Ik heb zojuist eten besteld en dan ben ik vandaag officieel niet buiten geweest. Heerlijk
Ik mis nog steeds de pizza met geitenkaas en vijgen van dominoâs 
Heb dit weekend even heerlijk wat tijd voor mezelf. Ik moet nog behoorlijk wat voor studie doen en wil verder gewoon lekker aanrommelen en opruimen in huis, misschien een beetje simsen, dat soort dingen. Maar merk dan toch als ik alleen thuis ben (huisgenootjes zijn er niet) ik me vooral âs avonds een beetje eenzaam/somber kan voelen ofzo. Ik hoop dat het lukt om dat dit weekend gewoon niet te hebben. Vandaag merkte ik dat social media, met name Instagram, dat gevoel best wel kan aanwakkeren of versterken dus dat ga ik proberen te minderen.
Ik wist niet dat ze die hadden, maar het klinkt echt heel lekker!
Ik haal elk jaar een kerstboom met mijn broertje en dit jaar zijn we per ongeluk op de eerste dag gegaan dat IKEA ze had en het was druuuuuuk. We waren samen een beetje naar bomen aan het kijken maar de rij om je boom weer in te laten pakken werd langer en langer dus we hebben uiteindelijk toch maar op de gok een ingepakte genomen. Gelukkig is het een mooie (alleen weer iets te groot en vol, zoals elk jaar
).
We hebben een weekend abonnement op het financieel dagblad maar we krijgen hem al weken ook elke dag doordeweeks. We hebben al drie keer gebeld maar het stopt maar niet
echt dom man en zonde van het papier
Ik zag echt vet mooie grote kerstbomen net bij de intratuin en was bijna in staat er één te kopen, tot ik me realiseerde dat ik alleen was en woon, in een studio, en nog wel een half uur naar huis had moeten lopen dan :")
maar heb wel leuke planten voor mân broertje gekocht en ben helemaal vrolijk van het kijken naar alle plantjes!
Ik vraag me echt heel oprecht af waar al mijn geld voor december heen is. Ik heb nog enkele dingen opstaan en officieel is mijn âbudgetâ op.
Ugh, net 360 euro uitgegeven aan wat laswerk aan mijn auto. Moest wel echt gebeuren wil ik hem volgend jaar met de apk niet naar de sloop brengen. Maar toch weer even zuchten.
Ik zit echt in een achterlijk drukke trein en ik stond met nog wat mensen (die ik niet ken) in het gangpad van de eerste klas. Maar bijna alle stoelen waren hier leeg dus we zijn maar gewoon gaan zitten.
Nou begon er net een man zijn telefoongesprek met een heel enthousiast ââGoedemiddagââ. Dat klonk net alsof de conducteur binnenkwam en al die mensen die hier stiekem zijn gaan zitten keken allemaal tegelijk heel verschrikt en schuldbewust op hahaha.
En daarna hebben twee vrouwen die allebei een andere kant opkijken afgesproken om in de gaten te houden of de conducteur er aankomt zodat ze de rest kunnen waarschuwen.
Spannend leven heb ik wel.
Dit is echt een fantastische comeback.
Goed om te horen wel dat er mensen waren die zich er tegen uitspraken!
Goed dat jullie voor jezelf zijn opgekomen. Ik heb op mijn lerarenopleiding ook al verscheidene keren mijn onvrede geuit over bepaalde opdrachten. Dat die onderwijsinstellingen nog steeds niet doorhebben dat dit soort rare fratsen er juist mede voor zorgen dat mensen stoppen of ervan afzien om leraar te worden.
Ik zou haar dan ook echt een wetenschappelijk artikel denk ik hebben gestuurd om te laten zien dat dat niet oké was. Was het een oude docent? 50+ oid?

Maar je hebt groot gelijk hoor! Zoiets kan alleen maar fout gaan
Wat een klassieker om jullie op die manier te positioneren zodat ze haar eigen hachje kan redden. In plaats dat zij haar studenten écht serieus neemt. Ik voel mij op het hbo (nu) ook veel minder vaak serieus genomen dan op de universiteit. 
Toch maar weer pizza besteld. Ik word nog eens tonnetje rond.
Morgen gourmetten en vanaf maandag echt weer in het gareel!
Kutfuckschijtpiemeltering mn bovenbuurvrouw komt net langs om te vagen of ik ook muizen heb. Want zij heeft er mega veel en ze komen kennelijk uit de keuken en die van haar is precies boven mijne. Ik heb nog nergens last van maar nu gaat de bestrijding haar gat dichtmaken en komen ze straks bij mij zeker.
Misschien kun je staalwol gebruiken? Daar kunnen ze ook niet doorheen en dat is misschien wat beter te controleren dan dat schuim haha
Is echt bijna niet te voorkomen in oude huizen in Amsterdam (woon jij toch ook?). Zou er vooral voor zorgen dat je echt geen kruimels achterlaat ergens. Als ze dan al binnenkomen valt er niks te halen en gaan ze meestal weer weg. Dat werkt bij mij het beste, ik krijg hier namelijk nooit alle gaten dicht. Mijn bovenbuurman is heel vies en zijn huis trekt muizen aan maar hij heeft een kat.
Aaaah wat super leuk zeg! Gefeliciteerd!!