Wat je even kwijt wil #28

Welkom terug! :x::x::x:

3 likes

Ik belde weeeer met vodafone want ze hadden mijn extra internetbundels al lang moeten uitzetten. Krijg ze zelf niet uit het systeem. Iig ik belde weer, normaal zeg ik dan “hoi met voornaam achternaam” nu zei ik “yoo goedemiddag, how ik bedoel goedemorgen”. OMG. En die vrouw aan de telefoon was volgens mij Vlaams ik kon haar accent heel slecht verstaan. Dus ik had soms geen flauw idee wat ze zei. En als ze deze maand alsnog WEER de bundels oh toch niet hebben uitgezet word ik gek. Wtf is daar moeilijk aan.

1 like

Shit ik ben vergeten koffie te kopen en nu heb ik echt als een junkie alle laatste korrels uit de pot geschraapt en met veel moeite een zeer slap half kopje gezet. Ugh wat een kutbegin van de dag. Wat is een leven zonder koffie :wilted_flower:

13 likes

Het ontbijt in het hotel is prima maar niet al te uitgebreid. Komt er ineens een raar gezin met een kind helemaal zeuren om nutella. Nou dat hebben ze niet (goedzo vies overgehyped spul) draaiden ze met hun ogen waar die vrouw bij stond…

Vond t zo gemeen want het is zon lieve family die dit hotel runt.

1 like

Wij hadden een tijdje terug ook een heel infantiele campagne op werk. Het had iets te maken dat we als wetenschappers meer met onze kennis in de maatschappij moeten doen (eens, maar dat gaat vrij lastig in het kutte systeem dat we nu hebben dus hervorm dat eens ipv dat je medewerkers gaat vragen gratis overuren te maken). Het steekwoord was ‘participatie’ en er hingen dan overal posters waarop je zelf letters kon invullen om het woord participatie te maken. Dus ‘_ _ R _ _ _ _ _ T_ E’ oid want hahiho leuk dan kun je hem INVULLEN en dat is OOK PARTICIPATIE!

Nja anyway na de eerste 'ERECTIE’waren de posters ineens weg.

51 likes

Oké mensen met een goed salaris of een dikke spaarrekening, geniet er alsjeblieft even van want ik moet momenteel kiezen tussen een nieuwe broek of de rest van de maand op water en brood (het wordt de broek)

7 likes

Haha ik vind dit soort dingen echt ontzettend komisch. Love een beetje burgerlijke ongehoorzaamheid en verzet. Sta je dan met je stomme campagne zonder kennis van de werkvloer.

14 likes

Thaaaanks! Ben zo blij!!!

(en boos, hoezo is het fietspad als je de torontobrug affietst richting Mauritskade/Oost NOG STEEDS afgesloten??? It’s been 8 months???)

1 like

Ben echt chagrijnig en heb zo geen zin om te werken. Nou geeft de koffiemachine ook nog een storing en ik ben alleen op de zaak. Gelukkig heb ik morgen weekend.

M’n huur wordt verhoogd (met 15 euro per maand, dus an sich is dat wel te overzien), maar wel weer een extra motivatie om beter te gaan kijken om te kopen.

Behalve dat ik niks kan betalen. En geen spaargeld heb, omdat m’n huur zo kut is. En alles met gemeentehulp boven m’n budget uit komt. Ik word hier zo moe van.

Ik heb een CV + brief binnengekregen voor een openstaande vacature en diegene heeft jaar basisschool op haar CV gezet, haha. Vind het zo schattig. Jammer dat de Citoscore er niet bij staat. Ga nog wel even referenties vragen! :sweat_smile:

13 likes

Ik heb vanmiddag een afspraak bij de huisarts en ik ben een beetje nerveus. Ik wil graag een alternatief voor mijn slaapmedicatie want ik ben er best wel door aangekomen en het werkt niet zo goed meer. Deze medicatie is voorgeschreven door mijn psychiater alleen zie ik die niet meer omdat ik ben uitbehandeld. Ik hoop zo dat ze mee wil denken over een alternatief want ik kan niet zonder maar deze wil ik ook niet meer.

Ik werd een uur geleden gebeld, dat ze er over een half uur zouden zijn :angry:

@Chuckie Omg ik ga echt nooit over die brug, wat een drama is dat. Ik ga fiets liever om langs Amstel hotel.

Ooit was het heel chill toen het niet steeds opgebroken was (tenminste ik vind het heel leuk dat je daar zo snel naar beneden kan fietsen hahaha ben echt een kleuter) maar nu ook maar weer om fietsen inderdaad

1 like

Misschien heb je hier wat aan. Ik heb zelf een doosje (gewoon een simpel kartonnen ding van de ikea) staan waar ik allemaal ‘herinneringen’ in heb zitten. Dat varieert van geboortekaartjes tot overlijdenskaartjes tot handgeschreven briefjes tot ansichtkaarten. En ook wat voorwerpen zoals een kurk ter herinnering aan vakantie, een schelp van een andere vakantie. Ik vind het een fijn idee dat al die dingetjes daar zo opgeborgen liggen. En af en toe pak ik het doosje erbij om weer eens alles te bekijken.

1 like

Pff ik ben aan het werk en appte mijn vriend net een loos berichtje van succes op je werk en had je goed geslapen, maar krijg maar 1 vinkje en zijn telefoon staat dus nog uit, terwijl hij al lang aan het werk zou moeten zijn. Door eerdere ervaringen (niet met hem maar andere dingen) ga ik nu zo snel doemdenken en word ik echt super nerveus dat er iets aan de hand is. Denk net zelfs: heb ik hem vanochtend wel horen ademen in zijn slaap toen ik opstond? Pff dit is echt niet chill :frowning:

Edit: wat ik al hoopte gebeurde ook: 2 min nadat ik dit postte appt hij dat zijn batterij leeg was, wat een drol :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Ik heb een klein koffiekopje er naast staan en daar gooi ik de cups in die ik net gebruikt heb, wij drinken best veel koffie dus na 2 uur zet ik alweer nieuwe en dan haal ik de oude cups uit dat kopje en gooi die in de prullenbak en dat vieze lekwater gooi ik dan in de gootsteen. En soms gooi ik ze na gebruik ook gewoon in de gootsteen en als ze uitgelekt zijn in de prullenbak.

1 like

Stel het komt zover, de operatie valt mee!
Mijn man heeft zijn galblaas laten verwijderen in maart. Na 2 weken wat hij weer helemaal de oude. Bij hem was het wel flink ontstoken ook.

1 like

Aaai sterkte! Te vaak te veel buikpijn gehad die pas na 1 uur weg ging?

Edit. Ik heb ze zelf ook gehad. De operatie is als het goed is een kijk operatie (kleine sneetjes) en is echt zo gepiept.
Ik kreeg ook mijn galstenen mee naar huis. Dat vond ik wel tof!

1 like

Grappig! Dan ben jij welbekend met de kneuterige campagnes van onze werkgever :joy:

1 like