Wat je even kwijt wil #28

Pff er cirkelt als een uur een helikopter boven m’n huis. Werd er helemaal gek van. Maar toen zag ik dat dat waarschijnlijk voor de klimaatdemonstratie is op de stadhouderskade en nu vind het het minder erg dat dat ding me een uur eerder heeft wakker gemaakt. https://www.at5.nl/artikelen/197239/honderden-klimaatactivisten-blokkeren-stadhouderskade-politie-paraat

Slecht geslapen en nu moet ik me ook nog haasten. Werk wordt ook niet top, vervelende klus, dus ben mezelf moed aan het inpraten

Mijn werkgever is vandaag jarig en we krijgen straks taart en een praatje van de directeur. Ik ben benieuwd vandaag.

Jaa was heel leuk! Ik heb het expres in Nederland gedaan zodat ik me hier kan focussen op het “leren duiken”, en in het buitenland gelijk kan genieten van de duiken.
Wel erg koud gisteren maar meer dan waard!

2 likes

Het is elke ochtend weer een tikje donkerder dan de ochtend daarvoor, dus het wordt langzamerhand steeds moeilijker om uit bed te komen :’( Wel een mooie zonsopkomst vanochtend!

2 likes

Meh, soms heb je zo’n kutdag die van begin tot eind kut is. Soms lijkt een dag ook heel kut te beginnen maar valt ie uiteindelijk mee (mogelijk omdat je je voorbereid hebt op zoveel narigheid). Hoop dat het de laatste voor je is vandaag. Succes.

1 like

Waarom bedacht ik me niet eerder om het zomer dekbed om te wisselen voor het herst/lente deel. Heb echt 3 weken elke nacht kou geleden en vannacht had ik het gewoon warm.

4 likes

Eerste werkdag na de vakantie. Vol goede moed in de auto. 6:20 nog geen file op mijn route gemeld door radio2. 10 minuten later aanrijding op mijn route, toen maar omgekeerd bij de eerste de beste afslag. Thuiswerken vandaag, wat een maandagachtige maandag dit :fu:

1 like

Ik had precies hetzelfde! Afgelopen nacht winterdekbed erbij gedaan en nu echt zoveel beter geslapen.

1 like

Er kon iemand naar huis op werk en toen dat werd gezegd trok ik nog net geen sprintje. Maar ik ben lekker thuis :grimacing:
Zo fijn, ook omdat het 15 graden is op werk want de verwarming is kapot

22 likes

Ik ben mijn beperkte tijd ook zeer nuttig aan het besteden door de ontruiming van de XR blokkade te kijken.

Leuk zeg, je gaat er echt voor! Vaak kiezen mensen er toch voor om het meteen op vakantie te doen. Ik wil ook nog eens in Nederland duiken, ben benieuwd hoe dat is. Ben wel een koukleum, krijg het in tropisch water al koud :grimacing:

Haha nee :biggrin:

5 likes

Hahaha ik denk het soms ook hoor.
Ook de starende blik in zijn ogen. Maar ik vind hem vooral super tof.

1 like

Sos mijn nieuwe collega is een BEC (taart in dit specifieke geval)

7 likes

Wat is een bec?

Bitch eating crackers, een term voor iemand waar je het al niet van kan hebben dat hij/zij crackers eet

1 like

Gisteren had ik een leuk praatje met een man van de paspoortcontrole omdat hij naar een concert in Nederland zou gaan en wat dingen wilde weten. Ik vind dat soort spontane praatjes altijd zo leuk! Ik had ook eerder die dag weer eens met kinderen gewerkt en veel waren zo grappig en schattig :smiling_face_with_three_hearts: Nu ben ik in het appartement van mijn vriend, hij is (veel te laat :innocent:) naar zijn werk gegaan en ik werk vanuit zijn huis. Ik moet echt schrijven maar de motivatie is ver te zoeken ondanks dat ik nu een concrete deadline heb staan, ik zit al een tijdje allerlei andere taken te doen die ik kan verzinnen en ondertussen denk ik vooral na over wat voor lunch ik straks zal gaan maken…

2 likes

Avocado en zalm en gekookt ei op geroosterd brood

3 likes

Oeh dat klinkt goed ja!

1 like