Wat je even kwijt wil #28

Ik heb trek in Maccie.
Kipnuggets, big mac, vieze kleffe frietjes, milkshake erbij.
Wellicht rij ik zometeen gewoon heen.
Maccie als ontbijt :drooling_face:
Edit: heb nog steeds een dikke hamsterwang en eten is horror omdat ik niet normaal kan kauwen en mijn mond kan openen

5 likes

Ik twijfel een beetje of ik iets zal zeggen, ik heb nu in ieder geval even niet meer geappt omdat ik er anders weer onaardige passief-agressieve dingen uit ga flappen.

Gelukkig gaat een vriendin van mij ook, zij is wel met anderen, maar ik kan me daar vast bij aansluiten.

Oohh de filmclub wat leuk, om 12 uur vandaag wordt er in dat topic over gepraat toch? :slight_smile:

2 likes

Wauw super gaaf!
Maar maar maar, vogelspinnen en schorpioenen dan?

Klopt! Dus je kunt gelijk meedoen!

1 like

Omg fuck waarom heb ik vandaag plannen :sob:

1 like

Never forget dat Diddy na een heel seizoen iedereen wegstuurde om opnieuw te beginnen Ć©n een van de meiden specifiek wegstuurde omdat ze niet genoeg was afgevallen in de maanden voor de finale.

4 likes

Ik vind het jammer dat ik alleen oppervlakkige vriendinnen heb. Momenteel is er in mijn leven best wat gaande (niet emotioneel maar gewoon veranderingen) Ze vragen dan wel via de app ofzo hoe het gaat maar niemand die echt betrokken is of hulp aanbied, ik zou dat zelf allang gevraagd hebben. Gisteren ook een poging gedaan om in onze vriendengroepsapp (met 20 man) te vragen wie er mee een borrel gaat drinken. Niemand reageerde of kon.
Waar is die goede oude tijd dat je met een groep van 10-15 man gewoon lekker op een terras kon zitten. Nu zit iedereen thuis op de bank met een kind of partner. SAAI! Ik wil wat meer leven of lol hebben, vind vrienden zo belangrijk. Is dat herkenbaar voor iemand?

1 like

Stoer van je haha ik zou geen oog dichtdoen

Ik stuurde vanmorgen op insta een video naar een Griekse artiest en nu heeft hij dat gepost in zijn story. Ik vind dit ieeeeetsje te leuk geloof ik :joy:

9 likes

Me time dag tot nu toe:

  • 1 aflevering serie
  • thee, appeltaart, chocola

:facepunch:
Ga vanmiddag nog even naar de stad denk ik, lekker alleen, even schoenen kopen, gewoon relaxxxxx

17 likes

Heb alvast Showstopper opgezet tijdens het maken van mijn ontbijt.

4 likes

Ik wil 4C goddamnit zo graag nog eens eten. Is echt 3 jaar geleden ofzo. :sob:

1 like

Omggg die scene is nu ā€˜one problem I do have, is youā€™ve had four months to work out, and youā€™re still wearing that belt to cover your stomach and wearing that black, that trick canā€™t work with meā€™

Ik weet nog zo goed hoe SHOOK teenage grace was toen, zo brutal.

1 like

Ik was altijd al een vrij saai mokkel, dus ik herken het nauwelijks maar vind dat van die groepsapps apartā€¦ Waarom reageren mensen dan niet?
Is het misschien tijd voor nieuwe vrienden? Ik weet niet hoelang je deze al hebt ( :sweat_smile: )maar mensen veranderen toch behoorlijk. Een van de leukere stapvriendinnen in nu ook zoā€™n type moeke geworden die ze vroeger uitkotsteā€¦ :sob: doe je niks aanā€¦

Ik vind zelf zulke grote vrienden groepen bijzonder. Heb je dan een klik met allemaal of zijn in die groep nog apparte groepjes enzo. Het zal vast wel gezellig zijn hoor. Maar zelf vind ik het fijner om maar een handje vol echte vrienden te hebben waar ik mn ei bij kwijt kan.

Wat ik dan weer wel appart vind is dat niemand van de 20 kan .

10 likes

Ik denk gewoon dat niemand zin heeft de deur uit te gaan ofzo.(terwijl iedereen hier in de het dorp woont) Maar als ik door de weeks al savonds thuis zit dan wil ik juist in het weekend echt leuke dingen doen en erop uit. ik wordt helemaal kriebelig van thuis zitten niksen. Ik zou best graag echt 1 of 2 goede vriendinnen willen die er voor je zijn en waarmee je echt lol kan hebben en gekke dingen gaat doen, een beetje als familie. Maar hoe kom je daar in je 30e nog aanā€¦:thinking:

@Soy.peor Is denk ik iets dorps, met de meeste kan ik het goed vinden om gewoon te gaan borrelen of te gaan eten als stel. De meeste zijn ook stellen (met of zonder kinderen).

Degene met kinderen zijn er sowieso al bijna nooit meer bij, of trekken dan eerder naar elkaar toe.

1 like

Snap ik, ik reageer zelf ook niet echt snel of uitgebreid, maar als iemand iets vraagt vind ik het wel zo normaal om te antwoorden. Zeker in zoā€™n groep, vind het raar als het (semi)collectief genegeerd wordt.

@Tubing er zijn wel organisaties om nieuwe mensen te ontmoeten, geen ervaring mee. Zou toch nog wel mogelijk moeten zijn op je 30ste.

Wat stom :sweat_smile:
Soms begrijp ik echt te weinig van mensenā€¦

Dat zijn robots!

5 likes