Wat je even kwijt wil #30

Ja, dat denk ik ook… Alleen wisten die mensen dus blijkbaa mr wel dat ik het was, terwijl het account anoniem was. Ik vraag me af hoe dat kan, dan hebben ze toch een soort melding met mijn naam erbij gehad? Ik heb mijn nummer nu verwijderd en weer dat nieuwe mailadres gekoppeld, zouden ze dan nu nog steeds dat zien? Of is dat dan weer ontkoppeld?

Als je gebruikersnaam je echte naam was, dan zien ze dat natuurlijk. Anders hebben ze je misschien ergens aan herkent? Lijkt me sterk dat insta je telefoonnummer kent

1 like

Nou dat doet instagram wel hoor. Als je dat telefoonnummer voor een ander instagramaccount hebt ingevuld of op je fb account en die gekoppeld hebt aan instagram.

4 likes

@Luzarl @voortaan @Krabsalade
Bedankt voor het meedenken, waardeer ik echt! Ik heb mijn telefoonnummer gelukkig niet gekoppeld aan facebook zie ik, dus dan zou het niet ook via FB zijn gegaan? Dus dat deze mensen me dan idd via suggesties op Insta hebben gevonden. Kan idd wel zijn dat ze me herkend hebben (aan een vakantie onlangs bv). Dat stelt me alweer erg gerust, dat niet al mijn FB vrienden zo een melding hebben gehad…

Gelukkig heb ik beiden niet, zie ik…

En @Evenveel ohja, was me even ontschoten.

Ja, daar heb ik ook al even aan gedacht, maar ik wil er eigenlijk gewoon niet met die mensen over praten, voel me er namelijk echt vervelend over en wil dan niet met kennissen praten over alles wat ik heb opgeschreven, want dan gaan ze daar natuurlijk ook weer wat over zeggen. Hoop dat ze het gewoon zsm vergeten…

Ik ga vanavond uiteten met een vriendin en we wouden eerst een leuk tentje zoeken maar we hadden toch meer zin in sumo haha.

5 likes

Het is zo lekker mistig! Ik krijg meteen zin om Twilight te kijken.

1 like

Ik ga zometeen een dagje naar de sauna en ik vind dat echt heerlijk, maar zo vlak vantevoren ben ik toch altijd een beetje nerveus? Haha zo stom

1 like

Gefeliciteerd! Tante zijn is zo leuk, ik ben dolblij met mijn neefjes. Ik kan er leuke dingen mee doen, ze komen logeren en na lekker spelen gaan ze weer naar huis :grin:
En gisteren hebben we gehoord dat ze een broertje of zusje krijgen, wat niemand meer had verwacht. Dus ik ben ook heel blij!

11 likes

Gvrdmm ik heb weer zo’n hoofdpijn :cry: echt ik haat dit. Ik moet vrijdag echt naar de huisarts om een alternatief voor de pil te vinden.

Echt top, sinds 9u stroomstoring. Wat een ellende

Ik stond net in de parkeergarage te wachten op de lift toen er een jongen uit de lift kwam met een kast. Long story short: ik heb de kast nu in mn studio :joy:

45 likes

Omg yass ik ga wss met 2 vrienden op Vogue dans les :heart_eyes:

16 likes

De jongen ook?

Nee maar heb wel zn nummer voor de tikkie :wink:

5 likes

Krijg echt moordneigingen van huisgenoten

Ben gisteren aan Gilmore Girl begonnen, oude afleveringen en besef dat ik de afgelopen 24 uur echt om de meest onbenullige dingen tranen in mijn ogen krijg. Er gebeurt nog maar weinig dat zoveel emotie zou moeten oproepen. Ik jank(te) gewoon om niks, terwijl ik niet eens zo snel huil normaal. Bedenk opeens dat ik gisteren ook ongesteld was geworden. Nu ga ik weer helemaal stuk in mijn eentje, want dat verklaart zo veel :joy::joy: Man, zo gek hoeveel invloed dat eigenlijk heeft. Na 25 jaar is het nog steeds een raadsel voor mij, hoe dat werkt. Dit plaatje gewoon, maar dan tijdens. :joy:

af33d6d05497b40ed2d65fcd7faa66a7

11 likes

Mijn kleine zusje heeft een insta account gemaakt en het is zo grappig! In 1 post heeft ze een staart op haar voorhoofd gemaakt en van alle kanten gefotografeerd en in een andere post heeft ze een filmpje dat ze miauwt in de camera en dat je mijn moeder steeds harder hoort schreeuwen dat ze boven komt en hoe harder mijn moeder schreeuwt hoe zielig mijn zusje gaat miauwen :joy::joy: ik kan het niet kijken zonder keihard te lachen, haha

Het liefst wil ik het delen, maar dat is misschien raar?

14 likes