Ik heb nu in mijn hoofd gehaald morgenochtend de zonsopgang bij de Eiffeltoren te bekijken en dus om 7u de metro wil pakken. Erg benieuwd of me dit gaat lukken.
jaaa doe! zet 3 wekkers en gaan met die banaan!
Uurtje geslapen en nu klaar wakker…
Goedemorgen . Het lijkt erop dat missie zonsopgang bij de Eiffeltoren gaat lukken.
Jaa!! Maak foto’s ben zo benieuwd!
Ik wil slapen. Borrel was leuk.
Dit gaat een lange dag werken worden op max 4 uur slaap.
Of een korte als ik bij een cliënt in slaap val
Het is 6:33 en ik ben nog wakker. Postnl komt tussen 9:30 en 12:00. Nope.
Graag posten in het wjekw- foto topic!!
Ik ben zo draaierig opgestaan, word er helemaal naar van. Alsof ik de hele nacht in van die theekopjes heb gezeten
Mijn vriend heeft opgenomen hoe ik lag te snurken gisteravond hahaha. Oeps
ik heb gister max 4 uurtjes geslapen en vannacht max 2,5. Ik kon gewoon niet meer slapen?! ga dan nadenken over alles in mn hele leven en dan wil het helemaal niet meer. Hoe ga ik deze werkdag overleven
Ben je niet verkouden? Als je gaat kamperen eind van de zomer is het ook super koud snachts en vochtig maar daar kan een mens prima tegen. En dan heb je niets meer dan een stukje doek tussen jezelf en de buitenlucht. Zijn ook zat mensen die met een raam open slapen het hele jaar door etc. Misschien maak je je nu onnodig druk om iets wat niet hoeft.
Ik kreeg net mijn auto niet eens open omdat het slot bevroren was😱
Zo hard heeft het toch niet gevroren zeg?!
Heb hem nu met lauw water wel weer open gekregen gelukkig
Ik weet dat je niet op dit antwoord zit te wachten, maar bij mijn kamer werkt het alleen om mijn raampje open te doen. Dan heb ik echt nergens last van als ik wakker word
Ik heb sinds gisteravond ineens ontzettende pijn aan mijn rechtervoet. Zit in het bovenste gedeelte van mijn voet net onder mijn dikke teen en het straalt ook door naar m’n dikke teen. Lopen gaat moeilijk en auto rijden ook al
Haha dit vind ik echt super leuk om te lezen! Ook omdat ik zelf niet altijd helemaal goed weet wat ik serieus moet nemen en wat niet, maar dit geeft wel hoop dat mijn goede voorspellingen voor 2020 misschien dan toch uitkomen
Kutt ik heb m’n favoriete sjaal in de trein laten liggen
Heb wel meteen zo’n formulier ingevuld, hoop dat hij terugkomt
Oh wat fijn dat dat zo gelukt is toen! Ik ben inmiddels op m’n werk maar ga zo even proberen te bellen dan!
M’n vriend: “ik liet net zo’n keiharde boer in de auto, je zou trots op me zijn geweest”
Ik, meteen jankend: “ik ben altijd zooo trots op je”
#tjokvolhormonen