Had ik laatst ook! Volgens mijn broer kan die nog even blijven piepen omdat die zo weinig batterij verbruikt dat er nog steeds wat in het apparaatje zelf zit.
Ik voel mij zo kut maar ik weet niet waarom mehhh.
Het hele account verwijderen uit je email app en opnieuw erin zetten? Dan gaat ie alles vanaf 0 opnieuw synchroniseren denk ik?
Ik zit the bridge te kijken maar weet niet zeker of ik seizoen 3 nou wel helemaal gezien heb. De eerste aflevering wel in ieder geval. Hoe kom ik hier nu achter
Oh fijn gevoel he! Heb ik ook! Ben sinds januari consequent aan het sporten en kan me echt niet voorstellen dat ik het eerst regelmatig liet versloffen. Als ik het druk had, dan was sporten iets wat ik het eerste van m’n lijstje schrapte, maar nu hoort het echt gewoon bij mijn weekindeling en baal ik ook echt als ik effectief een keer niet kan (door vertraging met ov ofzo). Mijn zusje heeft echt jaren gezegd toen ik me niet zo goed in mijn vel voelde zitten van ‘ga nou sporten!’ en ik vond dat echt het altijd een belachelijke reactie, maar het helpt wel ergens. Geeft regelmaat en iets volhouden voor de verandering is ook eens leuk
Ik wil slapen voor mijn nachtdienst maar ik kan niet slapen
Ik ben net in 2u zo gigantisch ziek geworden, TMI maar het komt er aan beide kanten uit. Lekkere test in onze eerste week samenwonen
Dit x 10000!!
Stel je voor je hebt via via een mailadres gekregen van iemand waar je een soort van open sollicitatie naar gaat sturen. Diegene heet bijvoorbeeld Linda. Open je de de mail dan met ‘Beste Linda’ of ’ Hallo Linda’ of is dat te amicaal?
Ik zou beste Linda doen (of eigenlijk Beste mevrouw Achternaam)
Dankjewel! toch maar beste mevrouw achternaam gedaan
Ik wil misschien wel overstappen met energie maar ik heb echt geen idee waar ik dat moet doen. Wat is nou het goedkoopste enz. Pff
Ik hou van Border security. Zo fantastisch dom kunnen sommige zijn als ze betrapt worden op meesmokkelen van thee, nootjes, zaadjes etc. En maar beweren dat ze nergens vanaf weten. Het is echt ons zondagavond ding op TV (klinkt erg suf nu ik het zo typ, maar dat leedvermaak is gewoon leuk).
Zeker! Vind dat hij het zo mooi laat zien altijd.
Ik verpest nu waarschijnlijk je guilty pleasure, maar dat programma is toch volledig gescript?
Edit: oke misschien wist je dit al haha
helpt een knuffel?
Hahah ja ik weet het. Maar vind het gewoon geweldig.
Ik moet weer echt heel veel brood weggooien op werk en ik vind het zo kut.
Ik kijk ontzettend op tegen morgen ivm iets op werk waar ik niet zoveel controle over heb en waarvan ik niet weet wat er gaat gebeuren en ik zit mezelf echt gek te maken pfff
Ik ook. Heb net af en toe heel hard moeten lachen hoor. Vooral om dat filmpje met die step van Ali omfg