Wat je even kwijt wil #28

Bah, mijn vriend altijd met al zijn adviezen. Dan vertel ik iets waardoor ik verdrietig van stage en dan komt hij meteen weer met allemaal adviezen die nergens op slaan. Luister eens gewoon een keer zonder te veel te zeggen.

4 likes

Ik ga straks sporten, er is daarvoor nog een kwartiertje oefeningen doen en twijfel of ik daar heen ga of dat het onverstandig is omdat ik mezelf dan al te moe maak . :thinking:

Tip heb je dikke kuiten wil je hoge laarzen en ga je naar engeland ( wss zit deze winkel ook ineens 2 dorpen verder op ofzo) maar ga naar Evans!

3 likes

Ik eet nou een zakje kaassaus wat goed zou zijn tot dec. 2018. Hopelijk gaat het goed.

5 likes

Ik moest vandaag om 04:45 opstaan voor werk :thumbsup: Ik lag super vroeg op bed maar sliep alsnog pas rond middernacht en nu kan ik gewoon mijn ogen niet open houden :sob: maar als ik nu ga slapen ben ik straks weer zo ellendig vroeg wakker aargh

Jaa eindelijk suede laarzen tot mn knie! Heb het zeker fijn lief dat je het vraagt ik ga zo maar weer eens op zoek naar eten (What else hahha)

1 like

Daar ben ik serieus van onder de indruk, ik begin niks zonder die dingen…

1 like

Mn nichtje van nog niet eens 2 jaar kent al meer vogelsoorten dan ik “winterkoning, appelvink, ooievaar, blauwborst”. Echt wat de fuck. Ik zou alleen de ooievaar herkennen. :joy:

5 likes

Oh shit ik heb net de naam getypt met uitroeptekens er achter :joy::joy::joy:

2 likes

Epiloog #2: de lippenstift is nu bij @Mokie11 en hij staat haar gelukkig wel mooi, dus eind goed al goed :kiss:

24 likes

Hahahaha gedaan

Nou ik ga maar eens een reflectieverslag uit mijn duim zuigen voor de 4e keer deze week.

4 likes

Lees ff dat artikel van de gladiool over reflectieverslagen, dat brengt inspiratie!

1 like

Haha, item op het jeugdjournaal. Zo typisch voor het beeld van het Belgische openbaar vervoer: meisje gaat maar op haar paard over de autoweg naar school omdat de bus heel vaak niet komt opdagen en ze anders niet op school kan komen :joy:

6 likes

Zag net Rob Geus incl. kind op tv, ik moet toch weer lachen

3 likes

Hahaha moet altijd lachen als ik die lees

1 like

Ongelooflijk het verhaal van Humeyra, hoe heeft dit kunnen gebeuren

Yeeess heb vandaag te horen gekregen dat ze plek voor me hebben bij een organisatie die mega interessant is en goed aansluit bij mijn CV! Hele fijne bijbaan zo <3 om het te vieren trakteer ik mezelf op mcdonalds hehehe

35 likes

Ja verschrikkelijk, en dat je met die kennis dan moet leven als nabestaande

Ik heb al 30 jaar m’n rijbewijs en laat nog steeds af en toe m’n auto afslaan. Kan iedereen overkomen. Niks van aantrekken :grin:

3 likes