Ik wilde zo graag naar mijn wekelijkse sportmomentje maar nu start de auto niet omdat de accu leeg is door de kou en net nu is onze andere auto ook niet thuis. Je zou denken kind stel je niet zo aan maar ik kan gewoon alleen maar janken nu omdat ik zo graag wilde gaan
Collega (ook pedicure) dacht ook al aan een pees ontsteking. Ik za eens opzoeken wat de symptomen van jicht zijn! Moet ik hier gewoon even mee “rondlopen” en kijken of het zelf over gaat of raad je aan om hiermee naar de dokter te gaan?
Ik baal, niets gekocht bij douglass dit weekend want zonde van het geld en niet nodig.
Vind ik net in een oude portemonnee een kadokaart met €80,-. Net nu alle kortingsacties voorbij zijn
Millenial zeurpost. Blehhh even zo’n dag dat iedereen waarmee je contact wil niet reageert of investeert, dat heb ik lang even niet gevoeld en buh dat is niet leuk nee. En zo’n vliegende start met mijn eigen muziek gehad dat nu alles niet lijkt te werken en het zo’n zwart gat is. En dan ook nog dat ik iemand een vriendschapverzoek op facebook stuurde waarmee ik een leuke klik leek te hebben, heeft ze me gewoon geweigerd? Terwijl we in dezelfde vriendenkring zitten en ik vrijdag met een diner bij haar aan tafel zal zitten en dan net doen alsof ik het niet weet. Lekker ongemakkelijk. Ok en doooor, fuck deze negativiteit en stomme verwachtingen
Nee helaas niet, is 30km en de les begon om half 11. Dacht nog misschien elektrische fiets lenen maar dat was alsnog 'n uur fietsen
Als ik soms toch extra lichaamsbeweging wil neem ik de bus en stap ik een halte of 2 eerder uit.
Ik heb zin in een muffin maar ik heb ze thuis laten liggen.
Hmm thanks voor je antwoord! Ik kijk het vandaag even aan en als ik het niet vertrouw bel ik morgen even de huisarts!
De klas die ik nu heb ik echt ontspoord. Of heel zenuwachtig voor Sinterklaas. Klas 1 hè.
@Evert duizendmaal dank voor je tip om te bellen! Kreeg een hele lieve mevrouw aan de telefoon die het door zou zetten aan de conducteur, en werd een kwartier later teruggebeld dat er niks in de trein lag maar dat er op mijn vertrekstation wel een sjaal was gevonden die precies aan mijn omschrijving voldeed. Kan hem vandaag ophalen op het station, ben echt heel blij nu
ik heb zulke natte ramen steeds in huis. zit al als een malle te luchten, maak ze elke ochtend droog (en soms als ik thuis kom van werk) en probeer voldoende te stoken maar het blijft maar vochtig.
Oke ik heb de komende 4 dagen eigenlijk geen tijd voor extra dingen wegens een absurde planning. Maar nu voel ik echt de enorme behoedte om alle kasten en de keuken uit te soppen en grote opruiming te gaan houden op de kledingkamer en voorraadkamer
Ik wil heel even pochen, want ik had gisteren een gesprek omdat ik nu een jaar bezig ben met de opleiding en ik heb nog nooit zoveel veren in m’n reet gestoken gehad. De officiële opleider was super enthousiast en positief over me, vond dat ik het ontzettend goed doe en voor loop op schema. Ze heeft me zelfs gevraagd om mijn portfolio en zelf in elkaar gezette schema voor de opleiding aan de nieuwe groep die start in januari uit te leggen, omdat ze het een voorbeelddocument vindt van hoe anderen het ook zouden kunnen aanpakken.
Ik was echt super rood, haha, maar wel echt heel leuk om te horen. M’n eigen opleider zat ook steeds betekenisvol te knikken en knipogen naar me wanneer ze weer aan het doorgaan was over hoe goed ik bezig was.
Wilde hier even over opscheppen, want ik wist wel dat ik goed bezig was, maar ik had niet verwacht dat ze zo onder de indruk zou zijn.
Het is al half 1 geweest en ik heb nog geen flikker vandaag uitgevoerd, terwijl ik 17 dingen op mijn To do-lijstje heb staan. Toppie! Ik ga NU beginnen.
@Runnerlongs Gefeliciteerd met je verjaardag!
Ik ging net naar de wc op werk, zat de hele wc pot vol met bloed en een maandverbandje. Had iemand waarschijnlijk wel doorgetrokken maar dan spoelt het niet weg hé Zelfs het papiertje had ze erbij gegooid (wat altijd aan de plakrand vastzit). Dom.
Ik was net mijn telefoon kwijt gingen alle leerlingen helpen zoeken. ‘Mevrouw kent u find my iphone?’.
Dan is de luchtvochtigheid te hoog. Heb je al vochtvreters geprobeerd?
Ik had onlangs heel erge vertraging door een staking bij de luchtvaartmaatschappij, en zou recht kunnen hebben op een compensatie van 600 euro. Omdat de maatschappij dit niet wou geven heb ik zo’n bureau ingeschakeld. Bij hen doet de maatschappij ook moeilijk dus gaat er nu een advocaat voor mij aan het werk. En op de één of andere manier vind ik dat heel volwassen klinken ofzo