Wat je even kwijt wil #28

Haha ja maar ik moet zo naar een vriendin dus moet wel in beweging komen. Ja was zeker leuk denk ik, ik weet de helft niet meer en werd wakker naast een mooie man dus vooruit

7 likes

Ik lijk wel zwanger (absoluut onmogelijk), ik word misselijk van alles wat ik ruik maar het meest van m’n deo en wasmiddel/wasverzachter

Niet slecht! Sterkte voor zo!

1 like

Nee. Leek meer op een soort grasmaaier. Hoe dan ook, het was apart om te zien

Dat is wel een goeie! Dankje!

Als je de noise canceling uit doet kan je zonder batterij gewoon verder luisteren, dus dat is niet zo erg. Het was het bluetooth apparaatje

Haha in zon video van bondgenoten gaan ze als test expres kut doen tegen een kind. In dit geval vader tegen dochter om reacties van mensen te testen. 2 jongens zeggen er dus wat van, netjes. Maar dan zegt die 1 “ja ze is misschien 1 of 2 man”. En dat meisje is 5. Ik snap dat leeftijd inschatten lastig is maar 1 of 5 :joy::joy: oh dit doet me trouwens ook aan een vriend denken. Hij moest toen ooit met een kind doen voor zn stage en hij vroeg mij ff om hulp. Toen vroeg ik hoe oud is hij dan, antwoordde hij terug, ja denk tussen de 7 en 12 ofzo. Hahaa

Ging met een vriendin op zoek naar een bepaald soort spijkerbroek vandaag
Niet gevonden, maar wel een andere spijkerbroek waar in mn kont er AMAZING uit ziet!!! Bekeek hem van voren in de spiegel en dacht mehhh tot ze zei draai je eens om!!!
Kan nu al niet wachten om er mee te shinen hahaha

28 likes

We hebben eindelijk internet in ons nieuwe huisje dus zit nu eindelijk op de bank te chillen met mn laptop. Ik voel echt voor het eerst rust in 2 weken haha, zo lekker!

7 likes

Gvd Mijn bad is koud geworden (Oké zit er ook al 1.5u in) en heb er al een keer nieuw warm water bij gedaan dus nu mag het niet meer sorry natoer ik ga er nu uit.

1 like

Dat nieuwe liedje van Justin Bieber is echt te zoet dat je tanden ervan uit je bek vallen, maar i lovvvvvv it. Staat echt al de hele dag op repeat.

1 like

Sharing is caring!

1 like

Haha ik ga hem sowieso eerst wassen zodat hij helemaal als een handschoen zit!!!
Rare uitdrukking eigenlijk, fits like a glove

2 likes

Jarig! Zometeen uit eten met alleen mn ouders, dat is echt al eeuwen niet voorgekomen (altijd met ook mn vriend en meestal ook met mn zusje)

17 likes

Gefeliciteerd!! Veel plezier vanavond :tada:

1 like

Gefeliciteerd!

1 like

Ohja dat is misschien wel een beetje veel dan! Misschien kan je wat leuke dingentjes plannen met je kindje dat het dan wat makkelijker is om te laten!

1 like

Ik heb zojuist een too good to go box bij de natuurwinkel gehaald alleen heb ik geen idee wat voor groente dit zijn :joy: ik vermoed dat een knolselderij tussen zit maar verder kom ik niet. Iemand die me kan helpen haha?

1 like

Rechts is koolrabi. Groen lijkt op een verse augurk

2 likes

Volgens mij is links gewoon een komkommer? Midden is knolselderij, rechts misschien koolrabi maar dat weet ik niet heel zeker

2 likes