Wat je even kwijt wil #28

Ik ben blij dat ik over een half uur naar huis mag. Ik heb echt koppijn. Ik sla het boodschappen doen maar even over.
Hopelijk vanavond fit genoeg voor mijn wedstrijd.

Hahah dat heb je helemaal goed geraden
:pretzel::hotdog::beer::de: hossaa
oktoberfeest_website_logo

9 likes

Ik heb er maar één gedaan en dat was vanaf Driebergen Zeist. Was wel mooi!

1 like

Metaaldetector?

Het is een activisme groep voor het o.a. klimaat

Ah oke. Zalando die geeft mijn laptop al de schuld.

Ik keek net nog even en heb het nu niet meer, vreemd. Maar dat is zeker een paar weken zo geweest

1 like

Het is niet dat ik me er minder druk om maak, maar ik heb wel vaak minder zin om er veel aan te doen om me helemaal op te kalefateren.
Weet niet hoe oud je bent, maar ik vond het wel lastig toen na de 30 alles wat slapper werd en ik ga meestal niet de deur uit zonder in ieder geval mijn wallen te hebben weggewerkt. Daar hoefde ik me vroeger niet druk om te maken.

Ohhhh wat erg, hahaha moet je nagaan ik ben ook nog een halve duitser :joy::joy:

1 like

En hij gaat toch he :sob::sob:

1 like

Ik heb er maar 1 gedaan, in Maastricht en die vond ik wel heel mooi.

Hee toevallig, had ik ook. (Other Stories toevallig?)
En ik baal want ik had voornamelijk besteld vanwege een jurk die ik graag wilde en waar ik me ff een vamp in wilde voelen dit weekend maar komt nu pas het bericht dat precies die gecanceld is.

1 like

Oh balen dat het tegenviel! Ik ga straks m’n pakket ophalen, ben benieuwd. Ja uitverkocht blijkbaar, alleen nog in maat 32. Denk niet dat ik mezelf daar nog in geperst krijg, maar overweeg toch tegen beter weten in om hem te bestellen om me vervolgens een gedesillusioneerd varken te kunnen voelen als ik hem pas want ik wil die jurk gewoon. Ik denk er nog even over na of dat verstandig is terwijl ik een stuk red velvet eet :+1:

2 likes

Ja je hebt gelijk ook, who am I kidding. Het model draagt 36 en ik zit nu al met de knoop van mijn spijkerbroek open op kantoor (ben alleen) nog voor ik die red velvet heb aangeraakt. Dit is een deceptie waiting to happen. Dan maar geen vamp :woman_shrugging: Jij van je disaronno!

2 likes

Ik heb echt nog geen klap uitgevoerd op m;n werk vandaag. Zit af te tellen tot ik naar huis mag.

1 like

Wauw, John Mayer gisteravond was zwaar genieten ondanks vette rugpijn! Had staanplaatsen en stonden helemaal achterin (wat eigenlijk super relaxed was want je stond wel lekker rustig). Dankzij mn hormonen kwamen sommige nummers nog meer binnen bij me en stond ik lekker met met tranen in mn ogen :cry::smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

@Gast gezien?

4 likes

bleh ik heb al mn taken voor vandaag al af en voelde me heel productief maar nu moet ik de rest van de tijd uitzitten voor mn gevoel. en ik heb nog steeds een beetje een kater

1 like

Shit, krijg net een reactie terug op een andere sollicitatie die ik heb verstuurd en ik mag langskomen op kennismakingsgesprek. Super tof want het bedrijf is echt mijn droombedrijf om uiteindelijk echt te gaan werken, maar in de vacaturetekst staat dat fulltime beschikbaarheid wordt gevraagd en dat ben ik eigenlijk niet😬 hoe ga ik dit nu nog aangeven zonder heel stom over te komen

1 like

Ik deed altijd aan tegen het eind van m’n werkdag, rond een uur of 3/4.