Ah, vervelend dat zoiets is gebeurd! Snap dat je daar ontzettend van baalt, het was op deze manier echt nog een ding van jezelf. Hopelijk hebben de tips van anderen gewerkt! En los van dat dit gebeurd is, super knap van je dat je al ruim een maand zo goed bezig bent! Dat is echt al een hele prestatie
Haha schattig <3 Hoe oud is ze?
Je mag alleen geen fotoās van andere mensen delen dus dit denk ik ook niet (hoe graag ik het ook zou zien).
Ik had de speculaas suiker bolletjes van de ah gekocht en moest de hele tijd aan @Banananana denken.
Ik ben aan het wachten op mn oud huisbaas voor een soort eindcontrole maar ben echt tering nerveus
Ik rij elektrisch en ik vind het zooo irritant als mensen hun normale benzine auto op een plek zetten die voor elektrische autoās is bestemd, bij een laadpaal. Dude er staat niet voor niks een kruis op de grond. Je mag daar niet staan en er zijn verder nog genoeg normale plekken vrij in de straat?? Nu kan ik niet laden
ik heb ze nog steeds niet gevonden
NOUā¦
Ik zit dus nu bij de kapper en ik zit in de kleuring, bedenk ik me net dat ik mijn portemonnee ben vergeten. Ik ging mijn tas pakken om mijn portemonnee in te doen. Heb wel mijn tas mee, maar geen portemonnee. Handig dit.
Ik ging op zoek naar speciale handschoenen en op de eerste site die ik aanklikte staat zoiets raars.
Met de code roetveegpiet krijg je 5% korting en met de code zwartepiet 15%. En dan staat eronder āwelke kies jij?ā Huh wtf?
Mijn date is aan het voetballen en als hij gelijk speelt of verliest dan gaan wij uit eten en als 'ie wint gaat hij met het team uit eten dus ik zit nu echt te duimen dat hij verliest alleen werkt het nog niet zo goed want ze staan al 1-0 voor
sjongejonge. Ik zou er in dit geval voor kiezen mijn handschoenen ergens anders te kopen, van dit soort dingen word ik dus echt acuut opstandig.
Ja ik ga daar sowieso niets kopen nu, vind het zo raar.
9! En ze heeft dus instagram sinds 1 dag. Nee precies, ga ik ook niet doen!
Lief, dankjewel!
Wtf. Echt hoor, elke dag weer nieuwe levels van kinderachtigheid. Onvoorstelbaar.
Pfff ik verbaas me zo over dit soort dingen. Wie verzint dit???
Ik ben dit jaar afgestudeerd en begonnen met een hele fancy master, ik had een 9 voor mān scriptie en was voor het eerst van mān leven naar Amerika maar toen ik nadacht over waar ik het trotst op ben dit jaar is het die keer dat mān professor zei dat ik perfect gepipeteerd had in het lab en toen een gym instructeur zei dat ik sterk ben
Edit: wow ik zie nu pas hoe humble brag dit is, mijn excuses. Maar ik wil wel echt braggen over mān perfecte pipet moment, ik ben nog altijd heel trots
Wow dit wil ik ook.
Ik kijk voor het eerst in mijn leven de film hachi. Ik wil nu ook een hachi! Wat een dotje
En is het al bekend of je vanavond uit eten gaat?
Het is net afgelopen met 4-0 dus dat wordt 'm niet, wel vanavond later nog een drankje doen