Die nam 'ie mee toch!?
Ik vind m soms echt doodsaai, maar die Frans Timmermans tv show had me wel echt in een deuk.
Lief
Nou ik keek nog eens voor de lol in mijn energie app en zit nu al over de 200,- per maand
Ik wil lekker in bed liggen met mijn pyjama maar nee ik heb nachtdienst. Nu maar de uren aftellen tot morgenochtend 7.30.
Woooow ik zou dit echt kut vinden??? Want ZEKER als ik niet in de āright headspaceā ben zou ik echt in een zwart gat van nare gedachten verzinken. Zeg dan gewoon ākan ik je zo even bellenā ofzo.
Aah zo rot dit! Werkze vannacht!
Ben ik de enige die ook best wel een etiquette van āSlecht nieuws vertel je in persoon of anders in een telefoongesprek, niet via een berichtjeā in zān hoofd heeft?? Das toch normaal??
Ik heb net een kitchenaid mixer gekocht zonder te overleggen met mijn vriend (van de gezamenlijke rekeningen). Toen ik het hem net vertelde was zijn enige reactie āokĆ© primašš¼ā.
OkƩ score dit ga ik vaker doen
Ik begin morgen met een nieuwe baan en mag gelijk al uurtje later starten.
Ik ga morgen met de fiets naar mijn werk en heb nu al pijn aan mijn billen.
Ik ben het hier echt mee eens, maar vanmorgen werd ik wakker met 3 gemiste oproepen van mān broertje en nu had ik toch best graag een berichtje gehad met wat er aan de hand is (uiteraard neemt hij nu niet op)
Ik wil nog slapen
Ik heb vandaag gereden in een automaat Ć©n aan de andere kant van de weg (dat moet hier). Wat een overwinningen hahaha. Ik had een trauma aan automaat rijden: vorige keer trapte ik de rem in als een koppelingā¦
Misschien is het de maandagblues maar ik droom dat ik een week vakantie kan nemen en ff lekker niks hoef. Jammer dat ik niet voldoende vakantieuren heb daarvoor en eigenlijk ook wel te veel werk om een week te laten liggen.
De laatste maand en ik moet me ziekmelden. Toch jammer, had graag 0 ziekte uren gehad dit jaar
O dit is zo naar inderdaad!
Eigenlijk zou je je ene been aan de zijkant van de auto moeten klittenbanden ofzo, zodat je die niet kan gebruiken.
Toen ik in mn moeders automaat ging rijden moest ik van haar 1 schoen uit omdat dat been niet te gebruiken haha
Ik belde net de huisarts en ik kon gewoon voelen dat de assistente met haar ogen aan het rollen was. Nu voel ik me aangevallen
Ik heb vandaag de eerste werkdag van mān nieuwe baan en ik ben zo zenuwachtig!!