Wat je even kwijt wil #28

Ik moet echt naar de kapper maar ik stel het steeds uit want ik heb al geen zin om te bellen en ik wil ook wat anders met mijn haar maar dat vind ik dan ook weer eng. Maar mijn haar is zo droog aan de onderkant en dan elke dag baal ik omdat ik vind dat ik er onverzorgd uitzie. Maar alsnog maak ik geen afspraak

1 like

Ja ik heb nog niet gekeken of ik online kan bestellen in NL bij hun. Maar ze hadden ook allemaal hippe laarzen. Als ik in nl naar laarzen ging zoeken waren de brede laarzen heel tuttig.

1 like

Kan ook gratis kennelijk, dus ik heb ook maar eens gestemd :grin:

1 like

Ik ben vanavond voor het eerst tante geworden! Ik ben zo blij en hyper! Haha. Woohoo, zo trots op m’n zus en haar man en het kindje is zo mooi! :blush:

81 likes

Ahh gefelii!!

1 like

Holy fuck de Joker film was echt :ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3::ok_hand:t3:

15 likes

Ik zag net #VSO in de Instagram bio van mijn mannelijke collega staan en ik dacht huh zijn er nu ook al VSCO boys? hoe zien die er dan uit?
Totdat ik tot de conclusie kwam dat hij in het voortgezet speciaal onderwijs werkt lol :woozy_face:

30 likes

Vond ik ook! Perfecte acteur ook voor deze rol vind je niet?

1 like

Ja goddamn

Kun je je voortellen als ie dat lachen niet perfect had geacteerd? Het had zo cringy kunnen worden, maar hij was echt zo perfect, ging helemaal op in zn personage. Hij verdient een Oscar.

4 likes

Ooooh noo. Zoiets zou mij ook kunnen overkomen. :exploding_head:

1 like

God gaan ze nou Lange Frans en Baas B elke keer van stal halen met een nieuwe versie van ‘Het land van’ ?

10 likes

Ja kan, boven de 75 zelfs gratis bezorging volgens mij. Heb een heel mooi (nep) suĂšde paar gezien, maar weet niet of mijn kuiten erin passen. Denk dat ik ze echt in real life moet aanpassen. Mijn kuiten zijn zo uit verhouding.

1 like

Niet van stal halen, maar uit het Land van Ooit halen.

BADUM TSSS

5 likes

Ojee ik had niet zo handig verwoord dat ik een actie van een vriendin niet leuk vond (ik zei best droog “Niet in mijn naam praten ik heb er geen behoefte aan”, sorry voor gezegd en nu blijft ze het maar herhalen? Ik zei al sorry en dat ik het anders had moeten verwoorden, maar jij gaat tegen mijn ex zeggen “Tuurlijk komen we een keer langs op je werk!” En daarna heel dwingend tegen mij zeggen “sowiesoooo gaan we een keer langs” en “leuk toch een beetje aandacht van hem”.
Ze vindt het heel normaal dat je zulke dingen zegt (van “we komen een keer”) tegen hem. Terwijl ik echt klaar met m’n ex ben en zij weet dat ook. En nu blijft ze maar vallen over mijn woorden. Terwijl ik sorry heb gezegd en ze zelf best dwingend tegen mij praat :’)

4 likes

Hahaha jaaaaa te leuk!

1 like

Haha, ahh wat leuk! Niemand anders hoeft het te lezen hoor, gewoon lekker van genieten en lekker klef doen als dat goed voelt.

1 like

Ze zegt 5x dat ik het ook chill kan zeggen en ze dit niet normaal vindt, en het niet lief is blabla. En dat zulke dingen nu eenmaal zo gezegd worden ‘tuurlijk spreken we nog eens af’. Terwijl ik denk van nee helemaal niet? En zeker bij hem moet je duidelijk zijn en ze weet ook dat ik in de zomer niet naar een event wilde waar zij hem voor had uitgenodigd. Ik sloot af met we hebben het er wel in het echt nog over en toen sloot zij af met “als je het dan chill kan zeggen misschien” :’) Volgens mij heeft zij haar dominantie nooit echt door en met dat “sowieso gaan we” “dit doen we” laat ze het nog eens zien.

Nou heb al 60 kilometer gereden. Op de terug weg van mijn werk en toen straks met boodschappen doen geen Ă©Ă©n keer meer afgeslagen. Heb het idee dat ik nu toch het pakpunt heb gevonden en dat ik net ietsje meer gas moest geven (of minder het is maar hoe je het bekijkt. Ik klink nu niet meer alsof ik opstijg :joy:). Dus nogmaals bedankt voor al jullie tips en verhalen! Doet me goed.
/oneissueModeOff

33 likes

AAAH ik moet nog Ă©Ă©n dag werken en dan heb ik eindelijk vakantie!! Sinds mei gewoon geen vakantie gehad. Zoooo veel zin in!! :heart_eyes:

12 likes