Wat je even kwijt wil #28

Ik ga vandaag trouwjurken met mijn zus bekijken haha

18 likes

Ik moet mijn rat vanmiddag laten inslapen, maar nu wil ze niet uit haar holletje om nog even te knuffelen :pensive:

2 likes

Ah nee, wat verdrietig! Veel sterkte en hopelijk kun je toch nog even knuffelen met haar en afscheid nemen.

1 like

Dit duurt té lang :sweat:

Bedankt meiden! Ik heb haar maar gewoon gepakt en nu ligt ze toch nog even bij me :slight_smile:

8 likes

Sterkte! Knuffel maar even goed en maak eventueel een foto nu nog, als je dat fijn vind.

1 like

Ik was ook echt heel voorzichtig aan het kijken, ik verwachtte iets schokkends

1 like

Deze aflevering wil ik wel kijken :joy:

Ik ken echt best wat mensen die walking dead nog volgen. Ik heb zelf maar één aflevering gezien. Is het echt meer dood paard dan andere series? Vind het vaak allemaal uitgemolken zooi.

1 like

Pap die appt “Op de bar (bij hun thuis in de keuken dus niet een echte bar om verwarring te voorkomen haha) liggen nog 2muntstukken van elk 2 euro, is niet van mam of mij dus moet van jou zijn!” WOW BEDANKT GA DIRECT OP VAKANTIE🤣. Hoop niet dat ie denkt dat ik daar om verlegen zit haha. 4 euro lol.

17 likes

Ik heb 2 truien bij de h&m besteld. Twee dezelfde truien, in dezelfde maat maar in andere kleuren alleen de ene is veel groter dan de andere :woman_shrugging:

Bah,ik zit er echt even doorheen.Al een paar dagen maar de zoveelste afwijzing breekt me nu wel een beetje op.Zit in het buitenland om mijn oude baan weer op te pakken maar er zit totaal geen beweging in.
De ene afwijzing na de andere en dat geeft me een beetje het gevoel dat ik hier compleet doelloos aan het ronddwalen ben.Het neemt ook een beetje het plezier weg van het zijn hier ofzo? Nouja,zometeen maar even ergens wat gaan eten.Lekker eten maakt alles beter <3

2 likes

Sterkte :pensive:

1 like

Neee arm beestje :cry::cry::cry: heel veel sterkte en nog even stevig knuffelen! :two_hearts:

1 like

Ik ben lid van een kattenfacebook en net zag ik een filmpje van een kat die bij een baby in zo’n bewegend wiegje lag, die kat lag echt ziek hard te chillen en nu beeld ik me helemaal in dat mijn kat ook zo zou liggen. Hij zou echt dikke matties worden met mijn baby.

En nu wil ik een baby om te kijken of het ook echt zo is.

7 likes

Een like is niet genoeg. Echt GENIAAL :face_with_hand_over_mouth:

Wedden dat jij vannacht dat hoeslaken er op laat zitten zodat je in een tent kan slapen

21 likes

Het is echt extreem druk op mijn werk. De halve afdeling is ziek en ik ben nu ook net ziek naar huis gegaan. Voel me echt superschuldig, maar ik ben zo benauwd dat ik constant buiten adem ben (ben telefoniste) en me helemaal waus voel door het zuurstoftekort. :worried:

Ik heb net De Satisfyer besteld maar omdat ik morgen niet thuis ben, wordt hij in de supermarkt bezorgd
Nou boeit het me niet zo veel maar zie mezelf al helemaal staan daar tussen de boodschappendoende mensen met het idee van: hihihi raad eens wat er in m’n pakje zit

25 likes

Ho ho, mis ik iets? Ik kan van je herinneren dat je je druk maakte over een date in het date topic en dat je uiteindelijk het toch liever vriendschappelijk is geworden. Is dit een ander persoon?

1 like