M’n vriend zei dat hij ging koken maar duurt echt super lang voordat hij gaat beginnen. En ik heb hongerrrr
Ik heb zo’n hoofdpijn door de grote hoeveelheid snot in mijn kop. Nu had ik voor morgen een deadline waar ik nog aan moest werken maar eigenlijk wil ik gewoon slapen… En dan sta ik morgen maar extra vroeg op om dat af te ronden. Helemaal kut dit
Zit er echt doorheen en wil alleen nog maar slapen. Zo fucking moe en zoveel stress in m’n lijf. Ieder bedrijf waar ik op solliciteer wijst me af en begin steeds meer te beseffen dat ik vast zit in deze kut sector (onderwijs). Echt elke dag een nieuwe afwijzing is echt een dikke deuk in je zelfvertrouwen. En nog zoveel stress over m’n huidige werk en de opleiding die ik doe waarvan ik niet weet of ik hem af kan en wil maken en het gebrek aan liefde in m’n leven en dat ik te dik ben. Hoofd. Zit. Vol.
Wij hebben onze boom vorig jaar in de voortuin geplant. Hij is het hele jaar gegroeid en morgen of overmorgen mag hij weer naar binnen
Vandaag zelf ijs gemaakt.
Smaakt lekker maar mag het niet opeten want het is voor zaterdag met het sinterklaasfeest met de skoonfamilie
Hé bah…
Probeer het niet te koppelen aan jou als persoon! Ik geloof echt niet dat je zo’n verschrikkelijk naar mens bent wat niemand wil hebben en wat iedereen afwijst!
Ben zo blij dat ik me ietsje beter voel na een hele nacht spugen en diarree …
Man wat kun je je dan ellendig voelen…
Ah shit zeg. Dikke knuffel
Nee morgen pas…
Wie is Sinterklaas die in het programma van Paul de Leeuw zit?
Haha ik vroeg me dit net ook af!
Kijkt iemand dwdd? Ik vind het zo interessant en ontroerend
O oké ik dacht vandaag… mijn dag bestond uit op de bank liggen dus ik ben het gevoel van tijd een beetje kwijt.
Knuffel voor jou!
Ik ben echt de minuten aan het aftellen tot mijn moeder eindelijk weggaat. Ze heeft iets best wel kuts gedaan en wil lekker in bed janken maar dat gaat niet.
Waarom zijn de Christmas Prince films zo leuk
Sjezus ik schrik me telkens kapot van echt ziek hard vuurwerk. Rot op. En hier gaan ook zovaak autoalarmen af van zo’n dikke porsche en een range rover. Moe van. Zet die dikke bak ergens anders neer.
Tot nu ging t best prima vandaag. Sint op school was leuk, blije kinderen dus relaxt dagje.
Net met zusje en papa gegeten en paar cadeautjes gedaan. Van mn zusje een mooi armbandje gekregen.
Ze zijn net weg en ik ga onder de douche huilen denk ik