Wat je even kwijt wil #28

Nog 2 nachtjes en dan slaap ik in mn eigen bed. Kan niet wachten.

Viel echt reuze mee hoor. Ik was ook altijd een beetje angstig voor naalden maar doordat ik een poosje in een medisch traject zat zoveel moeten prikken dat ik er overheen ben. Feitelijk zit je er max 10 minuten aan, als de naald er eenmaal inzit ( en die verpleegkundigen daar zijn super kundig qua prikken) voel je er niets meer van. Daarna kan je even blijven zitten of liggen en mag je allemaal lekkers pakken om bij te komen. Je bent nog het langste bezig met gezondheidsvragenlijst afnemen en bloeddruk plus Hb bepalen. Al met al was ik binnen 50 min klaar ( inclusief dus dat ‘nazitten’)

2 likes

Nee, is prima! Al helpt het vaak wel om wel te gaan werken, omdat de flow van zo’n dag je gedachten verzet waardoor je je vaak ook al beter gaat voelen :).

1 like

Iemand die ik al jaren ken heeft een youtube kanaal aangemaakt, samen met anderen. Dit doen ze in het engels maar ze zijn allemaal gewoon nederlanders met als moedertaal nederlands. Man dat accent. Ik probeerde net een stukje te kijken maar ik kan het niet aanzien. Haha. Ik wil niet zeggen waar het specifiek over gaat maar iig in de trend van een wereldreis. Echt zo’n “wie ben ik…/waar ben ik naar op zoek in het leven…/ is dit het?..” Vibe. Whaa.

Nog een paar uur en dan heb ik vakantie :heart_eyes::heart_eyes:

25 likes

Zou je een hond mee naar binnen mogen nemen bij de bank? Ik moet even geld storten en wil dat combineren met een wandeling.
Ik weet nooit zo goed wanneer een hond wel/niet mee mag.

Als er geen sticker op staat mag het volgens mij.
Anders even bellen of googlen?

Ik heb me ziek gemeld. Ben al de hele week naar misselijk en heb ff chilltijd nodig. Moet vannacht, morgen en zondag ook weer werken. Ik had t al in de app gezet maar moet dan ook altijd ff bellen, iets wat ik echt heel naar vind. Maar kennelijk ligt alles er weer uit dus kreeg een appje dat bellen niet kon :partying_face: nu ga ik kuwtk kijken all dayyyy

4 likes

Zijn van plastic toch? Dus bij het plastic haha

Jeetje wat dom. Ik had treintickets geboekt maar per ongeluk het verkeerde mailadres van mijn moeder ingevuld dus gingen de tickets naar Truus.koffiebroodje in plaats van Truuskoffiebroodje. Ondertussen is het opgelost en heb ik naar die vreemde mevrouw gemaild om te vragen of ze het door wilde sturen en dat deed ze. Super lief met een goede reis erbij en of het allemaal gelukt was :joy:.

Maar daarvoor ging ik dus contact opnemen met NS om te vragen of die mevrouw nu onze tickets kon annuleren o.i.d. Ik ben zo ontevreden over die klantenservice, man man man. Het voelde alsof ik met een date aan het praten was die geen interesse meer had ofzo. Zo ongeïnteresseerd en kortaf :o_o:. Het ging zo:

Ik: bovenstaand verhaal + vraag of mevrouw die tickets kan annuleren of niet.
NS: dus het is bij een vreemde mevrouw?
Ik: Ja klopt. En heeft zij nu alle gegevens?
NS: Tja, moet je haar maar mailen.
Ik: Ja ging ik ook doen maar dat was mijn vraag niet.
… stilte
Ik: Mijn vraag is of ze met onze gegevens nu alles kan annuleren?
NS: Ja je vraag is of ze met je gegevens nu alles kan annuleren?

Ik: Ja…
NS: Ja

Ik: oké maar kun jij daar dan bij helpen door de reis om te boeken, te annuleren of kunnen we misschien iets anders doen?
NS: ik kan de boekingscode niet omzetten.

Ik: dus de conclusie is dat jij niks kan doen?
NS: nee
Ik: oké…

Einde gesprek. Ondanks dat hij de vraag soort van beantwoord, voelt het wel heel onbevredigend om steeds 1 woord/zo kortaf antwoord te krijgen. Hij kwam niet heel behulpzaam over. Overigens de mensen aan de telefoon wel en die legde uit dat dat dus niet kan (in tegenstelling tot wat deze chat-meneer zegt). En nu ben ik weer gerustgesteld :thumbsup::geek:.

4 likes

Ik zag mijn nichtjes vanaf hun geboorte elke week maar sinds mijn broer en zijn vriendin uit elkaar zijn zie ik ze voor mijn gevoel zo weinig. Ik mis ze echt zo erg en door omstandigheden duurd het nog wel even voor ik hun weer kan knuffelen. Bijzonder hoe sterk een band kan voelen.

@Banananana oh ja dat bellen is vaak zo ongemakkelijk haha. Hopelijk doet een dag rust je goed.

Ik droomde dat ik bijna vreemd ging met Vinny van Jersey Shore.

14 likes

Ik kan deze gifjes nu echt niet aan :joy:

2 likes

@Alpacamybags

https://youtu.be/nAkNquF5mlY

Ohhh gelukkig nog net op tijd! Jaaa geweldig hè, zag de setlist van gisteren voorbij komen en daar zaten wel een paar nummertjes bij die ik ook had willen horen. Had eigenlijk twee dagen moeten gaan haha

Loopt net een man voorbij de bus op het fietspad met een of ander apparaat voor hem (soort grasmaaier) die hij bestuurde met een kastje. Hij liep er ook echt heel relaxed achter alsof het niks was.
Ben echt benieuwd wat voor machine/apparaat was en wat het doet.

Ohh huh was die anders?! Stom!

Ik heb een mega goeie psl gemaakt. En ik kan wel een trucje op Vinny. Maar word niet echt warm van die gekunstelde douchescene.

Ik vind ergens een trucje op kunnen echt een van de leukste platte uitdrukkingen.

1 like

Ik ga zo tekenen voor een nieuwe baan, zoveel zin in.

Zie wel op tegen maandag als ik t op mn huidige werk ga vertellen

32 likes

Jaaa die is altijd anders. Sommige nummers doet hij altijd wel, maar er zitten ook wel echt wat verschillen in. Post hij altijd op Instagram na een concert dus ik heb het even vergeleken hahaha