Huh? Was het iemand die je niet kent?
Dan hilarisch
Pasta met tonijn
Plaattaart met tonijn en geitenkaas
Libanese wrap met krokante aubergine en gebakken uitjes
Sushi
Nachoschotel
En mn favo weird comfortfood: shoarma met capucijners, bleekselderij en perzik. Door elkaar gehusseld in 1 pan (donāt judge).
Omg judging hard. maar ik hoop dat je ervan geniet. Hoe krijg je aubergine krokant trouwens
Paneren in een mix van meel, paneermeel en kruiden.
Ik ben een gedicht aan het schrijven voor iemand die eigenlijk pro-zwarte piet is. En dan zeg ik āeigenlijkā om dat hij daar niet bepaald fanatiek in is, maar vooral in het algemeen een vrij conservatief persoon. Ik ben eerder anti te noemen, dus zou in het gedicht graag een rake, maar subtiele speling willen maken over dat zwarte piet toch echt niet meer kan. Alleen lukt het me niet om echt iets goeds te verzinnen. Zitten hier goede rijmers die dat wel kunnen?
klinkt chill!
Ik heb zoān mega knoop in mn buik al 2 weken, omdat ik vrijdag controle heb en ik zo megabang ben voor een slechte uitslag. En morgen is Sinterklaas op school en de hele week ging t werken nog wel prima, afleiding en alles, maar ik zie nu op tegen morgen om leuk en blij te moeten doen terwijl ik me zo kut voel.
Wat zwart is moet zwart blijven geldt alleen voor kleren
of jij ook klaar bent voor roetpieten zal de tijd moeten leren
beter roetpiet dan roet in het eten
ik weet zeker dan men zwarte piet op ten duur zal vergeten
pieterman kan anno 2019 wel een metamorfose gebruiken
weg met geschminkte gezichten, rode lippen en kroespruiken.
Thanks!
Lief! Ik verwacht van niet, als alles goed is weet ik dat meteen. Zo niet, dan weet ik t ook niet
Hahaha die eerste zin
Held!!
Ik hoop dat je morgen toch een beetje kunt genieten en je gedachten een beetje kunt verzetten. Heel veel succes iig alvast voor vrijdag! Ik zal voor je duimen
Gewoon doen als je het echt wil! Wel goed researchen waar en bij welke arts je het laat doen. Van de ingreep zelf merk je echt helemaal niets, alleen de verdoving voel je. Bij mij was het binnen een half uur klaar en hechtingen verwijderen duurde nog geen 5 minuten. Had ook 0 pijn na de ingreep en was nauwelijks blauw. Heb wel 1,5 week met pleisters op mijn ogen gelopen maar dat was het waard!
Wij gaan op FF weer heel hard duimen
dat ze nooit meer die klote ziekte hoeven op te ruimen
dat de wetenschap nog grotere vooruitgangen boekt
dat we tegen iedere survivor kunnen zeggen ādie kanker is voorgoed zoekā.
Vanochtend heb ik de mc donalds sokken gehaald. Daarna op het werk was iedereen heel lief aan het helpen met zoeken van een nieuwe baan. Mn manager zei dat ze bepaalde connecties had en mij ook wel zag als een soort manager. Zo lief.
En net lekker sushi wezen eten met mn bestie.
Heerlijk dagje
Heel begrijpelijk dat je gespannen bent om zoiets! Hopelijk kan je toch een beetje genieten van je dag ondanks te spanning!
We duimen voor je
Elke dag denk ik vanavond als ik thuis kom ga ik ECHT opruimen en stofzuigen. En hier lig ik weer⦠op de bank met een zak chocolade pepernoten in een rommelhuis
Bahhh ik was net in de schuur (grenst aan het huis) en zag volgens mij snel iets voorbij schieten Ik had het licht nog niet aangedaan maar ik zag wel vrij duidelijk een donker klein ding bewegen dus ik begon keihard te gillen en rende de woonkamer weer in helemaal in paniek
Mān stiefvader dacht dat er een indringer in de schuur stond door mān gegil maar ik vind een muis/rat misschien nog wel enger Hij kan niks vinden en zegt dat er sowieso geen muis zit maar ik zag het toch best duidelijk volgens mij (al begin ik aan mezelf te twijfelen, ook omdat het donker was)
Nu durf ik 2 jaar de schuur niet in blegh
Ik heb 3 overvolle wasmanden, kan niet wachten tot morgen mijn wasdroog ding aangezwengeld kan worden en weer sokken kan dragen!