Ik kom uit Den Bosch, kunnen misschien binnenkort een keer een koffietje oid doen als je dat leuk zou vinden ?
(psychologische) thriller! lees vooral dat soort boeken of literaire thrillers!
Gezellig! Kun je me een berichtje sturen?
Wordt er trouwens wel eens een meeting gedaan met forumers? Kan geen meetingtopic vinden.
Is een members only topic:
Yesss kom er net achter dat seizoen 16 van Grey’s Anatomy al is begonnen. Favoriete serie ooit
Ja daar is mijn fascinatie voor hem ook begonnen haha. Ben afgelopen week ook naar een expositie over hem/zijn bedrijf geweest en vond het zo inspirerend.
Nee in Denemarken Vond het ook zo leuk dat ze zijn bekendste gebouwen in Lego hadden nagemaakt.
Yeah de serie top boy is weer terug. Las het al in een magazine maar zie het nu op Netflix staan jeeej.
ahw. Ik vind de oogjes van mijn vriend ook fantastisch als hij geblowd heeft. En dat hij dan super giegelig is en alleen maar wil knuffelen
Ruilen voor de zon?
Ik vind drop echt zooo lekker (wel dubbel zoute) maar ik heb een tijd terug de vulling uit mn tand gebeten met een dropje Ik heb een slechte kies die voor de helft is uitgehold en opgevuld met composiet dus na dat dropje had ik opeens letterlijk een holle kies. Zo kut. Sindsdien geen dropje meer durven eten. Aan dit bericht heb jij niks natuurlijk maar ik moest het even kwijt blijkbaar.
Heb m de dag erna weer laten maken bij de tandarts! Dus eigenlijk kan ik best weer gewoon drop eten
Leeeuk!
Zoo leuk! Het lijkt mij ook heel leuk om poppenhuizen te maken.
Ik heb een favoriete cassiere bij de supermarkt, want zij geeft altijd meer zegels. Vandaag heb ik er 21 gekregen ipv 2
Ik lig al in bed. Zooo lekker dat t nu fris is op de bovenverdieping en we het winterdekbed op hebben liggen. Love this.
Lekker late reactie dit, sorry, maar het was helaas niet heel veel meer dan al die dingen die er inderdaad veel te dik bovenop liggen.
Maar wel grappig om ze er zo droog over te horen praten, ze kwamen ook echt over alsof het ze zelf geen reet kon schelen allemaal.
Ik heb trouwens wel geleerd dat high fives geven blijkbaar ook werkt
Kan je niet gewoon gaan slapen of lekker in bed gaan liggen en dan om 2300 je wekker zetten?
Nee volgens dat meisje moet je toch zeker twee keer een high five geven, hoort bij het ‘bonden’