Wat je even kwijt wil #28

Ik heb een iphone 7 en mijn 4g tript ‘m om de haverklap, ik zie het percentage gewoon voor mijn ogen per een paar seconden verdwijnen, ze hebben iets geks gedaan met icloud en appleid en nu werken apps anders, vind het bewerken van foto’s omslachtig, je kan je apps niet meer even snel rangschikken, je updates via de store zijn nu niet meer snel zichtbaar, je health-app is omslachtiger, veel apps zoals fitbit, pinterest en snapchat geven errors. Maar vooral die batterij, ohhh nog even en ik gooi die iphone gewoon weg.

1 like

Ik heb een XR maar ook af en toe problemen met verbinding :frowning:

Verder moet ik dringend mijn haar wassen. Maar het valt zo mooi net en ik kom amper aan tijd toe om het te brushen.

Er zaten overigens wel wat scenes in de film die ik helemaal niet kende! Oa met die brieven in de eieren.

Ik zou hier sowieso een gepeperde factuur voor sturen. Never nooit akkoord gaan met een, oh jeetje, wat erg, onze excuses, als ze daar straks mee komen. Dat het geen rijke mensen - branche is, is niet jouw probleem.

2 likes

Haha oei, misschien bedoelde ze het (net als ik) niet persoonlijk! Maar snap dat het een beetje lullig kan overkomen, zeker als het duidelijk is dat ze je wel zag, maar vervolgens negeerde

Ik zit al een uur voor het irritantste kind dat ik in lange tijd ben tegen gekomen. Letterlijk alles zegt hij op een extreem zagerig en zielig toontje (en hij praat constant, helaas, haha). Ik erger me dood.

Ik voel me al twee weken echt heel slecht, en zojuist belde ik op aanraden van iedereen de huisarts en moest gelijk janken aan de telefoon. Moet er om 9:30 zijn want dan heb ik een spoedafspraak. Mijn moeder gaat mee, maar ik durf echt niet eigenlijk. Ik haat huilen en ugh

11 likes

Wat heftig zeg, dan was het zeker nodig. Goed dat je hebt gebeld. Fijn dat je moeder mee gaat, succes straks!

1 like

Leuk om te horen!

1 like

Ik moet werken tot 13:00u en kan dan eindelijk mijn rijbewijs ophalen. Kan echt niet wachten, zo veel zin om te rijden😁

32 likes

Is er een magnetron? Dan kun je een kopje water opwarmen!

Zou ik niet gokken nee! Succes met je heet water zoektocht :grimacing:

Ik zou een nieuwe waterkoker gaan kopen. Is echt een eerste levensbehoefte, vooral met dit weer.

1 like

Ik vind het zooo bizar dat er af en toe tbs’ers vandoor gaan tijdens een begeleid verlof. Ik snap het idee van reintegreren enz wel, maar hoe gaat zoiets? Fiets je dan als begeleider naast die persoon gezellig door het dorp? En dan ineens slaat die persoon rechtsaf in plaats van links en joe, de groeten?

5 likes

Hahaha ik vraag me dat ook altijd af :joy: als ik afgestudeerd was geweest had ik ook papieren gehad om in zo’n kliniek te werken. Niet dat ik ooit aangenomen zou worden maar fictief gezien… ik was toen 20, ben 1,60 en kan max 3 meter rennen… hahahaha ja doei

1 like

Ja, als zij het zelf gedaan hebben, dan reken ik het tarief dat ze ook betalen voor een artikel. (Ik heb ook wel eens direct in opdracht van hen geschreven. Dus dat bedrag is ze dan niet vreemd.) Dat is echter geen commercieel tarief. Dus als het tijdschrift het gedaan heeft, dan gaat daar wel wat bovenop.

Ben echt enorm ongesteld en mijn energielevel is zó laag :sleepy: Heb mezelf gisteravond om 9 uur naar bed gesleept, terwijl ik alleen de hele dag op kantoor heb gewerkt. Normaal moet ik echt veel meer doen op een dag om zo vroeg al zo moe te zijn.

A: “Ik moet even naar het toilet”
B: “Neem maar rustig de tijd ik wacht wel”
A: peert hem
B: “Nu zit ik zelf diep in de shit”

9 likes

Is dit n.a.v. die TBSer op begeleid fietsverlof? Op de website van de politie stond bij opvallende kenmerken dat die man een opvallend grote mond hand en ik moest er hardop om lachen. Ik vind dit soort dingen ook wel heel erg eng, eigenlijk.

3 likes

Ik zou echt nooit ontsnappen met dit weer haha.

15 likes