Wat je even kwijt wil #28

Sinds vrijdagmiddag net voor het eerst weer thuis, heerlijk hotelweekend weg gehad met m’n pa!

Nu alleen meteen weer mega veel te doen voor school, denk dat ik morgen maar niet naar dat ene lesje ga wat er gepland staat. Dan kan ik thuis even een grote inhaalslag maken.

2 likes

Pfff ik haat m’n bijbaantje zo erg. Als er niemand aan onze balie staat voor hulp is er niets te doen. Normaal studeerde ik dan, want werk alleen avonden en dan komt er niemand langs, maar nu ben ik afgestudeerd en heb ik niks te doen. Maar gewoon oprecht niks te doen? En heb al 5 avonden gezocht naar een leuke serie maar kan niks vinden dus zit echt telkens 8 uur lang doelloos voor me uit te staren. Luxeprobleem wel maar zo kut dit.

Hobby - handwerken ofzo? Cursus - taal leren? programmeren? filosofie? Lezen? Ander werk zoeken?

1 like

Zoek gewoon op welke nummers het zijn en maak een spotify lijst om mee op de bank te liggen :joy:

2 likes

Misschien kun je real detective proberen? Dat gaat over spraakmakende moorden en de rechercheurs vertellen er dan over en nabestaanden komen ook aan het woord. Het wordt nagespeeld en is echt boeiend en geen moment saai. Elke aflevering gaat het over een andere moordzaak. Maar geen idee of je daarvan houdt.

Omg dit klinkt heel nice, dankje!!

1 like

Ik kijk nu ook een serie over een waargebeurde verkrachting zaak wacht ik ga hem even zoeken voor je.

Unbelievable heet die

Wow kei knap zeg!

1 like

Klinkt ook goed! Ga dit hierna kijken denk ik! Dankje haha!

1 like

Ik vind die nergens meer online.

Wat is een leuk (een beeeeetje origineel) kraamcadeau, ik zit te denken aan kinderbestek met de naam gegraveerd, is dat wat of iets anders?

3 likes

Heb je aanraders voor leuke boeken? Heb deze zomer “achter gesloten deuren” van b.a Paris gelezen en dat soort boeken bevielen wel! Heb een kobo abonnement dus kan die wel weer vaker gebruiken!

2 likes

Een mooie print/prent die ingelijst is voor de baby kamer misschien gepersonaliseerd?

1 like

Hahah ik wil ook zo’n bijbaan.
Ik zoek serieus iets chills voor vanaf december. Wat doen jullie allemaal? Horeca is niet zo mijn ding.

Ik werkte meestal in nov/dec tijdelijk een paar dagen in de retail naast mijn kantoorwerk. Sfeer was wel gezellig en door de drukte ging alles snel voorbij. Alleen het loon was meh.

1 like

Ik heb laatst regenlaarsjes cadeau gedaan. Kan hij voorlopig nog niet aan, maar ze hadden al zoveel babyspullen gekregen dat dit ook leuk was. Een boek vind ik ook altijd leuk om te geven.

1 like

Ik werk bij de it desk van de uni waar ik gestudeerd heb! Maar zolang niemand vragen heeft hebben we dus geen werk haha, super chill als je dus moet studeren of iets anders wilt doen en betaald krijgen

@death_by_sexy heb ze even allemaal opgeslagen!

1 like

Pizza en chocolademouse om deze chill en vreetdag af te sluiten :heart_eyes: 300000 calorieën erbij vandaag denk ik, maar die sport ik er morgen wel weer af hahahah

2 likes

Ik ben niet bang van Ammaniti vind ik echt z’n mooiste boek. Als je die nog niet gelezen hebt en je vindt zijn andere boeken mooi is dat echt een aanrader.

4 likes

Je moet het ook niet leuk willen vinden, je moet het gewoon doen.

Of niet natuurlijk. Dat kan ook.

Ik heb na drie jaar mezelf overtuigen dat ik het leuk vond opgegeven en ik mis het niet. Ik ben gewoon beter in krachttraining met iemand die me een mietje noemt als ik niet meer wil en groepslessen body pump waarin ik ook geen flikker zin heb maar groepsdruk me belemmert om te stoppen als ik geen zin heb.