In de vriezer leggen! Dat heeft bij mij wel eens gewerkt.
Ja dat is helaas onmogelijk, want had vandaag 2 structuren aan en de autostoel zat vol. Gofferdomme, laatst al met mohair en nouja ok dom. Maar dit?! Is polyester met viscose man, rot op met het PLUIS. Dan flikker ik ām in de zak van max
Ik zit 3Doc: De wereld aan je voeten te kijken. Wel geinig om te zien, ze hebben achttienjarigen tien jaar lang gevolgd. Besef me hierdoor dat ik best veel dingen van vroeger ben vergeten en dat is eigenlijk best wel jammer? Gewoon hoe het thuis ging enzo
Ja dat las ik wel voor mohair, waar ik ook een issue mee heb, maar schijnt maar af en toe te helpen en ook niet blijvendā¦
Is het raar dat ik dit niet ga opzoekenā¦
Ik wil me aanmelden voor een soort ervaringsplek, leerplek bij de radio en nou moet ik naast een audiofragment (dat heb ik wel) ook een filmpje van een minuut opsturen. Wat is nou leuk om voor zoiets op te sturen? Een vlogje? Of zou ik daar veel meer van moeten maken?
Vorm maakt niet zo uit. Ik zou vooral in dat filmpje een verhaal over jezelf over proberen te brengen. Ze willen weten hoe je overkomt denk ik.
Ik heb ook ooit zoān leertraject gedaan haha, was goddank toen nog zonder beeld allemaal.
Ik denk dus echt dat er mensen hele flashy enzoknol dingetjes gaan maken. Maar misschien is mijn eenvoud en minimalisme wel charmant
Je komt specifiek om radio te maken toch? Ze verwachten echt niet dat je volleerd vlogger bent.
Ja het is bij een radiostation. Okay ik ga het binnenkort gewoon proberen en misschien een beetje editen op mn werk. En als audio stuur ik gewoon een reportage op die ik heb gemaakt voor mn werk
k had vandaag echt een kutdag, ongesteld, moe en net teveel commentaar van mijn docent. Nu ben ik misselijk van alle truffelpepernoten de k heb gekeken en ben ik weemoedig dat mijn leven niet als de sere is die ik net heb gekeken.
Stel ik boek een twee persoonskamer in een hostel voor 2 personen en daarin heb ik mān eigen badkamer en keuken, kan ik dan het de kamer ook op slot doen?
Misschien is het juist de ontlading?
Echt superknap van jou dat je je zo heb ingezet en zoveel hebt bereikt dit jaar.
Ja sowieso
Chill! Thanks voor t antwoord
Trots op je
Ik ben ook heel trots op jou! <3
Kan je via insta via dat hartje niet meer kijken wat mensen liken en op reageren??
Godver, gaat mn stalkerkwaliteit weer naar beneden
Mān Colombiaanse vriendinnen haten Maluma, wat heb ik nou aan die Colombiaanse vriendinnen dan eigenlijk vraag ik me wel eens af.