af en toe wordt iemand van m’n studie geïnterviewd (voor promotie) maar tot nu toe hebben ze alleen jongens geïnterviewd en dat vond ik stom dus heb gereageerd dat ik wel volgende wil zijn haha
Ik heb echt een topdag vandaag! Na 2 dagen hoofdpijn lekker veel werk verzet vandaag, het vooruitzicht op een spannend gesprek voor een grote klus vrijdag en m’n burenruzie om De Grote Vreselijke Boom is vandaag helemaal opgelost samen met de boomchirurg. Ik heb ook nog een flinke stapel grote takken van m’n berk achtergehouden om in huis op te hangen en macrameetjes aan te maken. Cue de grappen over een flinke bos hout voor de deur hihaho.
Toen ik gisteren niet bereikbaar was en mn date niet wist waar ik was, of bang was dat mij misschien iets was overkomen heeft hij contact gezocht met mijn zus en zelfs nog een brief geschreven en bij mn deur neergelegd. Toen ik contact met hem opnam ging hij echt helemaal over de rooie. En nu heeft hij weer sorry gezegd en ik moest mn zus zeggen dat ze niet op zijn bericht moest reageren etc. Ik weet dat het heel naar is als je ongerust bent om iemand maar ik schrok er een beetje van. Hij heeft zelfs de politie ook gebeld. En het stomme is, ik had sterke valeriaan genomen omdat ik heel onrustig was, en daarvan viel ik in slaap. Nouja, ik weetniet eens wat ik met dit bericht wil zeggen maar pff.
Hij zou langskomen bij mij maar ik deed niet open. Is wellicht wel handig om erbij te vermelden want dat heb ik niet gedaan. Maar ja, ik weetniet goed wat ik ervan vind. Ik zou het ook wel naar vinden als ik zou hebben afgesproken en diegene niet open doet en onbereikbaar is.
Ik vind dat ook ver gaan. Ik werd pas om 5 uur 's nachts wakker. Het plan was om alleen ff een dutje te doen voordat hij kwam. Hij appte net wel dit.
Well I’m sorry for my harsh words towards you yesterday. I was out of control.
All I said to you was out of anger and I do not mean it.
Hij noemde me ook bitch etc. Ik bedoel ik sliep gewoon? Het was niet mijn bedoeling in slaap te vallen. En hij betrekt mijn zus dan ook in iets wat haar niet echt aangaat. Maar ik laat het maar gaan want ik weet gewoon niet wat ik ervan vind. Oja en ik moest naar de hell gaan.
Wat goed, gefeliciteerd!
Wilde een surprise maken voor mijn man als verrassing. Maar had het vanmorgen pas bedacht en heb alleen morgen nog de tijd. De verf was niet pakkend genoeg. Dus drogen en extra lagen gaat niet op tijd. Doos uitsnijden ging compleet mis. Hele doos scheurde en scheef en alles. Stom idee van mezelf. Heb nu dus maar opgegeven.
Leuk! Gefeliciteerd.
Of hij is gewoon stapel verliefd op je en was gewoon ontzettend in paniek dat er wat aan de hand was…
Meer mensen met een soort van buikgriep? ( spugen en diarree)
Jup. Al sinds vorige week zondag heel verkouden en dit weekend echt best wel ziek. Het ging teon weer beter maar nu is het weer terug en moet echt verder met m’n scriptie…
Bah…
Het begon paar dagen terug met mijn zoontje (spugen en diarree), gister mijn vriend koud, rillerig en diarree en nu net ik zelf ook op de wc gezeten
Zelfs dan vind ik het bizar
Dit is best wel toxic. Als je het nu met het erover hebt, vindt hij z’n eigen gedrag dan normaal?
In het verlengde hiervan merk ik dat ik de laatste tijd echt woest kan worden om mensen die steeds hetzelfde riedeltje herhalen van iets fout doen, daarna sorry zeggen en beargumenteren dat het vanuit heftige emotie ging. Check yourself gewoon, keer op keer je excuses aanbieden maakt gewoon niet goed dat je het in de eerste plaats laat gebeuren. Ok rant voorbij dank u wel voor de aandacht.
Klinkt niet als een logische aanloop tot “bitch”.
Ja ik ben nog gewoon te beduusd ervan denk ik om er een mening over te vormen. Hij is van zichzelf heel kalm en soms ineens fuckin explosief. Hij zei dat hij bang was dat mij iets was overkomen of dat ik misschien dood in huis lag en hij werd daar gek van. @anon50122296 ja ik denk dat bezorgdheid het vooral is geweest maar dit uitte zich dan wel heel extreem. En dit is een quote uit de brief die voor mn deur lag.
Het ergste wat hem ooit is overkomen? Ik weet dat hij wel voor heter vuren heeft gestaan. Maarja ik heb sorry gezegd en hij ook. En nu weet ik niet wat ik ervan moet vinden. Heeft misschien ff tijd nodig.
Gun jezelf die tijd. Dat hij sorry zegt en weer rustig is, zegt niks over hoe jij je erover mag voelen/voelt. Ik zou denk ik zelf even paar dagen afstand nemen zodat je los van hem even kunt peilen bij jezelf hoe het gaat.
De hechtingen zijn net uit mijn oogleden verwijderd en ik ben zo blij, is echt mooi geworden! Moet nu alleen wel wennen aan mijn ‘nieuwe’ gezicht
Als jij ongerust bent over iemand word je dan boos?
En als je iemand mag kiezen waar je oud mee mag worden, vind je het dan normaal of prettig dat iemand zijn emoties niet kan controleren en zo boos wordt bij ongerustheid of machteloosheid of verwacht en wens je een meer volwassen/in control persoon?
Denk dat je over een paar dagen wel een besluit kan nemen over hoe nu verder, tijdens welke ik wel zou aanraden afstand te houden van deze jongen. Neem de tijd om goed na te gaan hoe jij je nu hier over voelt en wat het met je doet en wat jij nodig hebt in je leven en wat voor persoon daarbij past.