Wat je even kwijt wil #30

Ah, vervelend dat zoiets is gebeurd! Snap dat je daar ontzettend van baalt, het was op deze manier echt nog een ding van jezelf. Hopelijk hebben de tips van anderen gewerkt! En los van dat dit gebeurd is, super knap van je dat je al ruim een maand zo goed bezig bent! Dat is echt al een hele prestatie :smiling_face_with_three_hearts:

Haha schattig <3 Hoe oud is ze?
Je mag alleen geen foto’s van andere mensen delen dus dit denk ik ook niet (hoe graag ik het ook zou zien).

Ik had de speculaas suiker bolletjes van de ah gekocht en moest de hele tijd aan @Banananana denken.

1 like

Ik ben aan het wachten op mn oud huisbaas voor een soort eindcontrole maar ben echt tering nerveus

2 likes

Ik rij elektrisch en ik vind het zooo irritant als mensen hun normale benzine auto op een plek zetten die voor elektrische auto’s is bestemd, bij een laadpaal. Dude er staat niet voor niks een kruis op de grond. Je mag daar niet staan en er zijn verder nog genoeg normale plekken vrij in de straat?? Nu kan ik niet laden

1 like

:disappointed_relieved: ik heb ze nog steeds niet gevonden

NOU…

Ik zit dus nu bij de kapper en ik zit in de kleuring, bedenk ik me net dat ik mijn portemonnee ben vergeten. Ik ging mijn tas pakken om mijn portemonnee in te doen. Heb wel mijn tas mee, maar geen portemonnee. Handig dit.

2 likes

Ik ging op zoek naar speciale handschoenen en op de eerste site die ik aanklikte staat zoiets raars.

Met de code roetveegpiet krijg je 5% korting en met de code zwartepiet 15%. En dan staat eronder ā€˜welke kies jij?’ Huh wtf?

1 like

Mijn date is aan het voetballen en als hij gelijk speelt of verliest dan gaan wij uit eten en als 'ie wint gaat hij met het team uit eten dus ik zit nu echt te duimen dat hij verliest alleen werkt het nog niet zo goed want ze staan al 1-0 voor :shushing_face:

4 likes

:rolleyes: sjongejonge. Ik zou er in dit geval voor kiezen mijn handschoenen ergens anders te kopen, van dit soort dingen word ik dus echt acuut opstandig.

21 likes

Ja ik ga daar sowieso niets kopen nu, vind het zo raar.

1 like

9! En ze heeft dus instagram sinds 1 dag. Nee precies, ga ik ook niet doen!

1 like

Lief, dankjewel!

Wtf. Echt hoor, elke dag weer nieuwe levels van kinderachtigheid. Onvoorstelbaar.

Pfff ik verbaas me zo over dit soort dingen. Wie verzint dit???

Ik ben dit jaar afgestudeerd en begonnen met een hele fancy master, ik had een 9 voor m’n scriptie en was voor het eerst van m’n leven naar Amerika maar toen ik nadacht over waar ik het trotst op ben dit jaar is het die keer dat m’n professor zei dat ik perfect gepipeteerd had in het lab en toen een gym instructeur zei dat ik sterk ben :thumbsup:

Edit: wow ik zie nu pas hoe humble brag dit is, mijn excuses. Maar ik wil wel echt braggen over m’n perfecte pipet moment, ik ben nog altijd heel trots

30 likes

Wow dit wil ik ook.

2 likes

Ik kijk voor het eerst in mijn leven de film hachi. Ik wil nu ook een hachi! Wat een dotje

4 likes

En is het al bekend of je vanavond uit eten gaat? :smile:

1 like

Het is net afgelopen met 4-0 dus dat wordt 'm niet, wel vanavond later nog een drankje doen :grimacing:

1 like