Wat je even kwijt wil #28

Aahhaa dankje! Verklaard ineens waarom ik nu wel likes krijg van mensen die eerst nooit likede haha

1 like

Ik snap de logica hierin niet? :stuck_out_tongue:

1 like

Wat is het verband?

Denken jullie dat roomkaas en slagroom in essentie hetzelfde smaken? En dat ik dan roomkaas als slagroom kan gebruiken? In een heet gerecht dus de roomkaas smelt. Of is roomkaas echt zuurder?

Nja ik ben een doem denker ( zijn mannelijke collegas die nu wel liken) miss wouden ze eerst niet dat hun vriendin of vrienden ofzo zagen dat ze mij liken

3 likes

Roomkaas vind ik vaak wel zuurder en ook dikker van smaak. Ligt denk ik aan het recept ook?

Laatste dag werken en dan WEEKEND :partying_face::ok_hand:t3:

11 likes

Er is echt niks te doen op werk… Ik heb ook gewoon geen idee wat ik nu nog op internet op kan zoeken of doen. Denk dat ik Netflix maar aanslinger.

Ja dat heb ik ook!

Ik merk echt dat hoe ouder ik word, hoe minder ik me druk maak over m’n uiterlijk. Ben echt niet meer van elke dag m’n haar stijlen, oncomfi outfit of full face make-up. Herkennen mensen dit?

20 likes

Ja, Mn wenkbrauwen zijn op dit moment ook weer ongerepte natuur. Ik heb een soort harige smokey Eye vanaf Mn wenkbrauw riching Mn ooglid en i don’t care.

6 likes

Ja ik herken dit! Vroeger ging ik echt de deur niet uit zonder make-up op etc en nu ben ik juist van de simpele kledingstijl, nooit make-up op en als mn haar een beetje fatsoenlijk gefohnd is ben ik al tevreden. Merk dat ik hier dus echt minder om geef naarmate ik ouder word.

Ik denk ook dat het een beetje samenhangt met dat je vaak ook zelfverzekerder wordt naarmate je ouder wordt.

1 like

Toevallig bij face land in de stad? Had ik daar namelijk vorig jaar ook!

Heeft David Attenborough al een docu gemaakt?

1 like

Nee ik wilde expres niet naar faceland. Ik vind het niet sympathiek dat ze aanbiedingen hebben en ik vertrouw niet op alle basisartsen daar. Plus ik heb daar wel mensen met absurd grote lippen vandaan zien komen waarvan ik het gevoel kreeg dat ze alles doen wat je maar wilt als je maar dokt, maakt niet uit of het staat of niet.

/anwbmodusaan

Welke NS wandeling vinden jullie het leukst/mooist

/anwbmodusuit

9 likes

Haha nou dat laatste klopt dus niet per se! Ik snap je afkeer tegen dat commerciƫle wel trouwens.

1 like

Deze meid heeft ein-de-lijk "ZOMER"VAKANTIEEEEEE! :dancingbanana:

Ik gebruik de dancing banana nooit, maar vind hem nu wel op zijn plaats.

34 likes

Ik heb zo’n dikke vette kater, hoe ga ik deze dag overleven😭

1 like