Wat je even kwijt wil #30

Leuk! Gefeliciteerd.

1 like

Of hij is gewoon stapel verliefd op je en was gewoon ontzettend in paniek dat er wat aan de hand was…

7 likes

Meer mensen met een soort van buikgriep? ( spugen en diarree)

Jup. Al sinds vorige week zondag heel verkouden en dit weekend echt best wel ziek. Het ging teon weer beter maar nu is het weer terug :frowning: en moet echt verder met m’n scriptie…

Bah… :disappointed:
Het begon paar dagen terug met mijn zoontje (spugen en diarree), gister mijn vriend koud, rillerig en diarree en nu net ik zelf ook op de wc gezeten :persevere:

Zelfs dan vind ik het bizar

5 likes

Dit is best wel toxic. Als je het nu met het erover hebt, vindt hij z’n eigen gedrag dan normaal?

In het verlengde hiervan merk ik dat ik de laatste tijd echt woest kan worden om mensen die steeds hetzelfde riedeltje herhalen van iets fout doen, daarna sorry zeggen en beargumenteren dat het vanuit heftige emotie ging. Check yourself gewoon, keer op keer je excuses aanbieden maakt gewoon niet goed dat je het in de eerste plaats laat gebeuren. Ok rant voorbij dank u wel voor de aandacht.

16 likes

Klinkt niet als een logische aanloop tot “bitch”.

5 likes

Ja ik ben nog gewoon te beduusd ervan denk ik om er een mening over te vormen. Hij is van zichzelf heel kalm en soms ineens fuckin explosief. Hij zei dat hij bang was dat mij iets was overkomen of dat ik misschien dood in huis lag en hij werd daar gek van. @anon50122296 ja ik denk dat bezorgdheid het vooral is geweest maar dit uitte zich dan wel heel extreem. En dit is een quote uit de brief die voor mn deur lag.

Het ergste wat hem ooit is overkomen? Ik weet dat hij wel voor heter vuren heeft gestaan. Maarja ik heb sorry gezegd en hij ook. En nu weet ik niet wat ik ervan moet vinden. Heeft misschien ff tijd nodig.

Gun jezelf die tijd. Dat hij sorry zegt en weer rustig is, zegt niks over hoe jij je erover mag voelen/voelt. Ik zou denk ik zelf even paar dagen afstand nemen zodat je los van hem even kunt peilen bij jezelf hoe het gaat.

3 likes

De hechtingen zijn net uit mijn oogleden verwijderd en ik ben zo blij, is echt mooi geworden! Moet nu alleen wel wennen aan mijn ‘nieuwe’ gezicht :sweat_smile:

21 likes

Als jij ongerust bent over iemand word je dan boos?

En als je iemand mag kiezen waar je oud mee mag worden, vind je het dan normaal of prettig dat iemand zijn emoties niet kan controleren en zo boos wordt bij ongerustheid of machteloosheid of verwacht en wens je een meer volwassen/in control persoon?

Denk dat je over een paar dagen wel een besluit kan nemen over hoe nu verder, tijdens welke ik wel zou aanraden afstand te houden van deze jongen. Neem de tijd om goed na te gaan hoe jij je nu hier over voelt en wat het met je doet en wat jij nodig hebt in je leven en wat voor persoon daarbij past.

3 likes

Klinkt geweldig! Geniet ervan :green_heart:
Hoop dat het wat beter met je gaat

1 like

Ik vind het knap als mensen namen onthouden, want ik kan dat dus echt niet. Ik liep vandaag langs de opticien om een afspraak te maken en dat mens wist meteen mijn achternaam. Wist gelijk niet wat ik moest zeggen :sweat_smile:

:heart:

1 like

ok ik ben mn bed uit en op de bank. welk eten zal ik bestellen

ik wil misschien zo nog langs de mac rijden voor de sokken. Iemand een idee of ik nog een kans maak? of dat het verspilde moeite is :joy:
Gaat om de mc donalds in Rosmalen trouwens

Mexicaans eten met heel veel kaas overal op. GEEN rijst. Wel veel quesadillas etc. ZO LEKKER GIMMIE GIMMIE

3 likes

Volgens m’n vriend die bij de Mac werkt wel, grote kans dat ze er nog zijn! Natuurlijk wel afhankelijk van hoeveel mensen er al zijn geweest vandaag enzo…

1 like