Wat je even kwijt wil #28

Ja en ook tussendoor, als je het er bijvoorbeeld samen over eens bent geworden dat het GEEN goede zaak is dat er dagelijks tienduizend kinderen sterven aan ondervoeding, schept toch een band

13 likes

Aah gezellig! Stuur je me een pb dan kan ik binnenkort bijvoorbeeld een app aanmaken ofzo😉

1 like

Ik heb vandaag van 11 uur 's ochtends tot nu alleen maar op de bank gehangen om serie te kijken. Ben letterlijk alleen eraf geweest voor eten pakken of naar de wc gaan. Heb al lang niet meer zo’n onproductieve zondag gehad.

13 likes

Heb sinds gisteren een elektrische tandenborstel. Echt zooooo’n raar gevoel :woman_shrugging: kriebelig op m’n tandvlees en trilt door in de botjes van m’n gezicht

6 likes

Ik heb echt spijt van m’n levenskeuzes nu ik in de komende 24 uur ongeveer een onderzoeksvoorstel voor een project moet schrijven, de discussie voor m’n scriptie af moet maken en al m’n spullen moet inpakken om terug naar NL te verhuizen

2 likes

Haha dit is inderdaad aan het begin maar na een poosje went dat en voelt het niet meer zo heftig gelukkig!
Vond het zelf zo’n naar gevoel :’)

1 like

Ik vind het ook zo irritant! Mn lip is ook dikker na het poetsen door dat kutgetril

Dat heb ik helaas niet, had ik niet erg gevonden want ik heb een heel dun bovenlipje XD

1 like

Ik lees die berichten van moderators in het geel altijd alsof Cornelius Fudge staat te speechen zoals hier:

Goed, tijd om te gaan slapen :sweat_smile:

17 likes

Omg krieg dr honger van! Haha, snel een keer afspreken wanneer je weer in Nederland bent en de cocktails doen we dan wel over een jaartje ofzo! :heart:

1 like

Ik heb net de Lush hot oil treatment gedaan: Hair Doctor. Is een verzorgende haarmasker. Kokend water erbij, 20 min laten afkoelen, in mijn haar 20 min… toen het einde naderde voelde het al een beetje brandend (?) aan. Heb het eruit gespoeld tien minuten geleden en het voelt nog steeds zo. Niet alsof mijn hoofdhuid in brand staat, maar toch wel aardig brandend. Oprecht een beetje bang dat ik morgen kaal wakker word

1 like

Ben je ergens alergisch voor ? Vaak zit er amandel olie enzo in dat zou kunnen branden als je er niet tegen kunt.

1 like

Niet dat ik weet, maar er zit wel amandelolie in! Dus zou kunnen? Ik lees namelijk ook nergens dat anderen hier last van hebben, dus vraag me wel af of het hoort inderdaad en dan zou een allergie het verklaren. Zou het dan mijn hoofdhuid/haar hebben beschadigd? Misschien een domme vraag, maar maak me wel een beetje zorgen haha

Wie kent een beetje speciale lunch plek wat bijzonder genoeg is voor een verjaardag maar wat niet alll te gastronomisch is (redelijk moeilijk met eten). Mag overal zijn.

Ik heb zelf ook dat masker gehad en had nergens last van.
Ik denk niet dat je haar eruit valt mocht het morgen nog erg branden ga dan even langs de dokter. Als het een allergie is dan is t zo opgelost.

1 like

Ah dankje voor de geruststelling!

1 like

Het is hier 19.37 uur en ik wil al naar bed :woman_shrugging:t2:

Ik weet niet of ik nu moet opstaan en uitgebreid moet gaan ontbijten of proberen nog 1,5 uur te slapen met het risico mega moe wakker te worden

Ja is inderdaad de beste optie :ok_hand:t3:

9 likes

Wat leuk! Je hebt het in Nederland gedaan? Hoe was dat?