Nee hij wilt gewoon om 12 uur komen en thats it. Zitten geen gekke redenen achter en als je het leuk hebt vliegt de tijd.
Jongeren uit zeeland en uit Goeree komen gewoon het hele jaar haha
Ben jij nog samen met jouw vriend dan? Of ben ik nu in de war met iemand anders
Ja een dorp idd. En ik woon midden in het centrum boven een horecazaak. Dat heb ik de kinderen zelf wel eens verteld ook.
Zijn ook ouders die mn nummer hebben via sport of zo, is allemaal geen probleem. Meestal dan…
@Janniebeton
Ja je hebt gelijk, hoewel slijmerig was het niet. Gelukkig, want daar kan ik heel slecht tegen
Ben zeker dat het niet zo bedoeld was.
Heb het losgelaten nu. Thanks voor jullie reacties. Fijn om even te relativeren en klagen en het gewoon kwijt te kunnen
Knuffel
Lijkt me helemaal niet makkelijk alles bij elkaar
Die had ze ook niet genoemd in de eerste instantie toch?
Ohja zie het nu, overheen gelezen.
Oehh. Gaat t weer?
Ff douchen anders? Dat helpt mij vaak om wat rustiger te worden.
Maar eh betweterig, maar is dat nu handig om nu aan kinderen te beginnen? Je bent toch nog niet zo heel lang samen met hem en hij is recent vreemd gegaan
Ik ga binnenkort vliegen en de vorige keer dat ik die vlucht had, hadden we echt heftige turbulentie en zo’n luchtzak waardoor we naar beneden vielen. Ik ben niet perse bang om te vliegen, maar ben nu wel een beetje bang voor turbulentie, terwijl een auto of een trein ook bewegingen maken en je er niks aan kan doen. Ik weet dat vliegen gewoon veilig is, het een van de veiligste manieren van reizen is en turbulentie in principe niet gevaarlijk, maarja ik vind het gewoon eng. Nu ben ik wat dingen er over aan het opzoeken en als tip kwam ik kalmeringstabletten tegen, valdispert stress moment werd bijv genoemd, heeft iemand hier ervaring mee of een andere goede tip?
Mag je die ook gewoon zonder gedoe meenemen in je handbagage?
Het vliegtuig aanraken. Helpt bij mij altijd haha.
Ik ga morgen trouwjurken passen (en evt kopen als ik de droomjurk vind wat ik wel hoop) en heb de hele avond say yes to the dress zitten kijken met wijn en heb zo intens veel voorpret en ben zo psyched dat ik hoop dat ik wel kan slapen nu. Aahh zo spannend
Ik heb ervaring met de v.aldispert r.ust. Door problemen in mijn privé leven had ik een tijdje zo veel stress dat mn hart continu tekeer ging. Een collega gaf me dit toen en ik dacht dat het homeopatisch was (en daar geloof ik zelf niet in) dus nam het om haar een plezier te doen, maar na een half uur voelde ik me voor het eerst in weken weer mezelf. Echt top spul Dus zou zoiets zeker proberen. Of bij de huisarts om iets vragen. Rustig reizen is wel zo fijn. En ook al weet je dat de angst niet nodig is zit die wel in je lijf.
Ik vind dat mannen die snurken en in hostels slapen echt verboden moeten worden.Kan ik echt zo strontchagrijnig van worden! Hij klinkt als een combinatie van een piepende deur en een stikkende zeehond.
Ik wil ook slapen!!
Ik vind het echt egoïstisch om als snurker in een hostel te slapen. Zelf lekker slapen maar de rest wakker houden
Hij komt zelfs door mijn oordoppen heen
En ik ben echt geen lichte slaper ofzo,nouja hopelijk val ik snel in slaap.
Heb vandaag dienst van half 8 tot half 8 en zat er keurig om half 8 omdat mijn aanrijtijd te lang is. Maar ik dacht dat mijn collega’s er ook zouden zijn maar die zijn er nog niet… Hoop dat de tijd wel een beetje snel gaat.
Succes!
Ik ben ook op weg naar werk, in het weekend moet ik altijd overstappen. Nu blijkt dat gewoon deze trein straks als mijn overstap gaat rijden zegmaar. Dus kan lekker blijven zitten. Hoop ook dat er genoeg te doen is vandaag zodat ik lekker bezig ben en het snel echt weekend is.