Wat je even kwijt wil #30

Voor de personen met een hulp in de huishouding. Wat laten jullie deze persoon allemaal doen?

Ik ben een hulp aan het overwegen en denk vooral aan wat hij zij kan doen.
Ik heb bijvoorbeeld een robot stofzuiger, dus stofzuigen hoeft niet. Maar is vaak wel een begin van dweilen e.d.

Huh dat komt onverwachts, of voor jou niet helemaal? Wat kut, sterkte :frowning:
Edit: zie nu je post hieronder, voor jou dus ook. Zo stom!!

1 like

Jaa dat was even out of nowhere dus ik ga flink zuipen en een zielige playlist opzetten, maar dankjewel! :blush:

Ik voel me vandaag weer fijn al heel de dag hondsberoerd, echt ik haat de pil/hormonen. Ik ga er nu echt mee kappen. Heb afgelopen maand drie keer migraine gehad waardoor ik een hele dag uit de running was. Ook elke keer precies in weekenden, of doordeweeks in de avond. Nu kan ik vanavond natuurlijk weer niet slapen en mijn wekker gaat om 7. En ik wil eigenlijk alleen maar slapen, nu ook :sob:

Nahhhhhh wat balen he! Zo stom. Ik weet precies hoe je je voelt helaas… geniet van je wijn, haal wat lekkers en lief zijn voor jezelf!

1 like

Jaa we gaan donderdag ! Dus dat word nu tot donderdag niks eten hahaha

2 likes

Het is gebeurd, ik heb zo’n dikke shame like op insta uitgedeeld dat ik er gewoon rood van ben geworden.

Ik ben de oma van m’n studievereniging en zat te scrollen door de feed van een erg jong nieuw lid, aantrekkelijk joch.

Dubbelklik ik per ongeluk op een foto met een ontbloot bovenlijf uit 2016, pedo alert

76 likes

Huh waar de fuck komt dit opeens vandaan? Wat een lullige actie van hem.
Virtual hug! :blush:

1 like

Ik ben zelf schoonmaakster geweest en ik deed bij de meeste mensen badkamer poetsen, keuken poetsen (bij sommige mensen ook wel eens de afwas), afstoffen, stofzuigen, dweilen en op sommige adressen bed opmaken (was vaak al afgehaald)

@Honey huh wat stom! Sterkte :heart:

2 likes

Omg heb gejankt als een kleuter! :sob:

1 like

Ga zo met wat vrienden sushi eten, maar ik ben er al omdat het restaurant in de stad is waar ik woon. Dus ik zit nu in m’n auto te wachten tot zij ook komen. En ik heb het koud. :sob:

Kan je niet gewoon vast naar binnen gaan?

Ja eigenlijk wel haha. We hebben om 7 pas gereserveerd en dat is het al bijna. Maar ik vind het ook awkward om alleen naar binnen te gaan.

1 like

Ik werk zelf in de horeca en bij ons gebeurt het supervaak dat mensen vast in hun eentje gaan zitten omdat ze er eerder zijn dan de rest, dus tegenover het personeel hoef je je in ieder geval niet ongemakkelijk te voelen! Helemaal als het zo kort op de afgesproken tijd is

1 like

Pff wat stom van hem zeg… Vanavond lekker genieten van je wijn en iets lekkers! Knuffel :two_hearts:

1 like

Echt niet normaal dat er kinderen hiernaast vuurwerk aan het afsteken zijn. Kat lichtelijk van slag en ik schrik me de hele tijd kapot. Hou op.

Ik heb een like terug op een foto haahhahaha avances hoor

39 likes

Hahaha wat heerlijk ongemakkelijk!

2 likes

Ik hoop zo dat Harry Potter echt op Netflix komt binnenkort, dan ga ik lekker alles weer kijken. Zin in!

4 likes

16 likes