Wat je even kwijt wil #30

Oh hemel. Voordat je daar achter bent! Haha. Hoe komen ze er op :rofl:

1 like

Ik zou ff langs een vriendin om iets op te halen en nu appt ze of ik daar wil eten :heart: ja ik wil. Ook nu pas onderweg naar huis van werk dus dit is zeer welkom.

8 likes

Mijn man en ik hebben een spam e-mail adres wat we gebruiken. Hij vult het overal in als spam adres. Maar ik kijk soms nog tussen de mails als er een bevestiging of iets wordt gestuurd. Nu heb ik net gekeken en zag ik dat hij gereserveerd heeft bij een restaurant op mijn verjaardag. Zo lief!

27 likes

Hoe warm ik stamppot op ik heb geen magnetron

Ik wil dit ook zo graag maar ik durf niet! Dit soort berichtjes helpen dan wel weer.

Wat ontzettend lief zeg!

1 like

Welke zin zal ik gebruiken in mijn sollicitatiebrief :exploding_head:

‘In het kader van het nieuwe /onderwijssoort/ IKC zou het vervullen van deze functie een mooie doorgaande lijn voor zowel kinderen als collega’s zijn.’

of

'In het kader van het nieuwe /onderwijssoort/ IKC zou het vervullen van deze functie een waardevolle doorgaande lijn voor zowel kinderen als collega’s zijn. ’

Overige opties zijn ook welkom hoor haha.

Aaaaaah dit vind ik echt schattig haha!

1 like

Ik heb een werkdilemma. Mijn afdeling gaat werken voor de hele organisatie in plaats van slechts één onderdeel zoals het nu is. Ik word daardoor manager in plaats van teamleider. Vet blij mee. Maar dan mijn salaris. Ik vind dat ik veel verdien omdat we hier goed van rondkomen, maar ik weet dat het qua marktconformiteit aan de lage kant zit. Nu heb ik aangegeven bij de directie dat ik mijn salaris toch even wil aankaarten, maar er niet te moeilijk over wil doen. Ik vraag me nu af of ik er niet te nonchalant over heb gedaan. Qua geld ben ik dus al tevreden, maar het is niet helemaal markt en ook bedrijfsconform. Directie is nu aan het nadenken.

• Laat gaan, je bent toch al tevreden
  • Mail sturen met redenen waarom verhoging op zijn plek zou zijn
  • Gesprek aanvragen om het alleen hierover te hebben

0 stemmers

Oeps, dacht echt dat ik in stel je persoonlijke vraag zat. Kan ik m nog verplaatsen?

Het gaat niet per se of dat je wel of niet rond komt. Maar wel dat je betaald word naar je functie/verantwoordelijkheden. Als je een “moeilijkere” functie of meer verantwoordelijkheid gaat krijgen hoort daar wel wat tegen over te staan.

7 likes

M’n buurmeisje stond net voor de vierde keer deze week bij me aan de deur om een pakketje op te halen! Vier verschillende pakketjes dus. Ze begint elke keer met sorry sorry en ik zeg altijd nee joh kan gebeuren maar nu zei ze ineens ook “ja zo handig dat jij vanuit huis werkt, ik stuur nooit meer iets naar een afhaalpunt!”
Ik heb eten opstaan en 2 honden naast me die zich naar buiten proberen te wurmen dus ik zei “ja haha ok fijne avond” en bedenk me nu pas dat ik het eigenlijk niet chill vind?

Alles is liefde is op ned 3 maar het geluid klopt niet. Mega irritant.

Ik vind het stiekem heel irritant als mensen nu aan mij gaan last minute vragen of ik een gedicht wil schrijven.

“Pa” had een appgroep aangemaakt waarin hij vroeg of wij 3e kerstdag bij hem wilden vieren. En voordat ik iets grappigs terug kon sturen over dat ik hem/ze niet kende, maar graag aanwezig wilde zijn, gooide een van m’n zussen me eruit. Zo flauw.

2 likes

Ik vind dit echt mega brutaal.

1 like

Na zo’n opmerking zou het voor mij ook even klaar zijn.

1 like

Raar toch? Ik spreek haar van de week wel even aan, niet zo netjes eigenlijk dit.

In other news, m’n vriend komt net weer thuis met sushi van “Sinterklaas”. Ik voel me verwend.

16 likes

Sushiklaas mag best een nieuwe traditie worden met Sashimi Piet.

23 likes

Mijn vriend gaat binnenkort met vrienden een week skiën. Ik heb nu al een weekmenu gemaakt met wat ik allemaal ga vretten in die week.

13 likes

wat wordt het?

1 like