Jaaa gelukkig wel! Een man met een grijper van het station kwam me helpen. Ik ben wat dat betreft gelukkig weer compleet.
Denk ik even rustig te gaan borduren. Krijg ik die fakking draad niet door die fakking naald. Hoe doen mensen dit! Die draad split al als je er naar kijkt, dit is niet te doen. Dus naad, draad, kraaltjes, vilt en verpakking zijn inmiddels door de kamer gesmeten. Joe.
Hahaha ik raak al geïrriteerd als ik dit lees.
Vanavond John Mayer!
Godverdomme zeg, ik word niet goed van die kutdraad
Stukje visdraad toevallig? Splijt niet en kun je hetzelfde mee bereiken. Dus dubbelgevouwen door de naald duwen en dan je garen er doorheen halen
Ik snap deze dingen niet, ik krijg het sneller voor elkaar als ik zelf priegel
Dankjewel!! Vind mijn pre-master heel leuk, maar wel erg zwaar :S
Bah, mijn vriend altijd met al zijn adviezen. Dan vertel ik iets waardoor ik verdrietig van stage en dan komt hij meteen weer met allemaal adviezen die nergens op slaan. Luister eens gewoon een keer zonder te veel te zeggen.
Ik ga straks sporten, er is daarvoor nog een kwartiertje oefeningen doen en twijfel of ik daar heen ga of dat het onverstandig is omdat ik mezelf dan al te moe maak .
Tip heb je dikke kuiten wil je hoge laarzen en ga je naar engeland ( wss zit deze winkel ook ineens 2 dorpen verder op ofzo) maar ga naar Evans!
Ik eet nou een zakje kaassaus wat goed zou zijn tot dec. 2018. Hopelijk gaat het goed.
Ik moest vandaag om 04:45 opstaan voor werk Ik lag super vroeg op bed maar sliep alsnog pas rond middernacht en nu kan ik gewoon mijn ogen niet open houden
maar als ik nu ga slapen ben ik straks weer zo ellendig vroeg wakker aargh
Jaa eindelijk suede laarzen tot mn knie! Heb het zeker fijn lief dat je het vraagt ik ga zo maar weer eens op zoek naar eten (What else hahha)
Daar ben ik serieus van onder de indruk, ik begin niks zonder die dingen…
Mn nichtje van nog niet eens 2 jaar kent al meer vogelsoorten dan ik “winterkoning, appelvink, ooievaar, blauwborst”. Echt wat de fuck. Ik zou alleen de ooievaar herkennen.
Oh shit ik heb net de naam getypt met uitroeptekens er achter