Omgggggg ik vind deze outfit dus zoooo sick heh omg Die matchende haarband ook echt
Zou jou ook echt perfect staan!
De hele avond een fotoshoot gedaan in een eetcafĆ© waar ik social media voor doe aka 4 uur op mān voeten terwijl ik een splinter in mān voet had aaaaaah! Net een kwartier bezig geweest om hem er uit te krijgen, beter dan sex.
Ahh thanks! Omg ik wil gewoon al haar outfits bijna hebben Wow stel je voor dat je ze allemaal zou mogen dragen. Me droom
Ik lig languit op de bank een chocoladeletter van mijn zoon te eten. Mocht iemand het vragen, ik heet Bessa
Gaat er ooit een afl van Greyās zijn waarbij ik niet moet huilen? Ik kan het niet meer aan.
Nee.
Make it staaaaahp
Solliciteren is zo stressvol, ughhh. En ik ben nu al twee keer na een gesprek afgewezen met de opmerking dat ik echt een prettig, enthousiast en open persoon ben maar dat ze toch voor iemand met ervaring kiezen. Bijna nog irritanter, alsof ik steeds een 5,4 scoor.
En verder heb ik vandaag echt de meest zinloze en saaie training ooit gevolgd.
En dat allemaal op mijn verjaardag. Niet een voor in de boeken
@Kusjessoldaat @Vaiana @anon42392789 @Kerselaar @Monstertruck @Tessa @Mhysa Mannn wat is dat moeilijk zegš. Maar thanks allemaal!
Jooo ben jij mij? Ik heb precies hetzelfde met die sollicitaties. Ruk is dat he?:(. Ik voel me na zoān afwijzing heel verdrietig steeds
Kan je alsnog doen toch? Soms kun je jezelf best een beetje voor de gek houden.
Ik deed het als kind altijd tijdens tenniswedstrijden, vlak voordat ik serveerde mompelde ik dan tegen mezelf āplease god sta me bij, please god sta me bijā. Helaas wist onze lieve heer dondersgoed dat ik niet echt geloofde dus ik won nooit en stopte op mijn 12e gedesillusioneerd met tennis. Maar hey, wie niet waagt wie niet wint toch.
Na 7 jaar op die k*tschool eindelijk afgestudeerd Kan het nog niet beseffen, nooit meer zorgen maken om de studie?!?
Gefeliciteerd!!!
Woehoeeeee gefeliciteerd!
Gefeliciteerd!
Ik heb precies hetzelfde, wordt vaak niet eens uitgenodigd door het gebrek aan ervaring⦠hoe kom ik dan ooit aan ervaring?
Leesboek (moppenboek voor beginnende lezers), knutselspullen, tekenboek (topmodel o.i.d.), armbandje/sieraden, gelpennen, schrijfboekjes, nagellakjes.
Kapla of lego friends is ook leuk.
(
Toch gefeliciteerd!
Hahaha lief! Medeleven is al leuk. Effe lekker met zelfmedelijden zitten. Mān vader heeft wel cake gebakken dus dat is cute.
@S.onrisa ja ik voel me ook echt sad, had zelf ook echt een goed gevoel over de gesprekken
@usernameerror ik heb dus wel werkervaring maar niet exact in het vakgebied waar ik in wil werken, snap ook niet hoe ik daar dan aan moet komen als ik de kans niet krijg haha
Omygod het appartement boven mij is verhuurd via Airbnb en er zitten nu 2 Amerikaanse chicks in die ruzie zitten te maken met schreeuwen en allesā¦
Ik heb het geluid van mijn tv uitgezet, waar is de popcorn als je die nodig hebt
Beter zijn ze over een halfuur uitgeruzied want dan wil ik slapen