Wat je even kwijt wil #28

Mijn zus heeft me gister weggestuurd van haar verjaardag, omdat ze me te druk vond. Iedereen vond het grappig en ik was ook wel erg druk, dus het was wel beter, maar ik vind het toch rot. Dan merk je dat ik met mijn ADHD teveel ben voor haar met haar autisme. Dat vind ik nu (de volgende dag) eigenlijk wel pijnlijk. Ik snap wel waarom ze het deed en ik kan daar dus niet echt boos om zijn, maar ik voel me wel een beetje gekwetst.

3 likes

Ik heb een nieuwe fiets en nu voel ik me mega schuldig tegenover mijn oude fiets, die waarschijnlijk nog wel gemaakt had kunnen worden :disappointed: En dat terwijl ik mijn oude fiets echt heel vervelend vond fietsen en ik fietsen met mn nieuwe fiets vandaag echt het einde vond (ik ging zo snel!! wow), ik wilde al heel lang een nieuwe fiets. En alsnog denk ik dat ik deze week huilend afscheid ga nemen van mn fiets die me zo veel irritatie bezorgd heeft en waar nu nauwelijks meer op te fietsen en waarvan de remmen aanlopen en waarvan de versnellingen kut zijn. Oh oude fiets je was oranje en tof, sorry dat ik je vervang je kon nog best lang mee :cry:

5 likes

Is hij echt kapot kapot? Anders bewaren als reservefiets. Ik overweeg binnenkort een 2de fiets te kopen zodat ik een reservefiets heb staan voor vrienden of als mijn goeie kapot is.

hm ja het hele achterwiel moet vervangen worden, en dat is vrij lastig ivm met remmen en versnellingen (het is geen simpele fiets)

Oh dat is wel kut ja, had ik laatst ook met mijn fiets maar ik heb gelukkig geen versnellingen.

1 like

Ik zou dit ook niet tof vinden hoor
 :frowning:

Haha ik lach gewoon weer hardop :joy:.

Niks zo fijn als een knusse zaterdagmiddagborrel met vrienden terwijl het buiten druilerig weer is :smiling_face_with_three_hearts:

10 likes

Ik heb vandaag weer een offday

Gister al de hele dag op de bank liggen slapen ( vriend is paar dagen vrij en de zolder aan het verbouwen ivm babykamer)
Mijn zoontje is mijn vriend aan het “helpen”

Ik heb vandaag gewoon eerst tot 12 uur in bed gelegen, toen naar de bank verkast en ben er net afgekomen ( ook liggen slapen)

Ben bekaf en zo futloos als ik weet niet wat
 :frowning:
Voel me ook behoorlijk schuldig dat ik geen reet uitvoer.

Vriend heeft net maar pizza besteld :woozy_face:

2 likes

Klinkt heerlijk! Geniet er lekker van :smiling_face_with_three_hearts::kissing_heart:

1 like

Ik ben eigenlijk standaard moe, En kan echt dagen slapen! Er gebeurd niet zo veel nee, maar het gevoel om toe te geven aan moeheid is heerlijk. Verder is het ook fijn dat als je niet goed in je vel zit, je ook even “weg” kan zijn. Als je slaapt maak je je ook niet druk namelijk.

3 likes

Wil iemand dit boek hebben? Ik had hem binnen 2 uur uit, maar het is wel een spannende. Ik heb hem nog niet eens betaald :joy:. Ik vind terugsturen niet netjes maar het is wel heeeel aantrekkelijk nu

3 likes

Ik wil hem wel overnemen!

Nice! Ik pb je!

1 like

:heart_eyes: Zo lief. Ideale content tijdens het koken.

8 likes

Normaal gesproken word ik op zaterdagochtend ‘ongesteld’ (slik de pil), maar nu merk ik nog niks. Geen buikpijn, helemaal niks. Dus ik ben nu gelijk paranoïde
:grimacing::grimacing::grimacing:

1 like

Ah jeeeej! Klinkt fijn!

Gaat t nog steeds goed met je meisje?

1 like

Ik was deze week ook een dag later

Ik heb zoveel zin in Milka met biscuit dat ik best mijn warme bed wil verlaten en de koud wil trotseren voor een reep chocolade. Maar ik zo gezond blijven eten :upside_down_face:

1 like

Heb je die met die Adidaspakjes gezien? Of dat ze leren zwemmen? :smiling_face_with_three_hearts:

1 like