Wat je even kwijt wil #30

Ik heb nu officieel een week ruzie met mijn moeder/zus. Ook niet meer gesproken

Ik heb zo een borrel en ik wil zo graag niet gaan. Maar kan ik niet maken. Maar echt zo’n zin om thuis te blijven.

Ik ga iig niet het eerst contact zoeken, dat weet ik wel.

Vervelend! Ik ben ook aan het solliciteren en het is zo klote om dat nieuws te krijgen. Hopelijk vind je gauw iets leuks!

1 like

Ik zit in parijs en ik was even vergeten dat ze hier zoooo laat avondeten. Ik ga al vanaf half 6 dood van de honger maarja. Zit nu als een echte tatta op m’n hotelkamer te wachten tot het geoorloofd is om naar een restaurant te gaan.

2 likes

@Luzarl ben je al een beetje gesetteld op je nieuwe plekje?

Ik heb gister naar aanleiding van jouw post online een reading gedaan. Vond het wel grappig maar verwachte er niet veel van. De kaarten lagen op z’n kop en ik moest er 10 aanklikken. Vond het een beetje random. Er werd gezegd dat ik een cadeau zou krijgen van een man, omdat iemand me waardeert, en ik zou een man uit het verleden tegenkomen. Kom ik vandaag op werk, lag er een chocoladeletter voor me, gekregen van een medewerker. En later kwam ik een oud collega tegen en heb daar even mee staan praten. Vind het nu wel een beetje eng :sweat_smile:

16 likes

Ja het is echt zoo fijn!!! En al mn vriendinnen zijn jaloers en hebben zich meteen ingeschreven op de site, nou veel plezier en tot over twee jaar :joy: we hebben er ook wel echt iets leuks van kunnen maken! Lief dat je t vraagt!

7 likes

Ahh waar gaat het over? Ik vind een week best lang! Spannen je moeder en zus echt samen ofzo?

Ik ben echt weer chagrijnig van de zoektocht naar een huis en overal tussen te vallen. Stom woningbeleid in Nederland.

Het gaat erom dat mijn zus besloten heeft geen cadeau’s meer te geven/kopen met kerst en daarna besloten mijn ouders hetzelfde te doen, terwijl ik al cadeau’s gekocht had. Toen stelde ik voor dat we dan vanaf volgend jaar doen maar nee mijn zus en haar man wilde dat vanaf dit jaar.

En nu gaat het mij niet zozeer om de cadeau’s maar meer om het feit dat mijn zus een beslissing maakt voor 8 mensen en dat dat dan gewoon gedaan word zonder overleg met mij en mijn vriend. En dat is een terugkomend iets binnen ons gezin; en dat was ik een beetje zat nu dus.

Eindelijk geniet ik weer van m’n single leven. Zit First Dates te kijken met een speciaal biertje, old amsterdam kaasblokjes en olijven. En ik laat scheetjes.

31 likes

Oh ik ken dat, dat iemand ff iets bepaalt voor het hele gezin. Wij hadden vorig jaar ook ruzie door plannen rond Kerst die er doorheen werden gedrukt :’)
Stom hoor, komt haar/hun waarschijnlijk goed uit nu en dan moet iedereen maar volgen. Kun je cadeaus bewaren voor verjaardagen ofzo?

Nee ze verdienen ver boven modaal maar ze vind het veel werk om cadeautjes te bedenken/kopen en ze doen het bij haar schoonouders ook niet meer. Ze wilden alleen cadeau’s voor mijn nichtje. Maar die krijgt dus ook niks meer van mij nu :japanese_ogre:

5 likes

Ja ik vind dat echt heel erg stom, je hebt toch gewoon bepaalde tradities rond deze tijd en die veranderen na een tijdje natuurlijk maar moet wel gewoon in overleg gaan imo… is het bij jullie nog goed gekomen vorig jaar?

Heb de cadeautjes die ik had teruggestuurd en wat ik voor haar vriend had gekocht waren auto wasspullen en die gebruik ik nu gewoon zelf.

2 likes

Nee het werd alsnog wat zij hadden bedacht. Ach ja. Dit jaar lijken ze meer rekening met mijn zusje/mij te houden, gelukkig.
Ok wel fijn dat je geen geld kwijt!

Ja alle restaurants waren leeg of de keukens nog niet open haha. Maar ondertussen zit ik ergens en heb besteld! Ober keek me wel meelijwekkend aan toen ik een tafel voor 1 vroeg, maar I can do this.

5 likes

Huh is dat zo? Met mijn vriend zat ik rond 18 al lekker avond te eten in een restaurant :flushed: Is dat gek daar? haha

Yeah you got this! Lekker relaxen en mensen kijken. Wij waren laatst ook een weekend weg en ik zag best wat mensen die alleen in een restaurant zaten te eten, boeide niemand wat. Eet smakelijk!!

1 like

Haha geen idee, ik kwam alleen maar restaurants tegen die pas om 18:30 open gingen of die nog helemaal leeg waren.