Oh, dat is echt naar. Weet je nu al wat het is?
Oke oke sorry zal het weghalen.
Ik heb een kriebeltrui aan en daaronder een te laag uitgesneden longsleeve waardoor ik steeds gek word van het geprik.
Jaaaa ik heb een nieuwe baan (echt mân droomfunctie ook + in mijn woonstad dus niet meer in de ochtend in de trein). @360 ik heb uiteindelijk niet zoveel gekregen als ik heb gevraagd maar waarschijnlijk wel meer dan ze eerst zouden bieden dus ik ben heel happy! Dank voor de inspiratie!
Oh we gaan de lucht in. Very nice
Nice!
Nice maat
Ik had vandaag een sollicitatiegesprek en ik heb gewoon gezegd dat ik de beste kandidaat ben.
Nicerdicer!
@keekie en @Niettepruimen
We weten het inmiddels. Het zat niet bij een van onze voorspellingen. Het heeft op mij (gelukkig) ook niet direct impact maar op de organisatie wel. En voor wat mensen om mij heen heeft het wel impact.
ik heb over een uur een blaastest/longfunctietest bij de HA. Wat moet ik me daar bij voorstellen? Want het zou waarschijnlijk wel een uur duren.
Volgens mij moet je dan wat oefeningen doen . Fietsen op zon home trainer enzo. En dan moet je blazen in zon ding.
Ik heb een fles olijfolie op onze glazen kookplaat laten vallen⊠Gelukkig allrisk verzekerd maar we hebben hem pas 2 jaar. Echt om te janken weer.
ok dan doe ik nog maar even geen make up opâŠ
Zijn er ook plekken waar die kwal Schimmelpenninck niet is op dit moment?
Van de week die column van hem en nu zit hij weer bij Itâs a manâs world.
Ik ben zo blij met mijn was/droog machine echt lekker gevoel om al die was weg te werken nu.
Daarover gesproken @anon44204370 weten jullie of de AH nog de kokoskruidnoten heeft liggen of is alles al weg? Ik had nog willen inslaan namelijk
ik ga zo naar een kerstmarkt met vriendinnen maar ik moet eerst nog dik een uur met de bus en daar heb ik zĂł geen zin in maar het is wel handiger want 1) ik kan dan vanavond met die vriendinnen mee terug rijden ipv met 2 autoâs en 2) ik kan glĂŒhwein drinken. dus het is het waard maar ik heb geen zin in die bus uuuugh
Heb je nog dingen die je wilt kijken/luisteren/doen die je altijd uitsteld? Dan zou ik dat nu even downloaden enzo zodat je dat lekker in de bus kan doen. Dan is die rit zo voorbij