Wat je even kwijt wil #28

Het kind van een goede bekende is een tijdje geleden dodelijk verongelukt. Hele heftige gebeurtenis. Nu komen rondom dat onderzoek enzo nieuwsberichten online met fotos erbij waar je het bloed op de straat ziet, haar compleet kapot gereden fiets enz. Dan denk ik al moet dat erbij? Maar het ergste vind ik nog die mensen op fb die daar dan over zeggen dat ‘dat het leven is’, echt… :frowning::rage:

Een half jaar is nog helemaal niet lang als het gaat om zwanger worden. De meeste vrouwen worden gemiddeld na een jaar proberen zwanger.

Probeer positief te blijven, want je schiet er niks mee op boos, verdrietig of jaloers naar anderen te reageren:

1 like

Helemaal omdat ie zelf toch vier koters heeft. Heel apart.

2 likes

Ooooh wow, ik dacht dat de real LIFE Oprah Winfrey zwanger was geworden. Ik dacht al joh

10 likes

En volgende keer zeker een bekende vrouw een auto geven en laten inparkeren want misschien kan ze toch nog wel meer dan achter het aanrecht zitten.

5 likes

JULLIE KRIJGEN EEN BABY EN JULLIE KRIJGEN EEN BABY. ALLEMAAL KRIJGEN JULLIE EEN BABY.

ik:

17 likes

Hahha ja geen idee, ik dacht dat daar ook de frustratie dan een beetje in zat; onbeschermde seks en dan ook nog eens op hoge leeftijd, beating the odds

7 likes

Nee hij wilt gewoon om 12 uur komen en thats it. Zitten geen gekke redenen achter en als je het leuk hebt vliegt de tijd.

3 likes

Jongeren uit zeeland en uit Goeree komen gewoon het hele jaar haha

1 like

Laten we 't er op houden dat ik m’n telefoon vandaag veel “nodig” had

1 like

Ben jij nog samen met jouw vriend dan? Of ben ik nu in de war met iemand anders

1 like

Ja een dorp idd. En ik woon midden in het centrum boven een horecazaak. Dat heb ik de kinderen zelf wel eens verteld ook.
Zijn ook ouders die mn nummer hebben via sport of zo, is allemaal geen probleem. Meestal dan…

@Janniebeton
Ja je hebt gelijk, hoewel slijmerig was het niet. Gelukkig, want daar kan ik heel slecht tegen :joy:
Ben zeker dat het niet zo bedoeld was.

Heb het losgelaten nu. Thanks voor jullie reacties. Fijn om even te relativeren en klagen en het gewoon kwijt te kunnen

1 like

Knuffel :heart::heart:
Lijkt me helemaal niet makkelijk alles bij elkaar :kissing_heart:

Die had ze ook niet genoemd in de eerste instantie toch?

Ohja zie het nu, overheen gelezen.

Oehh. Gaat t weer?
Ff douchen anders? Dat helpt mij vaak om wat rustiger te worden.

Maar eh betweterig, maar is dat nu handig om nu aan kinderen te beginnen? Je bent toch nog niet zo heel lang samen met hem en hij is recent vreemd gegaan

7 likes

Ik ga binnenkort vliegen en de vorige keer dat ik die vlucht had, hadden we echt heftige turbulentie en zo’n luchtzak waardoor we naar beneden vielen. Ik ben niet perse bang om te vliegen, maar ben nu wel een beetje bang voor turbulentie, terwijl een auto of een trein ook bewegingen maken en je er niks aan kan doen. Ik weet dat vliegen gewoon veilig is, het een van de veiligste manieren van reizen is en turbulentie in principe niet gevaarlijk, maarja ik vind het gewoon eng. Nu ben ik wat dingen er over aan het opzoeken en als tip kwam ik kalmeringstabletten tegen, valdispert stress moment werd bijv genoemd, heeft iemand hier ervaring mee of een andere goede tip?

Valdispert stress extra sterk is m’n dagelijkse redding. Nee oke niet dagelijks, maar heb het standaard bij me voor als ik me angstig en onrustig voel en ik vind het heel erg fijn spul. Word er ook niet loom van zegmaar, gewoon rustiger. Maar misschien kun je bij de huisarts een oxazepam vragen voor de reis als je echt bang bent. Is wat sterker en kun je gewoon 2 tabletjes krijgen van de huisarts voor die reis.

Mag je die ook gewoon zonder gedoe meenemen in je handbagage?