Wat je even kwijt wil #28

Heeft iemand het gifje van zo’n Thunderbird puppet die aan het lachen is? En dan dat stukje waarbij z’n handen in beeld komen en hij z’n hoofd naar achter doet? Beetje vaag omschreven maar hij is hier wel eens gepost en ik kan nergens precies dat stukje vinden.

1 like

Ja ik vind lulu lemon wel een segment hoger dan gymshark qua kwaliteit maar ook zeker qua prijs natuurlijk. En ja ik heb alleen nog maar gymshark dus ben zeker heel tevreden! :heart: Ik zou als ik jou was kijken naar een energy seamless in zwart of de vital seamless in zwart.

2 likes

Ja de zwager van de neef van mijn achterbuurvrouw gebruikte een keer een masker gemaakt van takken en mos en nou heeft hij nergens meer last van, moet je proberen!!!1!!1!!!1

4 likes

U2vNMI

3 likes

Ja, deze! Maar dan alleen met die eerste puppet.

Of nog erger: Als ze het zeggen als er veel mensen bij staan. Midden op een verjaardag: Oh jezus coco, het is weer erg he?

Bedankt voor deze waardeloze informatie.

Ik moest weer zo nodig mijn haar verven en nu is het volgens mij zo donker geworden terwijl ik er helemaal niet klaar voor was om weer brunette te worden :weary:

1 like

Whut, ik snap dat echt niet!

Moet wel zeggen dat ik van die hormonale puisten heb. Dus dat zijn ook wel kneiters, maarja.

Loop je trouwens al bij de huidtherapeut? Die peelings helpen bij mij echt!

Heb je toevallig geen head en shoulders liggen ff goed in laten trekken en wassen maar.

Nee helaas… ga het zo maar eerst een fohnen en kijken wat ik er van vind

Dat is echt zó naar en dom. Ik heb toen ik al ruim volwassen was een aantal jaar heel heftige acné gehad. Inmiddels is het weer rustig, maar mijn huid is nooit meer de oude geworden. Ik weet hoe ongelukkig het je maakt.

In de tijd dat het zo erg was zei iemand eens: “Goh, je hebt wel veel last van je huid hè? Je moet er ook niet zoveel make-up smeren, dan gaat het vanzelf weer over. Heb ik ook gehad.” OH JA NATUURLIJK, WANT OP MIJN RUG SMEER IK NATUURLIJK OOK ALTIJD FOUNDATION. DÁÁR KOMEN DIE PUISTEN VANDAAN. THANKS, IK STOP GELIJK MET HET OPMAKEN VAN MIJN RUG!

Zei ik natuurlijk niet. Had ik wel moeten doen.

10 likes

@Madonna dat ligt aan hoe hoog de waterdichtheid is. Niet alle jassen van dit merk zijn even waterdicht, maar dat staat er altijd bij en hier moet je op letten als je een regenjas koopt, dus dat is misschien sowieso een goeie tip. Die ik heb is 5000 mm en ik heb er al flink mee in de regen gefietst en bleef droog :slight_smile:

0 mm: Niet waterdicht.

0 - 1.000 mm: Waterafstotend, maar niet waterdicht.

1.000 mm - 5.000 mm: Waterdicht tegen regen, maar niet bestand tegen enige vorm van druk. Lekt bij het zitten of bij het leunen tegen natte oppervlakken.

5.000 mm - 15.000 mm: Compleet waterdicht in de regen en bestand tegen veel vormen van druk. Pas bij zeer hoge druk van bijvoorbeeld langdurig zitten begint het materiaal te lekken.

15.000 mm - 30.000 mm: Compleet waterdicht, zelfs onder de meeste extreme druk. Blijft waterdicht bij ondiepe onderdompeling.

Meer dan 30.000 mm: Solide, non-poreuze materialen. Zonder te breken of te vervormen lekken deze materialen nooit.

4 likes

Het komt en gaat een beetje, het is niet eens zo supererg momenteel, maar ik ben heel wit en puistjes/littekens zijn rood en we waren buiten en het was koud. Ik heb mezelf voorgenomen dat als het eind oktober niet beter is dan dat het nu is, dat ik dan een afspraak maak. Fijn dat je verbetering hebt gezien!

Hahaha ik heb net boterhamworst van de jumbo aan mn kat gevoerd en zelf alleen aangeraakt. Heb meteen gecheckt of ie besmet was met listeria. Mn kat overleeft dat wel, maar ik ben zo’n schijterd. Het had gelukkig een andere EAN :joy:

Ik kwam er vanmiddag achter dat ik geplagieerd ben. Door een tijdschrift! Er staat een artikel in van mij zonder dat ik dat wist. Ze hebben wat gehusseld met de opbouw van mijn tekst en er wat zinnen uit gehaald en in kaders geplaatst. Maar iedere zin is gejat van mij.

Mijn eerste publicatie…! Ik had het me anders voorgesteld.

Ik ben er op een gekke manier van onder de indruk: Een tekst jatten om je eigen tijdschrift te vullen. Een tijdschrift waar je geld mee verdient. Welke redacteur bedenkt in godesnaam dat het oké zou zijn om dit te doen?

Maar ik voel me toch ergens ook (dit is een biecht:) gevleid en heel volwassen, alsof ik nu écht meetel. Blijkbaar konden ze het zelf niet beter, schrijf ik goed genoeg om gejat te worden door een tijdschrift en moet ik daar nu serieuze mails over opstellen.

Ben heel benieuwd hoe dit afloopt. Mocht iemand ervaring hebben met dit soort kwesties: misschien kan ik binnenkort nog wel wat advies gebruiken.

12 likes

Factuur sturen :wave:t2:

2 likes

Nog erger vind ik als mensen vragen “wat heb je daar?” En dan wijzend naar een puist. Wat denk je zelf? Waarom denk je dat je dat moet vragen? Zo onbeschoft.

7 likes

Yep! Ik moet eerst even uitvogelen wiens idee het was om dit zo aan te pakken. Ik heb dit stuk namelijk vorig jaar in opdracht geschreven. Ik hou het even vaag, maar het gaat over het werk van bepaalde mensen. Dat tijdschrift wilde blijkbaar ook publiceren over het werk van die mensen. En nu is de vraag of die mensen mijn artikel hebben doorgestuurd met ‘joe, gebruik dit maar als input’ óf dat ze bij het tijdschrift op eigen initiatief aan het googlen en knutselen zijn geslagen.

Ik heb nu een keurige mail gestuurd met mijn constateringen en de vraag van wie dit initiatief komt, zodat we het goed ‘op kunnen lossen’.

8 likes

Mijn vervelende collega zei een tijd geleden: ik zie dat je acne op je rug hebt, ben je ervoor al naar de huisarts gegaan?

:roll_eyes: bemoei je gewoon even met jezelf

4 likes