Wat je even kwijt wil #30

Ik heb ooit eens gehoord of gelezen dat er iemand was die haar katten een keer samen onder de koude douche had gezet omdat ze het niet met elkaar konden vinden, en ze hoopte dat traumatic bonding ervoor zou zorgen dat ze elkaar aardiger zouden vinden. En ik breek m’n hoofd erover waar ik dat vandaan heb, maar ben vrij zeker ervan dat ik het niet zelf heb verzonnen. Niemand kan me vertellen waar het vandaan komt. Was het misschien iemand hier? Misschien @Karl_Lagerfeld of @Diamonds ofzo?

4 likes

:joy::joy::joy:

Ahahhaha nee mijn katten zijn vanaf de eerste seconde verliefd op elkaar!! Dat was dus ik niet maar dat zou voor mijn katten wel echt heel heel traumatisch zijn.

2 likes

Nu moet ik huilen :heart::kissing_heart:

Thanks allemaal :kissing_heart:

1 like

Dat was niet de bedoeling :kissing_heart:

Ik kijk filmpjes van babygeitjes en nu wil ik ook gewoon in de modder en stro zitten en ze knuffelen. :stuck_out_tongue:

2 likes

Strekte met het wachten @Lentex , ook ik duim mee voor jou.

1 like

Hahaha nee ik was het ook niet! Ik geef alleen bekeuringen :biggrin:

13 likes

Bol heeft momenteel echte goede kortingen op parfum. Tot wel 70%!

2e dag op rij dat ok thuis op de bank in slaap val.
Vind dat zo zonde, maar ben zo moe en aan vakantie toe. Nog 2 weken.

:heart:
Jullie zijn zo lief he

1 like

Maar jij ook :heart:

2 likes

Ik heb net m’n werkgever en functie geüpdate op LinkedIn en ik vind dat soort dingen veel te spannend. Het klinkt zo serieus maar ik heb het gevoel alsof ik maar wat aanmodder en ik denk ook altijd dat mensen dan m’n functie zien en denken “haha ja hoor dat kan/doe jij helemaal niet” maar blijkbaar heet m’n functie zo dus lekker puh, kan ik wel :+1:t3:

(Nu zelf nog in geloven)

11 likes

Waaaat? Hoe kan je die nou vergeten. :heart_eyes:

ik heb een reis naar “het noorderlicht” cadeau gekregen😳 weet allemaal nog niet precies waar en wanneer (en of t lukt om te zien uiteraard) maar zo blij

66 likes

Ik kan me dit dus echt voorstellen, daar sta je dan met je goede gedrag! Dan kunnen dit soort tegenslagen zo vies tegenvallen
Ben je uiteindelijk nog geweest (wilde de auto weet starten/ fiets evt?)

Ben zo verschrikkelijk misselijk :cold_sweat:

Ik vind t niet? :confounded:

https://www.bol.com/nl/ra/korting-op-parfum/58761/N/12429/?origin=8&bltg=itm_event%3Dclick%26itm_id%3D2000001265%26itm_lp%3D1%26itm_type%3Dinstrument%26sc_type%3DCURRENT%26itm_ttd%3DFLEX_BANNER%26mmt_id%3DXegj4S8HFFV0VbG4trgzTAAABuw%26rpgActionId%3D61003%26rpgInstrumentId%3D2000001265%26pg_nm%3Dgeurendamesgeuren%26slt_id%3D604%26slt_pos%3DA1%26slt_owner%3DRPG%26sc_algo%3DRPGR%26slt_nm%3DFLEX_BANNER%26slt_ttd%3DFLEX_BANNER%26sc_id%3D12429&promo=geurendamesgeuren_604_CRPGR61003_A1_OHP_1_2000001265&bltgh=tuFymGwwyd1bLqYO-2hIDA.1.2.Banner

1 like

Ik sta op een station te wachten die groter is dan "mijn " station. Maar hier is geen wc… en ik moet zoo nodog. Zag een dixi staan. Dacht fack it maar hij was dicht. Nog ong 20 min voor ik thuis ben.

Dit station is ook nog eens helemaal verbouwd en alles maar zoiets simpels als een wc was zeker net boven budget.

Volgens mij was het @June88 die hier laatst advies van haar opa postte: neem geen voorschot op je verdriet. Als je rotnieuws krijgt heb je nog alle tijd om je kut en slecht te voelen, maar laat het niet je dag/humeur verpesten nu je nog niets weet.
Ik snap heel goed dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan hoor, maar ik hoop dat je er toch een beetje van kan genieten met de kindjes morgen. Hopelijk is het snel vrijdag en krijg je een goede uitslag!

11 likes

A thanx :smiley:

1 like