Oh naar zeg. Heb je t wel met haar over kunnen hebben?
Knuffel
Oh naar zeg. Heb je t wel met haar over kunnen hebben?
Knuffel
Ja, maar ik ben gewoon zo boos en verdrietig. Ergens kan ik begrijpen dat deze actie uit een goed hart met de beste bedoelingen komt maar ik voel me een beetje verraden dat ze het ook nu pas vertelt. Gelukkig gaat ze zo weg en kan ik bed liggen en hopelijk wat kalmeren.
Hans Kesting,
Ah late reactie zie ik nu
Ahhh wat jammer om te horen! We gaan niet per se voor de kerstmarkten, maar had het wel leuk gevonden om een mooie markt mee te pakken. Je tip over Quartier Latin en Monmartre neem ik sowieso mee! Heb je het wel naar je zin gehad verder?
Ik lig eindelijk in bed en voel me al iets rustiger. Ga zo lekker slapen want ga morgen ook iets spannends doen en heb de rest van de dag ook genoeg doen.
Mijn bed staat naast mijn raam, en ik voel gewoon wind in mn gezicht. Mijn raam is dicht, mijn rolgordijn naar beneden en heb ook een tochtbeest. Fijn
Goed zo! En goed dat je dit aangegeven hebt buj haar.
Er komt een kerstmarkt dit jaar op de petite centure die denk ik wel heel leuk is, bij l’hazard ludique. Is sowieso een leuke plek, misschien is dat iets?
Ik ga echt stuk om dat programma over de Kolping in Nijmegen
Grrrrr m’n creditcardmaatschappij valt me al een tijdje lastig omdat ik me moet identificeren want er komt een nieuwe wet aan ofzo weet ik het. Niet gedaan nog dus want dan moet je een hele afspraak maken, geen zin in. Maar nu is m’n app ook geblokkeerd. Oké Jezus I get the message.
ik ben m’n kerstboom aan het opzetten sorry not sorry sinterklaas
Ik heb steeds last van m’n rug sinds ik fulltime aan de eettafel zit te werken op m’n laptop en nu heeft m’n vriend een los toetsenbordje en trackpad van z’n werk meegenomen. Die ben ik nu even live op jullie aan het testen. Test 1 2 3 vanuit een correcte ergonomische werkhouding (not).
Pff twijfelen is altijd zo lastig.
Ik vind mijn sport team niet meer leuk. Maar de sport vind ik echt heerlijk.
De mensen zijn wel leuk maar het is niet meer serieus terwijl ik het spelletje zo leuk vind.
Zo’n dilemma. Ik hoef niet nu te bepalen. Ik kan het seizoen afmaken. Maar de vraag is of ik dat wel wil op deze manier.
Iemand nog interesse in een met spijkers doorboorde sinaasappel? Graag bieden vanaf een ton dan kom ik je het kunstobject in persoon langsbrengen.
De dag waarvan ik wist dat hij zou komen is eindelijk hier.
Ik ben voor de zoveelste keer op mn flared broek gaan staan alleen dit keer viel ik ook echt haha.
Deze voor Kerst vragen.
Ugh ik had een hele leuke avond met m’n ouders en m’n broertje (wat ook echt wel eens nodig was weer) maar voelde me onderweg naar huis juist ineens echt eenzaam en liefdeloos? Blehg ga maar gauw slapen hopelijk is het dan morgen weg.
Edit: in response op dit geklaag stuurt m’n broertje me dit https://www.bol.com/nl/f/how-to-date-men-when-you-hate-men/9200000092193874/ :”)
Wow die wil ik lezen
Bleh al de hele avond zo’n buikpijn, kan er niet eens van slapen
M’n vriend droomt over mijn shampoo??
Wow echt slecht geslapen. Vier keer wakker geworden en schrok echt van de wekker net, inclusief direct rechtop in bed…