Jezus ik dacht ik ga even naar de bieb om daar mn cv op te leuken en even in alle rust te solliciteren.
Maar de bibliotekeressen waren een stel mutsen " Huh. Wil je op mijn computer… oooh op de computers van de bieb hi ha ho"
En toen gingen ze steeds keihard met elkaar praten en ook mega domme onderwerpen. En ze waren daar aan het verbouwen ofzo heel vaag allemaal. Voortaan ga ik gewoon lekker in de stad naar de bieb en niet in dit gehucht.
Dit vind ik ook zo vervelend van werken op kantoor. Heb dit ook, en ook steeds droge ogen. Gelukkig zit ik af en toe alleen waardoor ik zelf de verwarming en ventilatie kan regelen. En probeer heel veel te drinken.
Trouwens, een loopneus komt juist niet van droge lucht. Misschien toch verkouden?
Ik werk thuis vandaag en ik vind de hele dag in m’n muffe huis best saai, maar heel de dag chille koffie drinken en verse gember thee uit een grote mok en kon als vanouds gebakken kaas op brood eten :’) En mijn uitzicht is eigenlijk best een stuk mooier dan die op kantoor
Edit; heeft er niks mee te maken maar mijn oorlellen jeuken dus al de hele week en zijn super droog. Denk door de kou ofzo maar wat raarrrr.
Sorry als je dit vervelend vindt want het klinkt alsof je alles al geprobeerd hebt, maar de klachten die je hier beschrijft had ik met een vitamine D tekort wat blijvend was en wat ik niet zelf aan kon vullen.
Het is niet m’n bedoeling om belerend te zijn, maar hoop dat als je er nog niet aan gedacht hebt, je er misschien wat aan hebt. Want het is súper klote en om gek van te worden
Huh, waarom wilt de arts en zelfs reumatoloog dit niet toekennen? Ik ga over een paar maanden ook naar de reumatoloog voor fibromyalgie (althans, om te kijken of ik dat heb) en hoop wel dat, mocht ik dat hebben, ik gewoon dat labeltje krijg.
Jeetje! Kan je niet naar een andere arts?
Ik word al jaren van het kastje naar de muur gestuurd en zit eigenlijk ook gewoon te wachten op een labeltje. Gewoon om die bevestiging te krijgen dat het geen onzin is en ik het niet verzin.
Oh en nog beter: 0730 uit bed komen, snel douchen en voor 08u aan je bureau zitten met je ontbijtje en nu dus al klaar!
Respect voor jou! Want dat is niet makkelijk!
Ik blijf het grappig vinden als mensen bij de kassa van Waterstones vragen of ze een bepaald Nederlands boek o.i.d. hebben. Vanmiddag iemand die een bijzondere scheurkalender zocht van Kooten & De Bie van 4495995 jaar geleden.
mijn reumatoloog noemt het wel fibromyalgie, maar schrijft het niet zo op. Chronisch pijnsyndroom en SOLK staat er.
het word wel erkend, maar nog niet overal helaas.
Hmm, vreemd, die van mij zei dat afwasmiddel te heftig is voor de extra coatings. Mijn moeder kocht véle jaren geleden dit en gebruik ik nu nog:
En ik hoorde onlangs van iemand dat de ontspiegeling helemaal verdwenen was nadat ze afwasmiddel had gebruikt.
Maja, ik weet niet of zo’n speciaal product echt nodig is of dat het vooral slimme marketing is (ik heb normaal een beetje een hekel aan allerlei verschillende producten, zogenaamd voor verschillende doeleinden, terwijl het prima met een simpel huis-tuin-keuken-product zou kunnen), maar ik durf het risico niet nemen, aangezien brillen zo duur zijn, dus ik doe maar braaf hiermee verder, haha. En aangezien ik onlangs dat verhaal hoorde, durf ik al helemaal niet meer . Zij kreeg van haar opticien gelukkig wel gratis nieuwe glazen (garantie), maar ze heeft hem niet verteld dat ze haar bril met afwasmiddel had gewassen.
Bij mijn opticien gebruiken ze spiritus en dat doe ik nu dus ook, werkt als een trein
Water en handzeep werkt ook altijd prima. Het belangrijkst is waar je hem mee schoonmaakt, een oude (maar wel schone) theedoek werkt altijd het best - sowieso iets gebruiken van 100% katoen, dan heb je de minste kans op vegen/een waas.
Ik had gister een sollicitatie waar ik echt een goed gevoel over had, helaas werd ik vanmiddag al gebeld dat ik het niet geworden ben (je lijkt ons een hele geschikte kandidaat, maar…) Toch een redelijk fijn gevoel nu, want normaal zou ik na zo’n afwijzing een heel pak koekjes + chips + al het andere dat ik kon vinden hebben opgevreten. Dit keer daarentegen besloten een rondje te gaan hardlopen om de frustraties te doen zakken. Het idee dat ik - hoewel het op werkgebied nog niet echt wil lukken - ik in ieder geval iets meer grip heb op mijn poging tot een gezonde leefstijl voelt echt goed!
Wat kut zeg!
Onderwijs?
wtf…
Oh heel raar. Hoop dat t meezit