Wat je even kwijt wil #30

Haha ja in frankrijk en andere zuid europese landen eet men wat later. Sommige plekken in spanje zelfs pas vanaf 9 uur. Maar niet overal hoor er zijn vaak ook nog plekken die rekening houden met toeristen.

Mijn vriend is nu verkleed als echte Zwarte Piet (rode lippen, pik zwart) voor de voetballertjes. Ik schaam me echt kapot, hij zet het ook nog op insta :weary:

Strong confident rozevarken

2 likes

Mn auto is kapot en kan niet meer rijden en ik kan echt wel janken. Reparatie wordt duur en heb ik eigenlijk geen geld voor, de auto is al 20 jaar oud dus hoeveel moet ik er nog in investeren voordat ik zeg het is klaar? Maar ik heb ook geen geld voor een nieuwe. En ik ben 6 dagen per week afhankelijk van een auto ivm werk en ploegendiensten op tijden dat er geen ov gaat. :disappointed_relieved:

Zo balen! Ik heb dit moment vorig jaar ook gehad, ik ben toen een tweede hands autootje gaan leasen (goedkoper dan een nieuwe). Veel geld elke maand, maar meteen eentje in één keer betalen kon ik op dat moment ook niet…

Mijn broer heeft dat destijds ook besloten voor ons gezin, alleen was hij toen 18 en ik 15 en wilde hij geen geld besteden aan ons

sindsdien heeft niemand in ons gezin ooit meer een cadeau ontvangen voor kerst of sinterklaas

:roll_eyes:

Heb ik idd ook wel eens voor gekeken maar met de 25.000 a 30.000 km die ik per jaar rij echt geen doen helaas

Ik haaaat dat gevoel van stroeve tanden na het eten van spinazie :grimacing:

8 likes

Oh man het idee van dat gevoel alleen al! Ik vind spinazie heel lekker, vooral rauw, maar eet het hierdoor echt nooit meer.

1 like

@vuilnisglitter @Xiomara iets met zuivel erbij eten/drinken. Het gaat om oxaalzuur en dat zal zich dan hechten aan de zuivel in plaats van aan je tanden

2 likes

Ik lust/drink geen melk, maar veel water drinken helpt vaak ook wel gelukkig.

1 like

Oh wow dankjewel voor de tip! Sowieso altijd leuk om scheikundig te kunnen onderbouwen waarom iets zo reageert.

3 likes

Ik heb vrijdag een fillerbehandeling s middags en in de avond een borrel. Kan ik dit combineren of moet ik de afspraak verzetten? Wordt niet echt wijzer van Google.

Bedoel je of je alcohol mag drinken?

Ja :grimacing: heb al op Google opgezocht maar kan er niets duidelijks over vinden. Ben een beetje in dubio wat ik moet doen.

Een avondje geen alcohol drinken is toch geen probleem?

Wat goed! Fijn :blush:

1 like

Ik wil geen zielige berichten meer zien op mijn Facebook tijdlijn. Kun je dat ergens instellen?

Ik zit nu weer te huilen, kan al die ellende niet aan man pfft

Ik heb me dit ook wel eens afgevraagd hoor, en ook wel eens een dag later met medicatie begonnen als ik een feestje bijvoorbeeld had en graag een biertje/wijntje wilde drinken. Als het echt niet anders kan dan is geen alcohol drinken natuurlijk prima, maar als het wel kan, dan graag :stuck_out_tongue:

5 likes

Ik was vergeten hoe hilarisch oncyclopedia kon zijn:

http://m.oncyclopedia.org/wiki/Limburg_(Nederland)

2 likes