Wat je even kwijt wil #28

Oh wow goed gedaan! Ik haat ook zo die standaard afwijzingen, zeg gewoon eerlijk wat het probleem is?? Zeker als ze daarvoor enthousiast waren… ZO irritant!

1 like

Ahh dat oude stel in first dates. Die man :heart_eyes:

Zo. Eerste 4 dagen nieuwe functie. Vandaag al 2uur over gewerkt. Leuk hoor problemen in de hele wereld.

1 like

Hahaha ik moest mn broertje wegbrengen met de auto maar hij begon me uit te schelden voor debiel. Ben uitgestapt en nu mag ie zichzelf lekker brengen. Succes met nuchter blijven

25 likes

Zelfs in spanje hebben ze die fucking vinted ad. En net zo facking irritant

2 likes

Oeh ja, ik vind dit behoorlijk grenzeloos van ze. Ook een beetje dommig/slijmerig ofzo, dit is je baan en een kind=een kind, het is waarschijnlijk niet dat je wakker ligt als er eentje een dag vervelend geweest is.

2 likes

Wat een mooi verhaal. Ik snap dat het ongemakkelijk was voor jou. Volgens mij zijn kinderen nog niet zo goed in het uitstellen van hun verdriet en boosheid. Wat doe je dankbaar werk als juf. Je kan zoveel positiefs brengen in een kinderleven.

3 likes

Ik las goeie ejaculatie op een pittige cactus. Anyhow trots op jou

12 likes

Ik ben een weekendje weg met mijn vriend en het is zo gezellig? We zouden uit eten gaan maar in plaats daarvan hebben we lekker eten besteld en heel veel wijn :blush: morgen gaan we de omgeving wel verkennen en op pad.

9 likes

Voor alle mede trashtv liefhebbers: nu op RTL Z The rise of trash TV, Jerry springer en hoe dat begonnen is enzo

2 likes

Wat lief! Maar alleen als je hem toch al wilde, voor mij hoef je het niet te doen he. Ik stuur je een berichtje.

1 like

Geloof me, het lukt. Ook als je alleen tepels hebt. Ik weet dit uit eigen pijnlijke ervaring.

Ik klem m’n kaken overdag af en toe (onbewust, echt bij de meest simpele dingen) en ik probeer daar wel op te letten alleen ik denk dat ik t s nachts ook doe
Details ff in een spoiler want gaat over gewrichten en knakken en misschien vinden mensen dat naar

Ik heb namelijk weer ZO VEEL pijn, dat ik amper kan eten omdat m’n kaak aan de rechterkant zo knakt. Ik word er helemaal misselijk van, ik voel de boven- en onderkant echt los van elkaar bewegen en t knarst helemaal door m’n hoofd in ofzo? Had al eerder een doorverwijzing naar de kaakfysio en moet er maar aan geloven denk ik. Zelfs bepaalde klanken maken met m’n mond doet pijn

Heb hier begin dit jaar ook over gepost en toen deed ik t veel vanwege rijlessen alleen ik heb m’n rijbewijs sinds februari en sinds een maand oid wordt t ineens weer veel erger :persevere:

Ga naar de fysio!!! Het is het echt waard. Het is helaas niet iets dat vanzelf over gaat (tenzij je ineens door krijgt om ook onbewusr te ontspannen). Ik heb er zelf te lang mee rondgelopen zonder iets te doen, en hoe langer je niets doet, hoe langer het duurt om te herstellen…

Edit: ik las ook berichten van je in een ander topic: en de fysio behandeling gaat vaak ook samen met een behandeling bij een psycholoog (mentale spanning is vaak een aanleiding van de klachten)

2 likes

Ja ik vrees dat je gelijk hebt… en ik weet dat soort dingen ook wel maar ik kan zo slecht toegeven aan mezelf als ik “iets” niet kan. Waarom houd ik m’n mond niet gewoon normaal?:roll_eyes:maar zo simpel is het inderdaad helaas niet. Nu nog even die brief van 10 maanden geleden opzoeken… en kijken wanneer ik dit soort afspraken ga plannen, ook altijd zon gedoe (dit is ook een reden waarom ik t toen niet heb doorgezet, een hele slechte ik weet het)

Zie nu je edit: ja dat denk ik ook, het is ook echt sinds de periode dat t even te veel werd/wordt dat het weer zo opspeelt :frowning:

De bonte wever

En altijd leuk! Dit is inderdaad ook nog mijn (4 maanden late) verjaardagscadeau van m’n pa haha

Nee je moet jezelf echt geen verwijten maken! Het is een onbewust iets waar je weer de controle over moet leren krijgen en nieuw moet aanleren (ontspannen) waarna je onbewust weer kunt ontspannen. Succes!! En nogmaals: het is het waard :slight_smile:

Ik liep eerder bij de psycholoog dan bij mijn kaakfysio, en het heeft mij geholpen om aan haar hulp te vragen bij het doorzetten van de kaakfysio (dus met haar de afspraak maken wanneer ik ging bellen naar de kaakfysio). Misschien helpt het jou ook om hulp te vragen aan iemand uit je omgeving.

Er liepen TWEE spinnen over de keukenvloer, eentje verdween in een kier tussen de keukenkasten en de vloer en eentje - denk ik - in een kier tussen twee lades in.

:cry:

Nee, maar wel in een huisje in Renesse zelf. Niet dat ik bij november zelf nog nagedacht zou hebben over stappen en jongeren, dat zou ik in de zomer verwacht hebben.

Dankjewel, lief! Stelt me ook een beetje gerust. Inmiddels heb ik gebeld met m’n potentiële psycholoog voor een kennismaking of hoe je dat noemt dus zodra ik daar heenga zal ik het zeker bespreken :blush:

1 like