Ik heb laatst m’n tandpoetsroutine omgeslagen van “‘s ochtends is prima” naar 2 X per dag incl mondwater en ‘s avonds flossen, voel me best trots dat ik dit volhoud
@ellegirltalk de eerste 4 seizoenen zijn wel vermakelijk maar daar hadden ze moeten stoppen.
En verder hebben ze al een spin-off serie en komen er ook nog films.
What’s next? Een kookshow waarin afgehakte zombieledematen worden verwerkt tot quiche?
Cooking with the dead: how to use scraps to the fullest
Pff ik heb de hele dag supergeconcentreerd en productief gewerkt, maar het is nu een beetje op en ik moet nog een uur
Hahaha ik doe dit ook altijd maar het lukt mij nooit, dan raakt ie in t midden alsnog mijn matras
Ik hoef pas om 17.00 te werken. Nu zou je denken dat ik vandaag veel nuttige dingen thuis heb kunnen doen…
Heb alleen maar Making the Band gekeken.
Bedankt he, @grace
Lekker. Geniet ervan straks!
Voel me echt even heel erg eenzaam. Heb een vrije dag en heb de hele dag nog geen woord gezegd. Alleen zijn en alleen wonen kan echt pijnlijk zijn. Wilde met m’n ouders eten maar ze kunnen niet.
Ik zit nu ter compensatie Dvorak te luisteren.
Omdat ik hier gister iets over frikandel speciaal heb gelezen zit ik nu in de snackbar. Nog even ongezond eten hoor voordat ik weer op vakantie ongezond ga eten…
Ik vind het normaal altijd zo stom om op te staan voor mensen in het OV tijdens de spits (omdat ik altijd extra vroeg ben/heel hard ren om m’n overstap te halen, etc). Maar net kwam er een hoogzwangere vrouw 2x langs en niemand stond op en toen dacht ik neee dit kan niet. En nu zit ik op de trap maar ik ben toch blij dat ik het heb gedaan
Like voor sterkte én herkenbaarheid
Ik heb dus best wel politieke ambities door de podcast polititia en het lijkt me echt vet om minister president te worden maar in plaats van me dan te verdiepen in de politiek kijk ik Jortgeschiedenis in bed
Heb net te horen gekregen dat ik in januari naar Zuid-Afrika mag voor een winterschool, héél veel zin in!
Ik dacht heel even dat Jort Kelder nóg een programma gemaakt had maar godzijdank niet haha
Oke vreemde vraag maar ik ben op zoek naar een nieuwe regenjas, welke hebben jullie? er is zo ontzettend veel aanbod dat ik niet meer weet welke ik moet kiezen
Yes geile gozer.
Ik ben die parel helemaal vergeten. Ik ben in december weer in NL en laat het je dan weten!
Ik las hier gisteren op het forum over vsco girls, komen er vandaag 2 brugklassers naar me toe met ‘mevrouw ik heb een hele rare vraag, maar bent u een vsco girl?’ Ik droeg Vans, heb een fjallraven tas en stond net thee te drinken uit mijn thermos beker en dat was schijnbaar genoeg bewijs voor die kids om dat te vragen. Gelukkig wist ik door dit forum een beetje hoe en wat, anders had het nog ongemakkelijker geweest
I oop! (Oid)