Elke keer als ik de reclame van het merk vatt.enval hoor, hoor ik hartaanval.
Haha nu ben ik wel benieuwd naar de Spaanse versie?
Ik probeer ook iedereen in mijn omgeving in de ASMR richting te duwen
Misschien een beetje een domme vraag maar ik wil een zalmtaart maken en doe dat normaal altijd ~op gevoel~ in een springvorm. Als ik hem in een cakeblik bak, zou ie dan langer/korter in de oven moeten?
Ik scheurde zojuist uit mijn broek, top
Ik denk langer, omdat hij dan dikker is. Ik zou het gewoon goed in de gaten houden en als hij aan de buitenkant te snel gaat even aluminiumfolie er overheen.
wow als je âlidâ bent van de vapiano krijg je gewoon een hele fles cava voor je verjaardag???
Ik wil muziek gebruiken voor bij een videootje, maar daar zitten natuurlijk rechten op. Heeft iemand ervaring met een site waar je rechtenvrije muziekjes kan downloaden? Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben onderweg naar Berlijn met de trein en zit al in Duitsland. Blijkt dat mân telefoon de tijd hier aangeeft, echt handig Wist niet eens dat mân mobiel dit deed haha.
Youtube audio library
Oh ja even puzzelen met de maten en cups maar bedankt!
Wanneer je je bril maar maar blijft poetsen en niet schoon krijgt. Nu lijkt het alsof er constant een plaatselijk mistbankje hangt tussen mij en mân computer.
Appel eten naast je koffie, en als dat niet lukt wat gebroken lijnzaad in een yoghurtje eten. Succes guaranteed!
Dit is een interpretatie van âdaar wordt op de deur gekloptâ, niet letterlijk dus want âookal ben ik zwart als roet, ik meen het wel goedâ was volgens Mn mom in de 90s al niet okĂ© gelukkig.
Mn spelling is kut dus hoop dat ie klopt
Quien toca a la puerta
Tocar firme, tocar suave,
Quien toca a la puerta,
a la puerta boom boom
no tengais miedo, somos amigos
es para la fiesta que estamos aquĂ
Alleen maar naar werk voor een stink lange vergadering. Buhhhhh.
Ik had daarnet een hotdog die veel te duur was voor wat het was (en ongevraagd met zuurkool). Nu heb ik een mocchaccino gekregen die niet warm is. En ik werd net 18 geschat door een computerprogramma (d.m.v. video en ik ben 30 ). Gaat top hier
.
Ik geloof dat mijn onderbewuste een crush heeft op eeb 10 jaar jongere youtuber, hij verschijnt steeds in mijn dromen. Heel irritant
Kende deze tip nog niet, maar heb een beetje dreft gebietst in de kantine en holy hell ik kan weer helder zien!
Heb vandaag Philips hue lampen in mân huis geĂŻnstalleerd en voel mij net Tony Stark die tegen Jarvis praat.