mijngod zijn mannen het zwakke geslacht zeg.
Dat geklaag, steen en been. Hebben nul basisskills, hoe leven deze mannen al 50 jaar joh.