Mijn broer heeft dat destijds ook besloten voor ons gezin, alleen was hij toen 18 en ik 15 en wilde hij geen geld besteden aan ons
sindsdien heeft niemand in ons gezin ooit meer een cadeau ontvangen voor kerst of sinterklaas
Mijn broer heeft dat destijds ook besloten voor ons gezin, alleen was hij toen 18 en ik 15 en wilde hij geen geld besteden aan ons
sindsdien heeft niemand in ons gezin ooit meer een cadeau ontvangen voor kerst of sinterklaas
Heb ik idd ook wel eens voor gekeken maar met de 25.000 a 30.000 km die ik per jaar rij echt geen doen helaas
Ik haaaat dat gevoel van stroeve tanden na het eten van spinazie
Oh man het idee van dat gevoel alleen al! Ik vind spinazie heel lekker, vooral rauw, maar eet het hierdoor echt nooit meer.
@vuilnisglitter @Xiomara iets met zuivel erbij eten/drinken. Het gaat om oxaalzuur en dat zal zich dan hechten aan de zuivel in plaats van aan je tanden
Ik lust/drink geen melk, maar veel water drinken helpt vaak ook wel gelukkig.
Oh wow dankjewel voor de tip! Sowieso altijd leuk om scheikundig te kunnen onderbouwen waarom iets zo reageert.
Ik heb vrijdag een fillerbehandeling s middags en in de avond een borrel. Kan ik dit combineren of moet ik de afspraak verzetten? Wordt niet echt wijzer van Google.
Bedoel je of je alcohol mag drinken?
Ja heb al op Google opgezocht maar kan er niets duidelijks over vinden. Ben een beetje in dubio wat ik moet doen.
Een avondje geen alcohol drinken is toch geen probleem?
Wat goed! Fijn
Ik wil geen zielige berichten meer zien op mijn Facebook tijdlijn. Kun je dat ergens instellen?
Ik zit nu weer te huilen, kan al die ellende niet aan man pfft
Ik heb me dit ook wel eens afgevraagd hoor, en ook wel eens een dag later met medicatie begonnen als ik een feestje bijvoorbeeld had en graag een biertje/wijntje wilde drinken. Als het echt niet anders kan dan is geen alcohol drinken natuurlijk prima, maar als het wel kan, dan graag
Ik was vergeten hoe hilarisch oncyclopedia kon zijn:
Je mag ook eigenlijk niet sporten, en dat doe ik zelf ook altijd direct erna. En zou eigenlijk niet kunnen bedenken waarom je geen alcohol kan drinken erna… tenzij je miss last van bloedingen hebt gehad ofzo
Vraag uit het niets, waar ik misschien beter mee op het VIVA forum terecht zou kunnen qua leeftijdsgroep, maar probeer het toch: wat doen jullie oma’s (of opa’s eigenlijk ook) qua dingen in huis? Mijn oma was altijd nog vrij mobiel en reed auto, maar is recent geopereerd en heeft een klein herseninfarct gehad waardoor ze één hand niet meer heel goed kan gebruiken. Ik was er net en ze verveelt zich zo. Nou is ze ook wel een beetje moeilijk soms, als in dat ze ook weinig wil, maar ik dacht misschien weet iemand hier nog iets om te doen? Ze kijkt nu veel tv, leest en doet puzzelboekjes. Legpuzzel had ik ook voor haar meegenomen en m’n nichtje was daar met haar mee begonnen, maar die had ze toch weer opgeruimd. Vroeger deed ze ook wel bridge-spelletjes op de computer maar daar is ze mee gestopt.
Mijn werk heeft bedacht dat we in december allemaal kersttruien moeten dragen want dat is geinig hi ha ho
Maar ik heb zo’n trui niet in mijn bezit en ik vind het echt je reinste onzin om zo’n primark-geproduceerd kledingstuk te kopen voor enkel dit doel terwijl ik het verder het hele jaar niet aantrek dus ik heb hier echt helemaal geen zin in maar dan ben ik weer de zure spelbreker pff
Als ik slingers om m’n schouders hang is dat dan kerstig genoeg??
misschien in een tweedehands winkel? Lokale kringloop? Of van iemand lenen?
Ik zou daar ook niet aan mee doen hoor. Maar ik vind zuur zijn niet zo erg, kan ik ze meteen voor de voeten gooien dat het onzin is om dat te kopen om een dag of een paar dagen per jaar aan te trekken. Als je wel mee wilt doen kun je misschien iets groens en roods aan doen wat al in je kast ligt? Die moeite zou ik misschien nog willen nemen.