Grote kans dat die dan nog afgeeft, maar zal er na het douchen waarschijnlijk dan wel af zijn
https://www.ad.nl/show/pedofiele-glamrocker-gary-glitter-75-loopt-binnen-omdat-zijn-nummer-in-hitfilm-joker-zit~a2d261d6/
Ik had het nummer ook geshazamâd en nu voel ik er toch beetje nare gevoelens bij (net als dat ik muziek van Michael Jackson en R. Kelly niet echt meer met plezier kan luisteren). Moest per se dit lied gebruikt worden?
Heb je heel die heisa gemist in het voorjaar? Knap wel
Ik doelde gewoon op die documentaire en alle verhalen in de media, voor mij is dat genoeg om een nare bijsmaak bij zijn muziek te hebben.
Het verhaal heeft 2 kanten, zowel de slachtoffers als goede vrienden van mj hebben â bewijsâ
Ik geloof helemaal niks, het blijft voor mij een raadsel met een heleboel heisa er om heen.
je speelt juist rechter door een oordeel te vellen als je de slachtoffers gelooft. Maar ik begrijp wat je bedoelt hoor.
Ja ik ben weer schoon!!
Was je vies dan?
Grapjuh
Ben een vies meisjj
Dat snap ik wel alleen in dit geval is de dader dood en zijn er 2 fronten die wat anders beweren.
Het â bewijsâ dat mj onschuldig is is ook behoorlijk overtuigend. Het is maar net wat je leestâŚ
Ik denk dat de waarheid nooit helemaal boven tafel komt.
Dat zeg ik: ik zou het heel erg vinden als het inderdaad waar is alleen ben ik ook zo dat ik niet alles geloof wat in de media staat.
Ik snap dat je dat zo ervaart! Maar je kiest een kant om te geloven ipv het in het midden te laten. En dat is wat een rechter eigenlijk ook (simpel gezegd) doet: een kant kiezen om te geloven (en dat als oordeel te vellen). Mijn opmerking was een beetje mierenneukerij en niet heel serieus bedoeld. Het stond en staat los van waar de discussie over gaat!
Ik ben zo toe aan vakantie. Nog 3 dagen werken.
Mn hoofd zit nog zo vol met werkdingen om te doen en ik voel me kut en ben ongesteld
Bijna⌠hoop dat je een beetje kunt uitrusten.
Ik ben nu op vakantie maar mijn zoontje is zo aan het peuterpuberen dat ik totaal niet kan uitrusten op t moment helaasâŚ
Nou ik heb de hele middag rond gereden (voor het eerst zelf dus) en vond het echt meevallen! Wel paar keer af laten slaan maar niks dramatisch. Mensen hebben niet getoeterd dus zal wel meevallen dan hè haha. Ook oma opgehaald en zelfs zij was niet bang terwijl ze zich niet zo snel op haar gemak voelt in de auto. Nu morgen naar werk het rijden voor de eerste keer.
Ik zeg dit in discussies ook wel eens, van âWaarom zou een slachtoffer het verzinnen? en hoe vaak komt het nou vaak dat een slachtoffer erover zal liegen. Amperâ. En dan wil de andere partij altijd weten âwaarom niet, en heb je cijfersâ. Maar ik ben dan altijd klemgepraat want ik heb geen idee?
Ah shit
Knuffel
Wow 't nieuwe album van Nick Cave is zooo mooi echt fantastisch
Ik vond laatst een artikel over verkrachting (volgens mij volkskrant) en het percentage is 5%.
Misschien vind je dit interessant.
Jaaaa zo mooi