Ik heb zo’n kort lontje vandaag dat ik denk ‘ben echt gestoord aan het worden’. Echt een nieuw level van chagrijnig zijn aangetikt.
Door het forum weet ik wat VSCO girls zijn en mijn nichtje van 9 vindt me nu heel cool 
M’n baby maakt me een idioot…
Ik vergeet dat ik eieren aan het koken ben en vergeet dan een kookwekkertje te zetten. Ik doe de was in de wasmachine, om er na een uur achter te komen dat ik hem niet heb aangezet. Ik vraag m’n zus hoe het in Den Bosch is, terwijl ze in Breda is. Kan geen één zin maken, zonder een woord niet te weten. Sta bij de Hema voor een pakketje, terwijl m’n pakketje bij de Bruna ligt…
Ik ben gewoon achterlijk aan het worden.
Knuffel 

Ik ben nu al soort van ongesteld geworden. Nor.aal altijd pas op dinsdag.
Emma Worteldoek is bij ik hou van holland, ben benieuwd hoe ze het doet
Geland facking lang bij de duane gewacht, weg gedreven in mn eigen vocht door de mannen in uniformen. En nu met de trein naar de mofo mapangpang stopbus… en dan ben ik misschien eind volgend jaar thuis.
Hahaha had in mijn geval nu ook zomaar gekund
Zwarte suedespray werkt het beste. In meerdere (kletsnatte) lagen, wel tussen door goed laten drogen
Zijn dit je laatste dagen daar of blijf je er wel nog nu je een baby krijgt? En waar komt de vader vandaan, ook uit NL? Lekker nieuwsgierig hier 
Fijne avonden nog daar!
About time?
Ik kijk Now you see me maar het boeit me niet echt. Ik vind thuis films kijken zo lastig en saai. En dan weet ik iets leuks dat ik wil zien, staat het niet op Netflix of Videoland. Die abo’s voelen echt als weggegooid geld.
Unbelievable. Een drama serie over een waargebeurd e verkrachting zaak.
Ik zag trainwreck voorbij komen, leek mij wel leuk!
Ik moet echt ff zeiken…
Mijn kies doet zo’n verdomde veel pijn 
 nu weer paracetamol op anders is het niet te doen…
Maandag toch maar de tandarts bellen! Hoop zo dat het een gaatje is en niet mijn verstandskies 
En we zijn aan het verbouwen, mijn kledingkamer/kantoor gaat naar zolder en dan wordt mijn kledingkamer de babykamer. Mijn vriend is nu op zolder een hele hoek aan het maken voor mijn bureau etc en die hele kamer moet dus leeg. Maar het is nu óveral een bende… en ik háát troep… de komende tijd zijn we nog wel aan het heen en weer lopen met spullen, daarna de babykamer die gedaan moet worden…
Babykamer vind ik wel leuk maar nu alles naar zolder moet is het een chaos.
Zo genoeg gezeikt 
Ik ben net weggelopen op een verjaardagsfeest Omdat er binnen 20 minuten 2 keer iemand heel kwaad was.
Ik ben nog steeds van slag , ook al was het niet tegen mij.
Ah ja kan ik begrijpen. Topboy is ook wel een vette serie ( er zijn 2 oude seizoenen en dan een nieuw seizoen maar ze staan als 2 apparte series op netflix terwijl het nieuwe seizoen een soort vervolg is)
Fuck hun!!
Gefeliciteerd 
Ik ben heel de dag niet buiten geweest en nu baal ik daar van. Ik heb er ook hoofdpijn van
Oh ik lach nog steeds. Bij Ranking the Stars valt Gera Havertong van het podium.
Als ze haar nu voortaan nooit meer uitnodigingen ben ik helemaal blij.
Vandaag in de winkel kwam er een Duitse toerist met een Nederlandse verstandelijk gehandicapte jongen binnen, en hij zei dat die jongen al ruim 4 uur alleen in het dorp rondliep in de stromende regen. Hij was zeiknat. Na een tijdje vond ik een sleutel in z’n jaszak waar de naam van een Amerikaanse stad opstond maar zocht er verder niet iets achter. Uiteindelijk toch maar gegoogeld op die naam en kwam toen uit bij een Nederlandse vereniging voor verstandelijk gehandicapten dus ik heb hen toen gebeld en toen zei die vrouw echt heel droog: oh ja nu je het zegt, volgens mij zijn we hem kwijt. 
Toen kwam ze hem ophalen en zei ik dat ze misschien een kaartje of pasje in z’n zak kunnen doen waar zijn naam op staat en telefoonnummer van de vereniging etc en toen zei ze: oh ja dat is wel een heel goede tip! Dat zou je toch zelf ook moeten weten/bedenken als je daar werkt?!
Ik snap écht niet dat zo’n organisatie hier zo mee omgaat???
Het was echt een hele lieve jongen… echt sneu om te zien. Helemaal doorweekt en kapot van het rondslenteren een halve dag lang.
Kan niet stoppen met er over na te denken en denk dat ik maandag een klacht ga indienen bij die organisatie. Voor hetzelfde geld was die jongen iets overkomen… volgens mij hadden ze het dan na 3 dagen nog niet door. Echt heel erg vind ik dit. Ook voor de ouders die hier geen flauw idee van hebben