Wat je even kwijt wil #30

Mijn ultieme huil-film!

Ik hoef allang niet meer te pipetteren maar goals :heart_eyes: en ik wil heel graag weten wat je gepipetteer zo perfect maakte haha

1 like

Mn vader heeft z’n cafetaria na 42 jaar werken verkocht .
Hij wil er zelf 0 aandacht aan besteden maar dat is een beetje raar .
Dus we nodigen die laatste dag mensen uit die hem dierbaar zijn of die al heel lang komen .
Heb een lijst van 70+ mensen en heb de eerste 15 gesproken .
Ze vinden het allemaal zo jammer dat hij gaat stoppen… en 1 vrouwtje moest ook een beetje huilen dat ik haar speciaal belde. Ze gaat haar wekelijkse praatje met m’n vader enorm missen .
Is echt leuk om te horen hoe leuk iedereen over hem spreekt .

104 likes

Ik heb echt zin in m’n kerstpakket

3 likes

Ah jammer, maar een drankje drinken is ook gezellig! Veel plezier!

1 like

Ik ben wel geĆÆnteresseerd in meer details over je perfecte pipetmoment!

2 likes

En, wat is het geworden?

Op Netflix is er een serie over de liedjes van Dolly Parton. Het liedje vormt een verhaal maar het is serieus echt leuk.
Ik ben niet altijd goed in concentreren maar dit is leuk, soms ook verdrietig.

6 likes

Haha volgens mij was het vooral dat iedereen voor mij er moeite mee had en het mij in 1x lukte. We waren met pcr bezig en de samples moesten in die putjes gepipeteerd worden. De professor zat de hele tijd aanwijzingen te geven maar bij mij hoefde dat niet :sunglasses::sunglasses: Ik deed het gewoon en na afloop zei hij -lichtelijk verbaasd- ā€œthat was perfectā€. 10/10 hoor ik heb mn hoogtepunt bereikt
(ja dit is echt een groot moment in mijn leven)

10 likes

Terecht!!!

2 likes

GODVERRRRR kut trein rijd niet. Had zooon zin in sushi mja volgende trein gaat pas over een uur en de bus rijd niet op zondag. Plus mn vriendin kan maar tot 8. Zo chaggie nu

Mijn buren hebben sinds gisteren een trampoline en ik word nu al knettergek van het geluid dat die veringen maken als ze er op springen. Een flesje WD40 zal daar niet bij helpen lijkt me?

1 like

oh man ben ook echt blij dat @Broodrooster dit geliked heeft. Voelt echt alsof het concept wetenschap ook trots is op mn pipet skills

20 likes

Eigenlijk moet je wel een pipettitel om het helemaal af te maken.

3 likes

omg ben ik dan wetenschapelijk geslaagd? Mom I made it!!!

1 like

Dat boek was ook echt slecht vond ik :flushed:

Het beste aan onregelmatig/in het weekend werken is toch wel op zondagmiddag thuiskomen en denken: ah, weekend :smirk:

6 likes

Ah shit zeg. Dat wordt volgende week 2 x sushi om het goed te makenšŸ˜

1 like

Nou, helemaal niks want ik kreeg net een berichtje dat hij niks serieus wil dus we gaan niet meer afspreken en ik ga mezelf verdrinken in mijn fles wijn :grimacing:

Nouuu hey huh wat kut dit. Sterkte :frowning_face:

1 like