Wat je even kwijt wil #28

Er zijn alleen wat deleted scenes met Peeves (Rik Mayall), hij zit niet in de uiteindelijke film.

Zeker doen, je kan ook laten laseren. Heb ik laten doen en daardoor zijn mijn littekens wel minder geworden en oogt mijn huid rustiger. Dit kan via de aanvullende verzekering als je een doorverwijzing krijgt van de huisarts.

@ellegirltalk Het is gewoon een beetje pesten vind ik. Iemand express een rotgevoel geven. Heb 1 keer als reactie tegen een dikkere collega gezegd. En wat zijn dan, extra kilo’s? Inderdaad heel lullig maar was al de 1000ste keer dat ze iets moest zeggen over mijn huid. En toen vond iedereen MIJ lullig. Had het niet meer.

6 likes

Nee het is echt te donker voor mij :cry: ga morgenvroeg meteen naar de kapper want wil zo niet door het leven. Misschien kan @Rozecoupeschaar jou helpen met je vraag!

1 like

Stuur eens een foto

T is echt lillek. Stuur dadelijk wel via insta. Eerst even alle haarverf van de badkamer opruimen :weary:

1 like

Ik heb net in de bus gedaan alsof ik iemand die ik kende niet zag omdat ik na een dag van 14 uur geen zin heb om een halfuur met haar te moeten praten. Voel me stom want ze is wel heel aardig maar ken haar niet super goed dus teveel moeite voor hoe moe ik ben. Gelukkig zag ze mij ook niet. Of deed ze ook alsof omdat ze geen zin had om te praten haha

9 likes

Ben benieuwd of je - als het uit de hand loopt - hier misschien ineens heel rijk van kan worden

Je kan het ook op je LinkedIn zetten, het is toch wel een prestatie inderdaad, als je wordt geplagieerd!

1 like

Ik HAAT statistiek.

3 likes

Het is helaas bepaald geen ‘rijke mensen’-branche, waar dit over gaat. Maar op LinkedIn zetten onder ‘publicaties’ is wel een goed idee haha!

Saillant detail overigens: ik heb mijn abonnement op het desbetreffende tijdschrift stomtoevallig vorige week opgezegd. What are the odds
?

Edit: Ik kreeg nog een mail met de vraag naar de reden van opzegging. Nou, inmiddels heb ik een reden die ze niet hadden zien aankomen.

6 likes

:joy::joy: ik ben karl lagerfeld. Zal het vannacht een paar keer herhalen voor de spiegel. hahahah

ja ik heb wel hele goede hoop voor de kapper. Ze zijn overpriced maar ontkleuren kunnen ze heel goed. Hoop dat ze een mooi idee hebben voor deze lilleke kleur

1 like

Ik kom hier morgen even op terug :sob:

1 like

Ik ben net heel erg geschrokken door het opsporingsbericht van die vermiste tbs’er. Het kwam voor hart van Nederland. Vond t zo heftig en denk nu dat ie ineens hier voor de deur kan staan, terwijl ik weet dat dat irrationeel is.

Ik vermijd programma’s zoals opsporing verzocht enzo ook, anders kan ik niet slapen.

Kan me niet voorstellen dat het zo lelijk is, ik vind bruin je echt goed staan (van oudere foto’s haha).

1 like

Ja het misstaat me misschien ook niet (als het mooi geverfd was) maar in mijn hoofd ben ik gewoon blond en dat is nu zo’n error als je in de spiegel kijkt

Ik heb zojuist 12,5 uur de psycholoog uitgehangen en Ik. Kan. Niet. Meer.

Getver ik wil morgen heel graag naar yoga want ik heb er de rest van de week niet echt tijd voor, maar de les waar ik graag heen wil (leuke docent en fijne tijd) is best pittig. En ik heb dus drie maanden geleden m’n pols gekneusd en ik dacht twee weken geleden dat het wel weer okĂ© ging maar toen deed ik deze les (in aangepaste vorm) en sindsdien heb ik weer meer pijn. Denk dus dat het niet slim is om te gaan maar ik heb er zo’n zin in. Snap ook niet waarom dit zo lang duurt want op internet vind ik overal max 6 weken :angry:

Ik ga zo’n spijt krijgen van dat ik nu nog niet slaap. Fuk

2 likes

Ik HAAAAAAAAAT ios 13.

Why?

Ik heb m nog niet geĂŻnstalleerd, wacht altijd ff de reacties van anderen af hehe

1 like

Ik begin volgende week bij een bijbaan waar ik eigenlijk een beetje tegenop zie. De arbeidsvoorwaarden zijn oke, maar de werkzaamheden zijn vrij nieuw en er komt ook best wat verantwoordelijkheid bij kijken. Ik heb het contract nog niet gezien (dus ook niet getekend) maar zal er deze week even achteraan gaan dat ik het zie voordat ze me vragen te tekenen. Ik zie er gewoon tegenop omdat het nieuw is denk ik, maar mocht ik een proeftijd hebben dan kan ik het natuurlijk wel aankijken. Toch ben ik stiekem wel aan het reageren op andere vacatures die wat meer in mijn comfortzone zijn of die bij mijn opleiding aansluiten (doet de bijbaan in kwestie niet) zodat ik misschien toch nog iets anders vind :grimacing: