Nee, heb ik niet. Het komt wel eens voor, maar inderdaad meer bij vrouwen die een kind hebben gekregen omdat de bekkenbodem daar een klap van krijgt. Ik heb wel een vriendin (zonder kind) die er last van heeft, maar ik geloof dat zij in haar jeugd veel blaasontstekingen heeft gehad. Zit iig iets achter bij haar. Als het verder geen duidelijke oorzaak heeft, helpt het vaak goed om je bekkenbodem te trainen.
Ik heb dit zelf ook regelmatig gehad en gelukkig tegenwoordig bijna niet meer, maar ik vond zelf dat ademhalingsoefeningen het beste werkten. Ontdekte namelijk het patroon dat ik altijd wanneer ik me paniekerig voelde compleet verkeerd ademde. Wanneer ik dat âonder controleâ had, voelde ik me ook rustiger.
De app Calm heeft bijvoorbeeld onder More > Breathe een breathe bubble oefening die ik persoonlijk fijn vond.
Ik heb sinds dit schooljaar een stagiaire op werk. Het is erg leuk en ze doet het erg goed! Nu doet zij mbo en ik hbo. Gisteren heb ik haar eerste opdracht binnen gekregen om te beoordelen maar het is best wel anders qua verdieping vooral. Overal denk ik ook: bron? Bron!? Bron?!!
Mn vriend en ik waren toevallig op hetzelfde tijdstip op hetzelfde station dus toen hebben we ff staan tongen op het perron (ik moest niet eens met de trein hahaha), zo klef love it Terwijl we elkaar vanochtend nog hebben gezien en vanavond waarschijnlijk weer
Heb net op zolder alle jeugdknuffels van mij (en nog wat van mân zusje) bij elkaar gezocht en uitgezocht, mijn god wat veel. Bij elkaar waren het minstens 70 knuffels gok ik zo. Heb zoân 15 favorieten in een kleine doos gestopt om te bewaren, kan het niet over mân hart verkrijgen die weg te doen Maar alle overige krijgen binnenkort hopelijk allemaal een tweede huis via de kringloopwinkel
Ok fml. Ik heb vanmorgen iets in de groepsapp van werk gezet wat daar duidelijk niet voor was bestemd. Ik was iets een beetje aan het afzeiken met een andere collega. Super dom. Ik heb mn bazin een berichtje gestuurd met excuses en ze stuurde alleen âwe hebben het er straks nog overâ. En dat straks is vanmiddag pas laat dus ik sta niet echt lekker te werken nu en de tijd kruipt voorbij zo stom van me ook.
Wat vervelend. Niet te hard zijn voor jezelf, je kan er nu niks meer aan doen. Dat soort dingen gebeuren nou eenmaal met whatsapp enzo. Het kan best erger, zoals een excollega die een dickpic in de groepsapp van werk gooide (alhoewel ik er nog steeds over twijfel of het niet een fetisj was)
Succes vanmiddag! Ik hoop dat het meevalt
Ik slaap echt iets van 4 of 5 nachten in de week samen met mijn date en soms voelt het net alsof we al samenwonen. Hij doet ook wel eens mijn was
Misschien iets anders bedenken dan het naar de muur staren, waarmee je wat meer motivatie krijgt om op te staan? Of het gewoon omarmen, een kopje thee halen en met een muziekje op lekker forummen? Mag soms best een dagje toch?
Ik lig overigens ook (weer) in bed, ben heel even bij de dokter geweest voor een ziekbriefje (leve de Duitse regeltjes ) en ben toen snel weer erin gekropen. Hopelijk voel ik me morgen beter, mag 6,5 uur in de treinâŠ
Klein groepje is zeker fijner, meer aandacht inderdaad! Laat je niet op je kop zitten door de afhakers, their loss
Ah wat shit zeg als je dat hebt! Maar gelukkig was je broer erbij. Alsnog vervelend natuurlijk. Alleen ik ben dus bang dat ik dit heb terwijl ik alleen in de auto zit. Ik rij vooral alleen ook nu. Achja als iemand er last van heeft moeten ze me maar inhalen of komen helpen (hoop dat ik nog zo denk als het me daadwerkelijk zou gebeuren).
Alle andere ook bedankt voor jullie verhalen! Doet me toch goed om te lezen.
Ik heb verse gember mee naar stage en zit al aan mijn vijfde kopje thee. Oeps
Haha ja zo noemde de mijne 'm toen ie klein was en de aftiteling nog niet zo goed kon lezen Fredje forever (ben stiekem ook verliefd overigens)
Vraag hem anders ff om een uiteenzetting van waarom hij je zo leuk vind, kan je best gebruiken⊠Maar belangrijker, je hoeft niet te snappen wat hij in je ziet, je hoeft het alleen maar te accepteren.
Sterkte in ieder geval. Klinkt als een rukdag
Wat kut zeg, en moet je vanaf DĂŒsseldorf dan nog verder vliegen? Ik hoop dat het allemaal nog een beetje goed loopt verder, echt niet leuk zulke dingen.
Ah zo! Pfff wat een gedoe.
m o e t aan de studie maar wil niet totdat één van mân huisgenoten mee koffie gaat drinken op de faculteit maar niemand wil/kan
Ik woon aan een groot meer en er zijn hier gewoon nog mensen aan het zwemmen. Wel in een wetsuit, maar toch. Brrrr gekkies
Hetzelfde hier. On the brightside: nu kan ik lekker koken voor het gezelschap i.p.v. pizzaâs bestellen. Nu al zin in zaterdag
Bedankt voor je lieve berichtjes! Gesprek heeft nog niet plaatsgevonden. Misschien moet ik idd maar denken:â t kan altijd erger â. Heftig van die dickpic hahaha