Vertel, welke snacks zouden jullie halen als jullie vanavond een chill avondje zouden hebben met vrienden? Ik heb inspiratie nodig
Oehhhh. Ik zou een armadillobread maken
En nachoās
En truffelkruidnoten
En alles wat @Bunnyslippers zegt! Sowieso (vega) ovensnacks, Jumbo heeft er nu superveel. Hm ja en toastjes en olijven. En lekkere dipjes/smeersels maken zelf (ik ben fan van sabzi en tuinbonendip)
Ik wil de nieuwe vega bitterballen proberen van Kwekkeboom, dus zou die sowieso halen. Nog in de bonus ook. Verder laf alle kaasplankjes, chips, olijven, stokbrood met smeerseltjes etc.
Wel van gehoord maar nog nooit in het echt gezien! Beter sturen ze hem ff naar Zeeland Zoiets zouden wmb vaker mogen doen met goederentreinen, ziet er gelijk een stuk gezelliger uit
Check ook even het borreltopic! (Volgensmij heette dat zo)
Oohh dat brood! En kruidnoten zijn ook een goeie! @Bunnyslippers Ooooja olijven moet ik ook sowieso hebben! Thanks!
Ik heb het juist andersom. Hou sowieso wel van make up, maar vroeger had ik echt schijt, trainingsbroek knot op mijn hoofd. Maar kon ook echt full glam boodschappen doen.
Nu heb ik een volwassen baan waar ik er een beetje normaal uit moet zien, en heb ik elke dag make up op en nette kleren aan. Als ik weer terug ben van mijn afspraken gaan de nette kleren wel weer meteen uit en mij pyjama aan. Weekend is het dan wel weer jolo.
Ik vind die wel lekker, maar vind die van Beckers in die mix doos toch ietsje lekkerder. DIe van kwekkeboom zijn vrij vloeibaar
Ik luister elke dag 2 uur podcasts via mijn koptelefoon maar hij zegt nu steeds battery low. En ik weet dus niet of dat over mn koptelefoon gaat of over het bluetoothstukje, want met een lege batterij hoor ik gewoon nog te kunnen luisteren via de koptelefoon. Zo irritant, waarom is alles zo snel leeg
Jaren terug bij de tandarts al gehoord dat mijn verstandskies plat ligt en als hij doorkomt mijn tanden zou gaan verduwen.
Toen 1 kies laten verwijderen en deze gedacht van: komt wel een keerā¦
Nu sinds vanochtend veel pijn en helemaal dik op de plek waar die onder zit.
Nu weet ik zeker dat de tandarts me doorstuurt naar zh omdat doordat hij scheef ligt ze hem niet zelf mogen verwijderen.
Heb over 1,5 week al een afspraak staan om gaatje te laten maken, twijfel nu heel erg of ik dat ga afwachten en dan meld dat ik pijn heb en of ik een doorverwijzing moet, of dat ik maandag bel en dan maar 2 keer naar de tandarts ga.
De pijn is wel te doen, gebruik ook geen aspirine ofzo maar ben wel beetje bang dat het erger wordt.
Zou hem gewoon uitdoen.
Uit en Weggooien dan als je weer thuis bent
Sterkte haha
Ovensnacks/frituursnacks, stokbrood met verschillende soorten beleg, kleine bakjes tapas (van de appie of jumbo bijvoorbeeld)
Ik heb getraind in de zelfde zaal als jong oranje (ik was dus niet jong oranje maar we hadden training in hetzelfde complex) en wow ja die trainers waren echt beulen
Ook tegen super jonge kids (8 jaar ofzo), en dan echt uuuren lang per dag
Ik zou de tandarts even bellen en overleggen. Tandarts weet vaak het verloop wel van zulke pijn en kan advies geven.
Ik zeg altijd deze maar die valt zo goed in de smaak. Kastanjechampignons vullen met kruidenroomkaas inwikkelen in een laagje bacon in de oven. Kan natuurijk ook vegetarisch maar heeft het minder smaak.
Pigs in a blanket
Ik heb echt honger maar stap over twee uur pas uit de trein en er komt hier geen railcatering mweh
Ik ben zo brak dat ik nog steeds mān bed niet uit ben ik durf nieeeet
Lekker blijven liggen! Ik denk in bed meestal āoh valt wel mee eigenlijkā en dan sta ik op en dan pakt die brakheid me echt afschuwelijk. Leuk gehad gisteren?