Wat je even kwijt wil #28

Ik voel me altijd te pauper en minderwaardig om make-up/parfumwinkels en De Bijenkorf in te gaan. Ik wil dus iets halen, maar zeker met het kutweer van deze week en het feit dat ik ook al de hele week rondloop met een versleten rugzak met bruggerhoeveelheden boeken erin maakt dat ik dus al de hele week niet de winkel in durf te gaan. Echt belachelijk want ja als ik teveel geld wil uitgeven aan een lippenstift ook al zie ik eruit als een zwerver dan zou dat natuurlijk geen donder moeten uitmaken.

4 likes

Ik heb morgen een soort van date. Weet niet of het echt een date is ofzo haha maar ik vind het wel erg spannend. :joy: Heb hem 1x eerder gezien en toen gewoon om te chillen maar nu gaan we samen onder een dekentje film kijken enz haha.

2 likes

Voel me mega schuldig omdat ik vanochtend heel boos heb gedaan tegen mijn katten. Eentje heeft de hele nacht staan schreeuwen aan mijn deur en de ander kotste vanochtend de hele boel onder. En ik was helemaal vergeten dat het dierendag was :sob::cry::weary:

4 likes

Ik mag morgenavond eindelijk een keertje preken! Het is op een vrouwenweekend, maar het wordt de eerste echte keer. Ik heb er echt zin in! Vooral ook omdat de preekbeurten niet voor het oprapen liggen. Nog steeds geen stage, maar dat wordt wel beter dragelijk zo.

52 likes

Wat goed! Heel veel succes en plezier.

7 likes

Een van mijn (mannelijke) collega’s zit al sinds de lunchpauze met zijn jas aan. Ik dacht dat ik een koukleum was, maar ik heb het dus niet echt koud hier binnen :confused:

Vind het aandoenlijk dat de kat van mn zus en zwager een nieuwe mand/hok waarin hij kan liggen heeft gekregen en hij mag ook speciaal slagroom van de lepel likken. Hij is ook al 13 ofzo en eten, liggen en geknuffeld worden door volwassen (kinderen en andere katten vindt hij stom) is zn leven. :heart_eyes_cat::kissing_cat::smirk_cat:

5 likes

Vanaf dinsdag de NOS, daarvoor is het online een beetje zoeken naar kwalificaties die worden uitgezonden

1 like

Ik snap mn huisgenoten soms echt niet. Het is koud buiten. Zet iemand alle ramen in de keuken open??? En de verwarming in de badkamer vol open. Ik heb alles lekker weer dicht gedaan, sukkels.

3 likes

Vind het zo fijn dat die random facebook testjes wat Thea en Ria doen zo erg kloppen. Kreeg net zo’n foto opgestuurd van mn beste vriend die er echt uitziet als een viking met zo’n typische baard, mega wit is, bierbuik, maar het antwoord op de vraag “which nationality do you look like?” Het antwoord was Kenian, en dan zie je zo’n zwoel kijkende donkere man zonder baard rechts staan naast zn eigen profielfoto. Ze hebben dus WEL gelijk. Ik ben ook echt benieuwd of die Thea’s en Ria’s die test tegenkomen op facebook en gaan doen. :rofl: Die delen het anders vast wel.

Hallo wat is jullie lekkerste pannenkoekenrecept? Ofja niet hoe je de pannenkoek zelf moet maken maar met wat erop enzo? Ik had ineens de geniale ingeving dat het echt pannenkoekenweer is en het moet de ultieme comfortfoodavond worden. Ik kom niet verder dan (poeder)suiker, stroop, appel, kaas, vegaspekjes. Iemand nog iets geniaals? Zonder vlees dus.

2 likes

Spek (of dus vega spek, als het maar zout is) combineren met stroop :heart::heart:

2 likes
  • Kaas en stroop
  • Geitenkaas, (vega)spek/zoute ham en rucola (en stroop eventueel)
  • Hagelslag - lekker als toetje
1 like
  • Vegaspek met appel en stroop. :heart_eyes:
  • Paprika, ui en kaas
  • Brie, appel/peer, rucola en stroop.
  • Banaan en nutella
  • Champignons, tomaat, kaas en ui
3 likes

Moest iemand nog op zoek zijn naar een wat goedkopere teddyjas, zeeman heeft er voor €19,99

3 likes

Oh my god ik sterf meteen van de honger haha. Zit hier te kwijlen in de bieb (heb ook niet geluncht, dat helpt vast ook niet mee). Zin om alles te kopen. Maak er denk ik maar een pannenkoekenweekend van. Bedankt voor alle suggesties @Jeccat @Lort @anon95960165 (sorry maar ananas moet wel verboden worden is mijn standpunt) @Zemraluani

3 likes

Brie en champignons?

Nu wil ik ook pannenkoeken maar ik eet niet thuis vnv. Smakelijk!

1 like

Haha, ik moest lachen toen ik zag dat ik een melding van jou had want moest meteen aan je huisgenoot denken. Misschien heeft hij nog een lekker recept? Gelukkig nog een heel potentieel pannenkoekenweekend voor je!

2 likes

Nee hij maakt sowieso pannenkoeken met een pannenkoekenmix dus hij telt niet mee. En hij is basic.

Eet het hele weekend niet thuis haha :stuck_out_tongue: (maar dat is ook lekker want 2x uit eten)

2 likes

Oké, dit is nog geen reden tot paniek. Als je thuis komt zegt je gewoon tegen je katten dat het een grapje was dat je boos was en dat je liever een dierenweekend viert dan een dierendag. En dan moet je ze paaien

(ik heb geen katten maar wellicht werkt het?)

2 likes