zo he wat ben ik moe en een soort van hoofdpijn? Terwijl ik gisteren wel op tijd in bed lag.
Maar goed, vandaag ga ik uren compenseren, dus ik ben om 1400 al klaar (ipv 1600). Dus dat is wel heel erg fijn.
Ja ik heb teveel jersey shore clips gekeken⌠waaronder dezeâŚ
Ik ga een weekend weg met oude vrienden en ik heb er eigenlijk totaal geen zin in. Het is voor mij behoorlijk ver reizen en ik weet nog steeds niet of ik met de auto of het ov ga. Ik ben simpelweg niet hyped genoeg op dit moment maar misschien komt dat nog wel
Ik eet geen vlees en er werden net saucijzenbroodjes getrakeerd en ik kan er dan de klok op gelijk zetten dat iemand dan tegen mij iets over MOET zeggen. Wat is dat toch?
Iemand over iemand anders die er een eet âOh maar jij mag dat niet eten van evenveelâ
âOh evenveel je kan de worst er ook uithalen hoorâ
Laaaaattttt me met rusttttt ik zeg er ook niks over
Die dolce gusto dingentjes zijn volgens mij van plastic. Of het is veranderd zou kunnen.
Dat vind ik nog steeds zo iets onbegrijpelijks. Dat mensen zich dus kennelijk aangevallen voelen door wat een ander wel of niet eet. Ik heb zo zo zo vaak van die reacties gekregen, van vreemden tot mijn beste vrienden. Volgens mij kan het alleen zijn dat mensen zich schuldig voelen en last hebben van hun geweten, ik geloof dat het nu wel bekend is dat minder vlees beter is, en daarom maar uithalen naar een ander.
Dit is toch totale gekte. Een gemiddelde snelheid van 21 km per uur. HOE kun je zo hard rennen i no snap
Ja gestoord hè? Ik kan niet eens 2 uur fietsen op dat tempo denk ik.
Bizar ja! Wel vet als t lukt.
En Ik spot een undercover Bram Krikke, tweede van links, tweede rij van onder.
Oh nee heb niet gezien dat dat kon, de service beoordelen. Jammer, anders had ik wel mijn feedback door kunnen geven. @Monstertruck nee ik denk ook dat Booklover iets beter haar best zou doen . Maar pluspunten voor de telefoondienst hoor, die hebben het uiteindelijk netjes afgehandeld.
Ik heb griep en de spierpijn is echt zo ontzettend kut, kan op geen enkele manier comfortabel zitten als iemand nog tips heeft behalve de hele dag in bad/douche
Hij is echt god
Ik wordt verdrietig als ik al die schattige kuikens zie en dan dat ze zo mishandeld worden. Na 60 uur pas eten en zo ruw bekeken wat voor geslacht ze zijn.
Ook pas over 5 jaar moet dat proces versneld zijn, duurt zo lang.
Kan niet stoppen met eraan te denken.
Ben btw zwanger en vegetarier en kan slecht tegen dierenleed. En van lieve pluizige kuikentjes helemaal.
Hij is groter dan mijn konijn hoor
Ik was gister bij de huisarts omdat ik mijn medicatie wilde bespreken. Zij wilde zich er niet aan wagen omdat het psychiatrisch is dus ze heeft me doorgestuurd naar de psychiater. Op zich prima, blij dat ze mee werkt al heb ik niet echt zin om naar die man te gaan. Krijg ik net een telefoontje van de poli âja je hebt 8 november een afspraak, dan heb je eerst een uur een intake met pietje, dan een half uur koffiepauze en dan een half uur met de psychâ dus ik dacht echt??? Dit is wel het laatste waar ik zin in heb, wil alleen mijn medicatie aangepast niet weer in de dagbehandeling. Heb ik aangegeven en ze zou met de psychiater overleggen. Nu maar hopen dat ik gewoon langs mag komen om mijn medicatie te bespreken.
Heb vanmiddag rijles maar het regent. En heb geen zin om door de regen naar die auto te moeten.
Echt first world problem
Kan iemand mij in jip en janneke taal uitleggen wat dat actifity button ding van instagram nou inhield. Kan je niet meer kijken wat de mensen die jij volgt hebben geliked of wat is de dealio.
Weet iemand een leuke lunchplek in Rotterdam Centrum? Graag met een speelhoek ofzo.
Ja je kon zien wat de mensen die jij volgde liketen, wie ze volgden en waar ze op reageerden. Maar nu kan je dat niet meer zien
Macbook/Safari gebruikers, kunnen jullie nog afbeelden zien op Zalando of ligt het aan mij? De afbeeldingen in het overzicht zie ik wel, maar zodra ik erop klik niet meer. Al drie weken nu.