Wat je even kwijt wil #30

Ah top ik ben in de volgende fase van mijn verkoudheid gekomen… Longen eruit hoesten. :cry:

Same :persevere: ik ga vanmiddag eens verse gemberthee proberen, wie weet helpt dat.

1 like

Elke keer denk ik dat mn koorts weg is, maar nope :persevere:

Ik zou vandaag gebeld worden over mijn sollicitatie. Het eindresultaat zeg maar.

Word ik net dus gebeld met de mededeling dat ze er nog niet uit zijn en een paar dagen extra nodig hebben. Hartslag van een miljoen en nog geen uitsluitsel :sob:

2 likes

Ik weet dat er een ergernissen op je werk topic is, maar ik vroeg me af of er behoefte is aan een topic waar je allerlei werkgerelateerde (dus geen ergernissen) vragen kunt stellen? (voor members only)

Gister om 14:00 bij H&M besteld, net om 11:00 al afgeleverd!!!

6 likes

Ja! Maar dan voor members only! @moderators zou dat misschien kunnen?

Beterschap!

Mijn moeder gaat straks voor mij een wasmachine ophalen in onze kleine auto want mn vader durft het niet aan in de grote auto. Hij is alleen even vergeten dat die wasmachine over een week toch in de grote auto moet :joy:

Ik moest een bestelling wegbrengen op werk en nu sta ik onder een brug te forummen.

5 likes

Nee sorry, dan wordt het wat dubbel allemaal. Met weglating van details kun je je vraag vast wel wat anoniemer maken als je geen herkenning wilt.

Yes ik ga naar Harry Styles :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

8 likes

Ik krijg dit jaar weer een kerstpakket via een andere forum (ik wou mezelf dit jaar niet opgeven maar ik werd beetje gepusht dat ik toch moest doen haha). Echt onwijs lief en ik ben zo benieuwd wat ik krijg haha. Deze keer krijg ik via iemand anders ook echt vragen bijv. welke maat kleding ik heb. Oeh ben zo benieuwd haha. Echt tof dat zulke mensen bestaan. :heart: Maakt mijn kerst wel weer wat leuker.

Foto’s deel ik tegen die tijd (maandje dus?) wel in het fototopic. :relaxed:

Samenvatting

Het idee van deze actie is dus dat iemand een pakket maakt voor iemand anders. Je geeft je op als ontvanger of als gever en dan worden mensen aan elkaar gekoppeld (hoewel jij als gever natuurlijk nog niet weet van wie jij krijgt). Doen ze al jaren en is al jaren een succes. Echt zo leuk. Zodra ik het wat breder heb ga ik ook een keer meedoen als gever. Er zijn dit jaar 32 pakketten beschikbaar gesteld en dus aan 32 mensen gekoppeld! Ik heb nog wel foto’s van vorig jaar:

12 likes

Ik had vannacht meerdere nachtmerries (inclusief slaappraten en -wandelen) en ben nu zo moe :tired_face: Vanavond nog een feestje. Hoop dat ik het trek lol

Ok, geen probleem. Niet geschoten is altijd mis! Ik ga even kijken of ik er een soort anoniem verhaal van kan maken.

Liep net m’n kamer in en toen ontplofte er random een plafondlamp bijna in m’n gezicht. Ok, ook goeiemorgen

2 likes

Ik ga ook!!

We vieren morgen Sinterklaas met vriendinnen incl eten. Heeft iemand nog lekkere ideeën wat ik zou kunnen maken?

Ik vind het wel echt duur, maar wil al lang graag heen, dus ja.

Ja, idem! Bijna 70 euro en dan zit ik alsnog best ver. Maar goed, ik ga niet vaak naar concerten en er zijn maar heel weinig recente artiesten waar ik echt fan van ben, dus voor die ene keer :sweat_smile:.