NOU…
Ik zit dus nu bij de kapper en ik zit in de kleuring, bedenk ik me net dat ik mijn portemonnee ben vergeten. Ik ging mijn tas pakken om mijn portemonnee in te doen. Heb wel mijn tas mee, maar geen portemonnee. Handig dit.
NOU…
Ik zit dus nu bij de kapper en ik zit in de kleuring, bedenk ik me net dat ik mijn portemonnee ben vergeten. Ik ging mijn tas pakken om mijn portemonnee in te doen. Heb wel mijn tas mee, maar geen portemonnee. Handig dit.
Ik ging op zoek naar speciale handschoenen en op de eerste site die ik aanklikte staat zoiets raars.
Met de code roetveegpiet krijg je 5% korting en met de code zwartepiet 15%. En dan staat eronder ‘welke kies jij?’ Huh wtf?
Mijn date is aan het voetballen en als hij gelijk speelt of verliest dan gaan wij uit eten en als 'ie wint gaat hij met het team uit eten dus ik zit nu echt te duimen dat hij verliest alleen werkt het nog niet zo goed want ze staan al 1-0 voor
sjongejonge. Ik zou er in dit geval voor kiezen mijn handschoenen ergens anders te kopen, van dit soort dingen word ik dus echt acuut opstandig.
Ja ik ga daar sowieso niets kopen nu, vind het zo raar.
9! En ze heeft dus instagram sinds 1 dag. Nee precies, ga ik ook niet doen!
Lief, dankjewel!
Wtf. Echt hoor, elke dag weer nieuwe levels van kinderachtigheid. Onvoorstelbaar.
Pfff ik verbaas me zo over dit soort dingen. Wie verzint dit???
Ik ben dit jaar afgestudeerd en begonnen met een hele fancy master, ik had een 9 voor m’n scriptie en was voor het eerst van m’n leven naar Amerika maar toen ik nadacht over waar ik het trotst op ben dit jaar is het die keer dat m’n professor zei dat ik perfect gepipeteerd had in het lab en toen een gym instructeur zei dat ik sterk ben
Edit: wow ik zie nu pas hoe humble brag dit is, mijn excuses. Maar ik wil wel echt braggen over m’n perfecte pipet moment, ik ben nog altijd heel trots
Wow dit wil ik ook.
Ik kijk voor het eerst in mijn leven de film hachi. Ik wil nu ook een hachi! Wat een dotje
En is het al bekend of je vanavond uit eten gaat?
Het is net afgelopen met 4-0 dus dat wordt 'm niet, wel vanavond later nog een drankje doen
Mijn ultieme huil-film!
Ik hoef allang niet meer te pipetteren maar goals en ik wil heel graag weten wat je gepipetteer zo perfect maakte haha
Mn vader heeft z’n cafetaria na 42 jaar werken verkocht .
Hij wil er zelf 0 aandacht aan besteden maar dat is een beetje raar .
Dus we nodigen die laatste dag mensen uit die hem dierbaar zijn of die al heel lang komen .
Heb een lijst van 70+ mensen en heb de eerste 15 gesproken .
Ze vinden het allemaal zo jammer dat hij gaat stoppen… en 1 vrouwtje moest ook een beetje huilen dat ik haar speciaal belde. Ze gaat haar wekelijkse praatje met m’n vader enorm missen .
Is echt leuk om te horen hoe leuk iedereen over hem spreekt .
Ik heb echt zin in m’n kerstpakket
Ah jammer, maar een drankje drinken is ook gezellig! Veel plezier!
Ik ben wel geïnteresseerd in meer details over je perfecte pipetmoment!