Wat je even kwijt wil #28

Ik heb dat onderwerp gemist hier en moest het opzoeken.
Notabene Linda ging me vertellen wat het is.

Voel me echt oud met dit soort dingen, haha.

1 like

Haha nee, voelde me wel een beetje opgelaten toen ze over schildpadden begonnen en ik vet enthousiast zei: oh wij hebben thuis twee schildpadden! :joy: (Schijnbaar willen vsco girls schildpadden redden, ik had ook geen idee).

4 likes

@Karl_Lagerfeld, jij bent keizerin gymshark. Ik wil een nieuwe sportlegging die ik zo hoog mogelijk kan optrekken maar ik draag L in Nike Running leggings bijv. Is er dan een gymshark die ik kan passen, of moet ik dat maar uit m’n hoofd zetten XD? Weet jij toevallig of een L van hen vergelijkbaar is met Nike?

1 like

Er sloeg vanavond iemand op de fiets keihard op mijn schouder tijdens het fietsen. Schrok me dood maar die persoon fietste heel hard dus kon er niets van zeggen.

Volgens mij omdat ik op mijn telefoon zat wat natuurlijk fout is. Maar doe even normaal zeg, had me dan gewoon aangesproken.
Schrok ook best wel.

Ik heb er 1 van Ilse Jacobsen, deze: https://www.ilsejacobsen.com/nl/en/outerwear/rain/raincoats/10+RAIN96.C38.613.html in een outlet in denemarken gekocht (dus heb er niet 270 euro voor betaald gelukkig haha) en vind deze heeel fijn! Ik vind ‘m ook mooier dan de Rains jassen die je heel veel ziet nu. Dat is een beetje zo plastic-achtig en deze is meer stof-achtig. Als je er 1 in de sale kan vinden (of dit er voor neer wil leggen) dan kan ik ‘m zeker aanraden!

Ik ga stuuuuuk

1 like

Bij dwdd doet iemand nu ‘Life on Mars’ van David Bowie en ik vind het zo lelijk.

Stop met dit nummer verpesten pls.

Überhaupt, blijf met je tengels van David Bowie af.

3 likes

Ja dat is zeker wel vergelijkbaar qua maat! Ik heb nu pas de power down legging gekocht en die is zooooo ontzettend high wasted dat ik het zelf niet meer echt fijn vind, maar je kunt de band ook omslaan. Zelf vind ik de vital seamless het meest fijn.

1 like

@Madonna Ik heb een collega die zo’n mooie jas heeft, maar die zat te klagen dat hij totaal niet waterdicht was. Dus als je een echte regenjas zoekt is dat wellicht niet de beste keuze.

Ik kan je wel Tenson aanraden. Minder mooi/modieus maar wel echt waterdicht.

1 like

Sky Radio 90’s Hits is mijn favo radiostation

2 likes

Damn ik was vergeten hoe lekker pepernoten zijn, genieten dit

5 likes

Ja ik heb veel oppervlak, dus hoe hoger hoe beter. Heb nu een lululemon gekocht laatst, maar jij bent over gymshark altijd tevreden toch?
Wil wel zwart, want ik ben team #zwanus

1 like

Ik mag dit jaar het kerstpakket regelen op werk en ik heb weer bedacht dat ik het zelf wil samenstellen ipv een standaard pakket, zodat ik het wat persoonlijker kan maken. Ik loop nu al vast :joy:

6 likes

Zomaar een ideetje

20 likes

Hahaha :joy: wel origineel!

1 like

Ik snap niet zo goed waarom mensen het normaal vinden om commentaar te leveren op iemands uiterlijk. Vandaag een collega: ‘ja eerst had je dat niet zo he, met je huid -doelend op mijn acne- hoe komt dat dan?’ Bitch, als ik het wist had ik het toch niet? Was ook de eerste dag dat ik met een minder dekkend foundation naar werk ging. Doe ik ook niet zo snel meer. Geen zin in gezeik.

4 likes

Waar bemoeien mensen zich mee :unamused:

1 like

Zoo irritant dit. Snap dat ook nooit. Of die domme tips. Alsof je niet al de eerste 300 paginas van google hebt gelezen.