Wat je even kwijt wil #28

Het artikel waaraan ik mee heb gewerkt tijdens mijn master onderzoek is een jaar geleden al ergens gepubliceerd, maar stond nog nooit op Pubmed. Ik ben aan het soggen, dus ging uitzoeken waarom niet, maar blijkbaar wordt dat hele journal niet geïndexeerd door Pubmed.

Heb ik een artikel op m’n naam staan, kan ik er nog niet mee pochen :sob::sob:

(ja, humblebrag, maar het was stiekem een beetje een goal dat ik te vinden was op Pubmed en nu ben ik dat niet)

13 likes

Ah no! Nu ben ik vet benieuwd haha, of hij wel in de ‘gewone’ online catalogus van je uni staat? Dat lijkt me ook wel goals.

1 like

Omg, ik had geen idee dat de UvA een online catalogus had, maar ja, daar sta ik zeker in! Ook via Google Scholar ben ik wel te vinden.

2 likes

Zit al vanaf 13u bij de kapper. Duurt altijd zo lang dat knippen en kleuren, pfoeeh. Klaar mee :no_mouth:

Vooral in Overspel.

1 like

Ja heel irritant. Alleen ik heb dit niet op de bank maar in bed. Met name als ik op m’n buik lig, ik moet dan vooral m’n voeten de hele tijd over elkaar schuiven. :confounded:

Oh zou ik ook van balen! Toch een mijlpaal haha, waarom wordt het journal niet geïndexeerd?

Zometeen mijn 2e date met een jongen
echt zin in maar ben ook weer super zenuwachtig :flushed:

15 likes

Op mijn nieuwe werk was de lift kapot (1,5 week) en vandaag deed hij het weer en was er dus een officiele opening van de lift?? Met een lintje dat werd doorgeknipt en champagne, cake en alles :joy: heerlijk.

81 likes

Vorig jaar ben ik bijna overspannen geraakt door het gedrag van mijn directe collega. Gelukkig is hij uiteindelijk van de opdracht gehaald en kon ik weer ademen. Omdat we wel dezelfde werkgever hebben, zitten we nog samen in een mega-groepsapp. In die groepsapp plaats hij vaak dat dingen hem niet lukken en hij het niet voor elkaar krijgt en daar kan ik dan zo van genieten he :biggrin:. Echt even een geluksmomentje voor mijzelf dan :geek:

12 likes

Ik heb 2 appeltaarten in de oven zitten en dat maakt me zo intens gelukkig :blush:

17 likes

Ik wil echt heel graag leren naaien. Hoe tof als je zelf allemaal mooie kleren kan maken die echt je stijl zijn. Dus ik ging net met een vriendin en haar moeder (die mij les gaat geven) naar de stoffenbeurs hier in de stad en heb een paar mooie stoffen gekocht. Maar jeetje wat een walhalla, ik wilde alles wel kopen, maarja ik kan nog helemaal niet naaien dus mocht niet te fanatiek doen van mezelf. Nu hoop ik dus dat ik een supertalent blijk te zijn maar eerst ga ik maar beginnen met wat kussenhoezen haha.

9 likes

Wat een fijn bericht, en tof dat het je nu zo goed afgaat!

Toen ik net mijn nieuwe auto had ben ik stilgevallen op elk mogelijke plek, van midden op kruispunten (ja echt) tot stoplichten tot parkeerplaatsen tot midden op straat. Het wordt écht beter. Je moet even feeling krijgen hoe je auto werkt. Mijn lesauto moest ik bijvoorbeeld eerst best langzaam op laten komen (koppeling) en daarna gas geven. Mijn huidige auto moet ik vrijwel meteen gas bij geven anders valt hij stil. Het komt goed, echt!

Oh en een vriendin van mij zei ooit: als je zoiets hebt en het duurt even, zet je alarmlichten dan aan. Dan denken de meeste mensen dat het misschien komt door je auto waar even iets mee is dan je eigen onhandigheid :sweat_smile:

Edit: heb nu drie maanden een eigen auto en val nagenoeg nooit meer stil, heel af en toe nog maar kan dan wel snel wegrijden!

3 likes

Ik zit vandaag ziek thuis en vind het maar stom. Ergens had ik de ‘rust’ hard nodig (dat gaf de migraine wel aan) maar wordt helemaal kriegel want moet nog zoveel doen en mijn werk is zo druk :frowning_face:
Ik moet de laatste tijd qua werk best wel veel uit mijn comfortzone en dat kost me echt ontzettend veel

Ik ben mn drinkfles vergeten in de trein :frowning: ik had hem al 3,5 jaar en zat er net aan te denken hoe erg ik dat ding waardeer. Heb maar een opsporingsverzoek ingediend maar verwacht er niet veel van… zo balen

5 likes

Hier vanmiddag nog een stomme actie;
Kreeg m’n auto niet meer gestart op het parkeerterrein. Iemand me komen halen, was heel druk dus konden niets met startkabels. Net terug gegaan, met startkabels. Ging het toch nog maar een keer proberen of hij het nu wel deed, kijk naar m’n schakelpook, staat gewoon niet goed (heb een automaat). Goed gezet en kon zo wegrijden…

Vanavond maar héél vroeg naar bed :sweat_smile:

8 likes

Meine gute ik laat gewoon m’n portemonnee tussen het perron en de trein invallen. En omdat ongeluk altijd in drievoud komt vertrekt de volgende trein niet, en ga ik zometeen hutjemutje in een sardineblikje mijn weg vervolgen. Laf it.

@anon44204370

Ja mijn stagiaire heeft ook in haar bron: stagebegeleider (ik dus)

6 likes

Maar heb je je portemonnee terug?