Zou ik niet gokken nee! Succes met je heet water zoektocht
Ik zou een nieuwe waterkoker gaan kopen. Is echt een eerste levensbehoefte, vooral met dit weer.
Ik vind het zooo bizar dat er af en toe tbsâers vandoor gaan tijdens een begeleid verlof. Ik snap het idee van reintegreren enz wel, maar hoe gaat zoiets? Fiets je dan als begeleider naast die persoon gezellig door het dorp? En dan ineens slaat die persoon rechtsaf in plaats van links en joe, de groeten?
Hahaha ik vraag me dat ook altijd af als ik afgestudeerd was geweest had ik ook papieren gehad om in zoân kliniek te werken. Niet dat ik ooit aangenomen zou worden maar fictief gezien⊠ik was toen 20, ben 1,60 en kan max 3 meter rennen⊠hahahaha ja doei
Ja, als zij het zelf gedaan hebben, dan reken ik het tarief dat ze ook betalen voor een artikel. (Ik heb ook wel eens direct in opdracht van hen geschreven. Dus dat bedrag is ze dan niet vreemd.) Dat is echter geen commercieel tarief. Dus als het tijdschrift het gedaan heeft, dan gaat daar wel wat bovenop.
Ben echt enorm ongesteld en mijn energielevel is zĂł laag Heb mezelf gisteravond om 9 uur naar bed gesleept, terwijl ik alleen de hele dag op kantoor heb gewerkt. Normaal moet ik echt veel meer doen op een dag om zo vroeg al zo moe te zijn.
A: âIk moet even naar het toiletâ
B: âNeem maar rustig de tijd ik wacht welâ
A: peert hem
B: âNu zit ik zelf diep in de shitâ
Is dit n.a.v. die TBSer op begeleid fietsverlof? Op de website van de politie stond bij opvallende kenmerken dat die man een opvallend grote mond hand en ik moest er hardop om lachen. Ik vind dit soort dingen ook wel heel erg eng, eigenlijk.
Ik zou echt nooit ontsnappen met dit weer haha.
Ik slaap nu al een paar nachten zo ontzettend slecht terwijl ik wel super moe ben. Ga mezelf zo wel naar college slepen want ik mag geen meer missen, maar het liefst zou ik nu gaan slapen want wat voel ik me ellendig
Thanks, jij ook! Even volhouden weer.
Ik werk in deze sector en zoals jij het zegt gebeurt het inderdaad soms, heel impulsief.
Ooit een huisbezoek gedaan waarbij we met de trein gingen en persoon zei plots âdagâ en stapte random een andere trein op.
Omg en wat moet je dan doen. Ben je als begleiding in je eentje of met zn 2en?
Ik ben echt een sukkel. Afgelopen zaterdag zou ik met de trein naar Mn vriend gaan omdat de snelweg dicht was en hij overdag bij een vriend aan het werk was. Hij had zijn OV bij mij gelaten zodat ik daarmee kon reizen. Omdat mijn band lek was van de fiets moest ik maar t station lopen en was ik nét op tijd dus in alle haast bij de eerste incheckpaal Mn kaart voorgehouden. Was een paal van de NS en ik moest die van Arriva hebben. Op eindstation dus eerst Mn kaart voor die van de Arriva gehouden maar die checkte toen in. Bij ns uitgecheckt maar ik snap dus niks meer van wat er nu betaald is of niet. Mn vriend boeit het niet en vind het de moeite niet waard de klantenservice te contacteren maar toch⊠daarom koop ik nog steeds kaartjes ipv een chipkaart
Ik zou er niet al te bang voor zijn, de man werd behandeld voor het misbruiken van kinderen in zijn omgeving, niet voor een geweldsveroordeling of moord.
Het lijkt me niet aannemelijk dat hij nu ineens achter volwassen vrouwen aan gaat of iemand zou willen vermoorden. Hele andere misdaden.
Nouja Michael P was ook een zedendelinquent en vermoorde uiteindelijk een meisje van 25
Die had onder druk van een wapen al eerder op zeer gewelddadige manier twee meisjes verkracht (geen pedofilie, ze waren tieners), deze man heeft een ander profiel.
Ja klopt, maar vind het niet gek dat mensen bang worden als ze horen dat er (weer) een tbsâer ontsnapt is, ongeacht zijn achtergrond en reden van behandeling.
Vrij discutabel, ik ga nu mijn gedachten erover uitdagen .
Sorry, misschien had ik duidelijker moeten zijn. Ik ben niet bang voor mezelf, want uitendelijk denk ik bij alles wel dat het mij niet overkomt. Ik ben âbangâ voor kinderen en anere mensen die ten prooi kunnen vallen.