Ik slaap nu al een paar nachten zo ontzettend slecht terwijl ik wel super moe ben. Ga mezelf zo wel naar college slepen want ik mag geen meer missen, maar het liefst zou ik nu gaan slapen want wat voel ik me ellendig
Thanks, jij ook! Even volhouden weer.
Ik werk in deze sector en zoals jij het zegt gebeurt het inderdaad soms, heel impulsief.
Ooit een huisbezoek gedaan waarbij we met de trein gingen en persoon zei plots ‘dag’ en stapte random een andere trein op.
Omg en wat moet je dan doen. Ben je als begleiding in je eentje of met zn 2en?
Ik ben echt een sukkel. Afgelopen zaterdag zou ik met de trein naar Mn vriend gaan omdat de snelweg dicht was en hij overdag bij een vriend aan het werk was. Hij had zijn OV bij mij gelaten zodat ik daarmee kon reizen. Omdat mijn band lek was van de fiets moest ik maar t station lopen en was ik nét op tijd dus in alle haast bij de eerste incheckpaal Mn kaart voorgehouden. Was een paal van de NS en ik moest die van Arriva hebben. Op eindstation dus eerst Mn kaart voor die van de Arriva gehouden maar die checkte toen in. Bij ns uitgecheckt maar ik snap dus niks meer van wat er nu betaald is of niet. Mn vriend boeit het niet en vind het de moeite niet waard de klantenservice te contacteren maar toch… daarom koop ik nog steeds kaartjes ipv een chipkaart
Ik zou er niet al te bang voor zijn, de man werd behandeld voor het misbruiken van kinderen in zijn omgeving, niet voor een geweldsveroordeling of moord.
Het lijkt me niet aannemelijk dat hij nu ineens achter volwassen vrouwen aan gaat of iemand zou willen vermoorden. Hele andere misdaden.
Nouja Michael P was ook een zedendelinquent en vermoorde uiteindelijk een meisje van 25
Die had onder druk van een wapen al eerder op zeer gewelddadige manier twee meisjes verkracht (geen pedofilie, ze waren tieners), deze man heeft een ander profiel.
Ja klopt, maar vind het niet gek dat mensen bang worden als ze horen dat er (weer) een tbs’er ontsnapt is, ongeacht zijn achtergrond en reden van behandeling.
Vrij discutabel, ik ga nu mijn gedachten erover uitdagen .
Sorry, misschien had ik duidelijker moeten zijn. Ik ben niet bang voor mezelf, want uitendelijk denk ik bij alles wel dat het mij niet overkomt. Ik ben “bang” voor kinderen en anere mensen die ten prooi kunnen vallen.
Mijn zus stuurde een foto van haar date/scharrel/hoe je het noemt en vroeg wat ik er van vond, nouja mwoah nmsmvpe en nu is ze beledigd. Ik hoef hem toch niet aantrekkelijk te vinden, zij moet het er mee doen.
Ik kan dat juist heel erg waarderen als iemand eerlijk is. Als iemand altijd “ja leuk!” zegt op alles, hecht ik er geen waarde meer aan haha.
Waarom vraagt ze dan wat je er van vind denk ik dan altijd maar. Eigen schuld toch. Juist fijn als je eerlijk bent.
Wat is Videoland onhandig in gebruik zeg, in vergelijk met Netflix
Maar het grootste deel wat ontsnapt/ niet terug keert na verlof doet niks. Er is natuurlijk altijd wel de kans dat er wat gebeurd.
Normaal is het maximum drie personen per 1 begeleider. Dan moet je procedure opstarten die bij de voorwaarden hoort. Formulieren invullen met oa welke kledij persoon aan had op dat moment, politie verwittigen en ook bevoegde instanties.
Ik heb het al verschillende keren meegemaakt intussen. Bij ons betekent ontvluchting onmiddellijk retour gevangenis en dat weten ze heel goed. De eerste keren ging ik er heel fanatiek achteraan maar dat wekte meestal agressie op of dan werd ik bedreigd en dat doe ik niet meer.
@SpeedOfSound @Paardenmeisje @Frambozentaartje @Panda
Dankjulliewel, lief!
Het ging goed, en heb een praktijkbegeleider aangewezen gekregen die mij gaat helpen in het proces nieuw werk zoeken. Ik ben volgens de huisarts niet assertief, en had veel eerder aan de bel moeten trekken. Mijn begeleider gaat me helpen in het proces ontslag nemen etc. Ben blij dat ik dit heb gedaan! Op werk heb ik het nog niet aangegeven, maar hopelijk durf ik het snel
Je hebt ook heel erg veel aan zo een opmerking (sarcasme). Goed dat je bent gegaan, de eerste hoge drempel is overwonnen! Echt heel knap dat je hulp bent gaan zoeken, dat is niet makkelijk.
@Zemraluani @Eddie Bedankt voor de uitleg! Hoewel het allemaal logisch is en ik me ook wel kan voorstellen dat de kans op recidive tijdens een verlof klein is behoud ik toch een bepaald ongemakkelijk gevoel erbij. Ik zou toch een ander gevoel hebben als iemands behandeling helemaal afgerond was en los zou komen dan als iemand op een verlof zou ontsnappen. Doet er verder denk ik ook niet toe. Is hij alweer gevonden of jullie weten?
Ik denk dat ik iemand leuk vind. Weet alleen niet welk topic ik moet zijn want echt daten doen we niet? Maar we hebben het wel leuk samen. Kan niet wachten tot ik over 18 dagen weer in zijn armen kan liggen.