Heeft Hema nu niet een duurzame kerstcollectie?
Ik las dat je dan sneller last van blauwe plekken en zwellingen kunt hebben omdat je bloed verdunt wordt. Het gaat hier wel om vijf uur na de behandeling en niet in de 24 uur ervoor.
Dat is het inderdaad haha.
Hoe duurzaam is het ĂŒberhaupt als het gemaakt is voor een feestdag?
Hahaha ja ik snap ook echt niet waarom ze daar opeens geen zin meer in heeft??? Ze was echt zwaar verslaafd jarenlang (echt spelen tot diep in de nacht enzo). Maar ga denk ik de volgende keer dat ik daar ben even kijken of dat spel nog werkt of dat het misschien geupdate moet worden ofzo, zou me niks verbazen als ze er daarom mee gestopt is eigenlijk
Dat is ieder voor zich. Mijn bericht is bedoeld voor Ella, dat er eventueel nog andere opties zijn naast Primark.
Ieder voor zich Het labeltje âduurzaam gefabriceerdâ is in ieder geval een goede marketingstruc
Ja ze bridgete ook bij twee of drie clubs inderdaad! Alleen die zijn slecht bereikbaar zonder auto vanaf haar huis dus dat is nu lastig (en volgens mij durft ze ook nog niet zo goed alleen de deur uit, want ze heeft nu recht op aanvullend OV vanuit de gemeente maar dat wilde ze ook niet). Dus was idd meer op zoek naar dingen voor in de periode dat ze nu meer aan huis gebonden is!
Heb je een groene trui? Hang je er wat kerstballetjes en een snoer lichtjes op batterij in (als je die nog ergens in huis hebt liggen), hartstikke kerstig.
Nee huisdieren vindt mân oma vies helaas. Maar dankjewel voor het meedenken in elk geval, lief!
Dat heb ik met Elanden, Komodovaraan, ligfietsen en Kux Kux Klan.
Ja ik heb dat met de metamorfose van rups naar vlinder
Ah dankjewel! Ga er eens naar kijken! Geestelijk is ze nog goed dus dat is wel heel fijn.
En ja ze woont nog thuis (wel in een seniorenflat waar ze ongeveer 1x in de week een activiteit organiseren denk ik, daar gaat ze wel soms heen).
Merk echt aan haar dat ze mensen nodig heeft die haar activeren nu en dat ze uit zichzelf niks doet (ook weinig met de dingen in huis), maar daar moeten we met haar en de rest van dr familie ook nog even balans in vinden denk ik (ze wil het liefst gewoon dat mân moeder er elke dag de hele dag is maar ja, iedereen heeft een fulltime baan of studie dus dat gaat niet).
Fijn dat Venloos hier een speciaal plekje in heeft eindelijk erkenning hahahahaha. Die pagina is echt hilarisch @TantePollewop (maar ga âm toch niet aan collegaâs laten lezen
want ik word al genoeg gepest)
Thanks FFâers om me te influencen tot het kopen van een satisfyer! Waarom heb ik dit niet eerder gedaan?
Ik lig op de bank onder een deken en geen zin om naar bed te verhuizen. First world problem.
jaaa doe! zet 3 wekkers en gaan met die banaan!
Uurtje geslapen en nu klaar wakkerâŠ
Jaa!! Maak fotoâs ben zo benieuwd!
Ik wil slapen. Borrel was leuk.
Dit gaat een lange dag werken worden op max 4 uur slaap.
Of een korte als ik bij een cliënt in slaap val