Ben vandaag gaan kayakken en tijdens het kayakken door de stad afval opgeraapt. Heel tof concept en ook heel tof om te doen + het maakte mij ook echt een stuk bewuster van alle zooi in de zee. Maar jee, heel mijn lichaam is uitgeput en doet pijn haha.
Ik heb zoān fijne dag met mān vriend vandaag! Dat mag ook gedeeld worden na al mijn deprimerend geklaag de laatste tijd
Ik was dus deze week in een opruim bui. Wil ik net al mijn shit weggooien, kan ik mijn containerpas niet vinden. Godverdomme wat ben ik nu chagrijnig.
Voor koffie met wat lekkers, Sweet Ima!
Voor lunch De Gasterij of 't Gelagh.
Hoofdwacht raadt ik af.
Hahaha ik keek het ook vanavond terug, zit echt een steekje los bij die vrouw hoor
Voel me altijd zo leeg en eenzaam na wat voor sociale activiteit dan ook? Heb gewoon een leuke dag gehad en nu lig ik sip te zijn in bed
Ik heb deze week 3 keer gesport (s avonds). Maar mijn god, heb gelijk het idee dat ik geen leven meer heb. Ben erna best moe, ik krijg er echt geen energie van, dus dan is mijn hele avond meteen weg.
Veel mensen die ik ken roepen altijd dat ze het zo druk hebben, dacht altijd door sociale dingen, maar niet dus, zo kan ik ook wel interessant doen.
Ik klik door op Instagram en beland echt op een blog waarvan ik zoiets heb van wtf
https://www.mrsmidwest.com/post/are-you-willing-to-be-pruned-archived
Is toch altijd leuk als je extra word gevraagd!
Mijn nederlandse accent is nu zo erg weg dat mijn studiegenoten wekenlang dachten dat ik uit de UK kom en ik ga hier echt heel goed op. Het is dat mn achternaam het verraad anders had ik kunnen doen alsof ik ook ~international~ ben
Ben de documentaire āik ben geen probleemkind maar een uitdagingā aan het kijken en jeetje wat heftig. Heb echt in een soort bubbel geleefd met mān ouders ofzo en een omgeving waar dit soort dingen echt nooit voorkwamen wat die kinderen door gemaakt hebben.
Zwemmen was echt heel fijn
Nu zen, moe en voldaan in bed.
Met een boek
Heb gisteren in de sauna aan mān vriendin gevraagd of ze met mij samen in februari op cruise wil. Dat staat op mān bucket list. Nu is ze er serieus over aan het nadenken. Ik heb nu al voorpret.
Gvd ik blijk naast een dispuutslid te wonen. Hoor allemaal liedjes van 15 jaar geleden en zingende meiden. Jullie zijn te jong voor die muziek. En ik ben hier te oud voor, wil slapen.
Sorry kan het niet laten
Ik was vandaag bij een cosmetisch arts en ze raadde me (nu nog) af om iets te laten doen omdat ze niet dacht dat ze me ermee zou helpen en ik heb nu juist meer vertrouwen in haar kunde. Vond dat eigenlijk echt mooi itt die artsen die alles maar doen als je er maar voor betaalt.
Ik was net alleen naar John Mayer en naast het feit dat ie weer gigantisch goed was en ik op een gegeven moment zelfs even moest huilen van emotie zat ik ook nog naast een hele leuke jongen uit Mexico die vanaf het moment dat ie naast me kwam zitten met me begon te praten en flirten, en hij hield gewoon niet op tot hij op het einde moest rennen om thuis te komen. We hebben de hele tijd met elkaar gedanst en gezongen en gelachen. Nu volgen we elkaar op instagram (nummers uitwisselen is blijkbaar niet meer cool ofzo) en ik ben gewoon even heel content. Een mooie avond
edit: hij hoorde aan mijn accent als ik Engels met hem sprak niet dat ik uit Nederland kwam en vroeg uit welk land ik kwam en dat maakt me ook blijer dan zou moeten!!!
Hopelijk heb je niks gekocht in die winkel? Wat een raar advies zeg. Een familie afwijking⦠waar the fuck bemoeit zij zich mee joh hahah.
Ik was 10 voor 8 binnen, thank god! Hoewel ik de staanplaatsen echt niet chill vond heb ik echt intens genoten, wat een man. Echt geweldig!