Wat je even kwijt wil #30

Ik ook. Wakker om 4.15 en daarna geen oog meer dicht gedaan. Ik ben niet eens moe? Snap er niets van.

Hahaha, ik kon gewoon niet wachten :sweat_smile:

1 like

Ik kom aan op het station, half slapend nog, staan de 3Js te zingen??? En ineens allemaal trekkers?? Niks van aangekondigd?

2 likes

Slim, maar komt goed!! Misschien is het wel 3xtra rustig in de stad :stuck_out_tongue:

Wow, ik had gedroomd dat ik twee dagen gewoon niet naar m’n werk gegaan was en dat ik nu m’n werkmobiel erbij gepakt had en allemaal gemiste oproepen van m’n leidinggevende had. Ik werd met een erg onrustig gevoel wakker, moest ook echt even nadenken wat voor dag het was en of ik nou echt een aantal dagen ongeoorloofd niet naar m’n werk gegaan was, maar all good.

Ik drink nooit meer zuivel maar ik heb net per ongeluk een cappuccino met koemelk op. Dit gaat echt niet helemaal goed hoor :hot_face: echt krampen en rennen naar de wc

Tot woensdag avond, zou eerst donderdag weg gaan, maar heb ook omgeboekt!

Ah nee, het zit je echt niet mee met werk! Welke richting in welke omgeving zoek je?

Ik werk in Den Bosch, zal het in de gaten houden voor je :sparkles:

Elke keer als ik de reclame van het merk vatt.enval hoor, hoor ik hartaanval.

10 likes

Haha nu ben ik wel benieuwd naar de Spaanse versie?

Ik probeer ook iedereen in mijn omgeving in de ASMR richting te duwen :heart:

Misschien een beetje een domme vraag maar ik wil een zalmtaart maken en doe dat normaal altijd ~op gevoel~ in een springvorm. Als ik hem in een cakeblik bak, zou ie dan langer/korter in de oven moeten?

Ik scheurde zojuist uit mijn broek, top :thumbsup:

Ik denk langer, omdat hij dan dikker is. Ik zou het gewoon goed in de gaten houden en als hij aan de buitenkant te snel gaat even aluminiumfolie er overheen.

wow als je ‘lid’ bent van de vapiano krijg je gewoon een hele fles cava voor je verjaardag???

10 likes

Ik wil muziek gebruiken voor bij een videootje, maar daar zitten natuurlijk rechten op. Heeft iemand ervaring met een site waar je rechtenvrije muziekjes kan downloaden? Ik zie door de bomen het bos niet meer.

1 like

Ik ben onderweg naar Berlijn met de trein en zit al in Duitsland. Blijkt dat m’n telefoon de tijd hier aangeeft, echt handig :joy: Wist niet eens dat m’n mobiel dit deed haha.

3 likes

Youtube audio library

Kan je hier iets mee? https://www.laurasbakery.nl/recept-omrekenen-naar-ander-soort-bakvorm/