Haha in Rotterdam? Woon er vlakbij.
Ik zet zo mān date tempeh voor en ben echt heel benieuwd wat ie er van vindt :ā) Het ziet er niet zo aantrekkelijk uit.
Oh en bedenk me nu pas dat we al vaker discussies over soja hebben gehad haha.
Ja klopt! Kwam er langs met de metro haha
Ik weet met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te stellen dat iedereen hier okselhaar heeft.
En je moet er mee doen waar jij zin in hebt. Fuck iedereen die daar een mening over heeft.
Ik laat het over het algemeen ook gewoon zitten, heb soms ineens dat ik onder de douche sta en denk āgoh, laat ik het er eens afhalen voor de veranderingā maar over het algemeen zit het er gewoon. Ik vind het ook mooi! Heb van de zomer ook wel gewoon hemdjes enzo gedragen, en ik denk eigenlijk dat ik er gewoon niet zo over nadacht? Ik beschouw het in ieder geval nooit als statement als ik het bij andere mensen zie, daar doe ik het zelf ook niet om en heb er ook nog nooit reacties op gehad. Maar kan me voorstellen dat het wel wennen is in het begin. Zoals @grace ook al zegt, lekker doen waar je je fijn bij voelt. Kan me ook voorstellen dat je het eerst eens op korte mouwen T-shirts houdt, en als je daar wat meer aan gewend bent ook wat makkelijker een hemdje aantrekt zonder te scheren?
Mijn gezicht is nog steeds zo opgezwollen als en volgevreten hamsterwang. Ik kan niet eens een banaan afhappen, kauwen doet zeer.
Fml, ik wil gewoon M&Mās wegkanen dit weekend bij een film ipv paracetamol.
Ben nu alweer klaar met die zooi
Kut ik was vergeten dat ik in de stiltecoupe zat en heb net met heel veel gehannes een mueslireep opengemaakt en voor de helft opgegeten
Hahaha accurate, ik eet nu wortels in de stiltecoupe. Ik durf amper om me heen te kijken maar heb pas avondeten om 20:30 en heb HONGER haha
Oh shit haha, dat is nog een graadje erger :ā) Maar honger gaat voor alles dus begrijp je volledig
Mijn moeder neemt altijd eten mee van haar werk en ik vind het super goed dat ze dat doet want anders gooien ze het weg, maar ik vind het altijd zo vies er uit zien. Ze werkt in een verpleeghuis en alles is altijd kant en klaar in van die witte bakken en dan van die dingen als aardappelen, erten en peetjes en van die nederlandse bami⦠gelukkig lust mn vader het wel
Ik heb het van de zomer per ongeluk laten staan, en toen ik Rebels naar buiten ging vergat ik dat het er zat want niemand keek op of om
Dus ik snap dat het spannend lijkt, maar naar mijn ervaring boeit het niemand (of ik hoorde ze niet fluisteren maar dat is dan ook prima)
Moet wel zeggen dat ik niet sport oid dus zou niet weten of ik het in de sportschool fijn zou vinden
Gefeliciteerd
@Rozecoupeschaar Jawel, nog niet top, maar wel beter gelukkig
@dazed woeste willem is ook een prentenboek
Er wordt net aangebeld, ik verwacht niemand, dus ik druk op t knopje en loop ondertussen naar beneden (woon op de 1e verdieping).
Staat daar een kind met moeder uit mn klas⦠oke, komen ze een tekening afgeven en sorry zeggen omdat jochie verdrietig en boos was vandaag. Geeft niks (niks ergs gebeurd hij was gewoon verdrietig en boos prima). Maar ik vind het niet echt fijn dat ze bij me thuis aanbellen⦠in het weekend. Maar ja dat ga ik niet zeggen waar kind bij is.
Heb maar dankjewel en fijn weekend gezegd en toen vlug proberen te ontsnappen
Soms best vervelend als kinderen je aaardig vindenā¦
En geef de tekening maandag af, stuur me een mail of in het laatste geval gooi t in mn brievenbus
Wat een ellende, hier moet ik maandag dus nog wat mee he
gelukkig had ik mn pyjama nog niet aanš
Ooh dit zou ik ook heeeel stom vinden. Ik vind het al redelijk kut als ik kinderen tegenkom in de supermarkt ofzo. Ik vind ze allemaal lief maar niet in mān vrije tijd (ben geen juf btw maar werk wel met kinderen). Ga je er nog wat van zeggen?
Ohh wat irritant, kan me voorstellen dat je er dan helemaal klaar mee bent ja. Goeie reactie, denk niet dat ik het zou durven maar wat lijkt me dat heerlijk haha
Weet ik nog niet⦠moeder bedoelt het heel goed en was zelf ook bezwaard dat haar kind bozig en verdrietig was. Ze was heel onzeker, dus ik denk dat ze iets goed wilde maken?
Wst niet hoeft want kind was boos/verdrietig, maar niet op mij en ik niet op hem. Dus
Maar goed, komt uit een goed hart. Laat het denk ik even zo. Mocht t nog een keer voorkomen dan kan ik altijd nog aangeven dat ik dit niet fijn vind.
Precies dat laatste lijkt me goede oplossing! Moet geen gewoonte worden maar misschien kan nu dat kind wel een fijner en geruster weekend hebben. Je bent gewoon een te lieve juf haha
Oh nee wat vervelend. Dat je wordt gedwongen je grenzen (hele normale grenzen) aan te geven terwijl zij jou niet in zoān positie had mogen brengen.
Hoe komen ze überhaupt aan je adres? Is dat normaal dat ouders weten waar een leraar woont?
Ik woon in een klein dorp en mijn moeder wist ook wel ongeveer waar iedereen woonde
Ohhhh ik moet zo nog werken 21-06