Klinkt geweldig! Geniet ervan
Hoop dat het wat beter met je gaat
Ik vind het knap als mensen namen onthouden, want ik kan dat dus echt niet. Ik liep vandaag langs de opticien om een afspraak te maken en dat mens wist meteen mijn achternaam. Wist gelijk niet wat ik moest zeggen
ok ik ben mn bed uit en op de bank. welk eten zal ik bestellen
ik wil misschien zo nog langs de mac rijden voor de sokken. Iemand een idee of ik nog een kans maak? of dat het verspilde moeite is
Gaat om de mc donalds in Rosmalen trouwens
Mexicaans eten met heel veel kaas overal op. GEEN rijst. Wel veel quesadillas etc. ZO LEKKER GIMMIE GIMMIE
Volgens mân vriend die bij de Mac werkt wel, grote kans dat ze er nog zijn! Natuurlijk wel afhankelijk van hoeveel mensen er al zijn geweest vandaag enzoâŠ
Misschien dat het bridgen niet meer goed lukt/te ingewikkeld is geworden door haar infarct? Dat ze het overzicht niet meer heeft en er daardoor maar mee gestopt is. Kan!
Verder heb ik geen opa en oma maar wel werk in een verzorgingshuis: tv kijken, kaarten met andere mensen, puzzelboekjes, muziek luisteren, AndrĂ© Rieu op tv kijken, kleuren voor volwassenen, schilderen, wandelen, ergens koffie gaan drinken, lezen, fotoâs kijken van vroeger en nu, herinneringen ophalen.
Edit: joe sorry spuit 11. Had nog niet verder gelezen dus zie nu alle andere tips die gelijk van aard zijn plus dat ze cognitief nog goed is. Negeer deze post haha!
Ik ben boos want Jan Smit gaat het songfestival presenteren. Mijn nachtmerrie is uitgekomen.
Geen probleem hoor, lief dat je meedenkt!
Ze was vandaag zowaar een rollator gaan ophalen bij de zorgwinkel (wilde ze eerst absoluut niet maar volgens mij heeft de buurvrouw haar overgehaald), hoop dat dat ook weer het zelfvertrouwen geeft om wat vaker naar buiten te gaan!
Awh ja dat hoop ik ook! Dat lijkt me zo moeilijk aan ouder worden, dat je fysiek ook steeds meer gaat inleveren en alles traag gaat.
Ja het lijkt me echt verschrikkelijk hoor⊠Mijn andere oma had het ook, die was fysiek ook best wel ongezond en onzelfstandig maar ook mentaal nog wel sterk, maar je wereld wordt dan toch zoveel kleiner.
Ik heb net op twee huurappartementen gereageerd. Duim aub mee dat ik er een krijg (2900 wachtdagen moeten vast iets doen toch?! Heb nooit eerder ergens op gereageerd XD)
Ja! Het klinkt zo futuristisch. Ik zeg ook constant âtwintig twintigâ in plaats van âtweeduizend twintigâ. Terwijl ik dat bij 2019 niet doe.
Altijd sushi.
Omg ze zijn zo cool! Maar ik mag deze maand echt niet naar de Maccie van mezelf want no-buy. Ik weet niet wie mijn Secret Santa is maar LET JE OP.
Ja ook als ergens staat (voorbeeld) 13-2-20 dan denk ik steeds dat de 2e helft van het jaartal mist
hahaha
Ik heb mezelf ook beheerst en alleen de sokken gehaald . En die waren dus gratuit
Chapeau, ik zou niet zonder patatjes en frietsaus buitenkomen.